ادبی انتخاب هفته: برایان فریمن معرفی بورن تکامل'

برنده جایزه مینه سوتا نویسنده برایان فریمن ندارد مجازی راه اندازی "بورن تکامل" اولین کتاب خود را در پرفروش تری

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

برنده جایزه مینه سوتا نویسنده برایان فریمن ندارد مجازی راه اندازی "بورن تکامل" اولین کتاب خود را در پرفروش ترین سری های نماینده ویژه جیسون بورن در 7 p. m. روز شنبه, جولای 27, ارائه شده توسط Once Upon a Crime mystery کتابفروشی. (برو به crowdcast.s/e/برایان-فریمن-بورن/ثبت نام)

نویسنده Robert Ludlum داد تا نوشتن در مورد بورن پس از سه کتاب و تبدیل این مجموعه به اریک ون Lustbader که ادامه ماجراهای در 11 کتاب. زمانی که Lustbader آماده بود به حرکت در Ludlum و مستغلات به دنبال یک نویسنده به اندازه کافی شجاع به ادامه یک شخصیت است که تبدیل به یک نماد فرهنگی سوخت با چهار فیلم های مت دیمون به عنوان بورن.

فریمن بود برای چالش و پرتاب کلاه خود را در حلقه ای از نامزدها. این Ludlum خانواده دوست داشتم ایده های خود را و او عاشق نوشتن این کتاب. "من یک Ludlum فن, همه زندگی من," او گفت: پایونیر پرس.

در "بورن تکامل" (Putnam, $28), فریمن ارائه سریع ء داستان است که در آن جیسون معتقد است Treadstone — آژانس ساخته شده است که او که او چه کسی است — دارای قاب او برای قتل یک نماینده کنگره. "من در تلاش بود برای رفتن به Ludlum اصلی چشم انداز و ویژگی های خود را یاد قهرمان" فریمن می گوید. "من سعی کردم به گرفتن جنبه های اساسی بورن به عنوان یک قهرمان که مجروح شده است و هویت خود را از دست می دهد با هیچ حس از چه نوع انسان است كه قاتل و یا اخلاقی ، که اخلاقی ابهام درایوهای تمام شخصیت. ..."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن