صدای دیگر: تاج را قربانی بعدی ؟ سلامت روان

Coronavirus تحویل ضربات به ما جمعی ذهنی است که به عنوان نامرئی به عنوان ویروس خود را در راه های بسیاری فقط به

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

Coronavirus تحویل ضربات به ما جمعی ذهنی است که به عنوان نامرئی به عنوان ویروس خود را در راه های بسیاری فقط به عنوان مخرب.

ویرانگر و زیان کار و coronavirus تلفات منجر به افزایش اضطراب و افسردگی و اعتیاد و دیگر آسیبهای روانی. در حالی که آن را ممکن است به عنوان آشکار به عنوان ضرر و زیان کار و coronavirus تلفات این کشور در آستانه یک فزاینده بهداشت روان در بحران ،

این هشدارها باید توجهی نشد. تاریخچه معلم خوب است. حمله به مرکز تجارت جهانی, جرم تیراندازی رکود بزرگ و عظیم طوفان همه باعث جدی, افسردگی, اضطراب, خشونت خانگی و کودک آزاری و دیگر اختلالات رفتاری. در هر نمونه تاثیر منفی بر سلامت روان ادامه داشت بیش از مدت زمان طولانی دوره.

با توجه به نظر سنجی اخیر قیصر بنیاد خانواده متوجه شد که 56 درصد از بزرگسالان آمریکایی مبارزه با خواب و یا غذا خوردن مشکلات بالقوه سوء مصرف الکل یا بدتر شرایط مزمن پس از ویروس شیوع. و هر روز خط مقدم مراقبت های بهداشتی کارگران تحمل صدمات عاطفی اغلب همراه با سربازان در میدان نبرد.

در اینجا یک نگاه اجمالی در چه جدی این است که در حال حاضر و چه جدی آن را می تواند تبدیل به. مراتع سلامت روانی سیاست موسسه پیش بینی کرد که در تگزاس به تنهایی 5 درصد افزایش سالانه نرخ بیکاری می تواند منجر به 300 اضافی زندگی را از دست داده به خودکشی در هر سال و 425 اضافی زندگی را از دست داده به مواد مخدر استعمال بیش از حد.

مراتع تخمین می زند که در سراسر کشور تاثیر coronavirus مربوط به استرس منجر خواهد شد 4,000 بیشتر خودکشی و 4,800 مصرف بیش از حد مرگ و میر. کسانی که برآورد خواهد موشک وار رفتن به 18000 بیشتر خودکشی و بیش از 22,000 اضافی استعمال بیش از حد مواد مخدر سالانه اگر رکود اقتصادی روش های مقیاس بزرگ و افسردگی و مراتع ،

این موضوع این است که شروع به گرفتن توجه. هفته گذشته ایالت تگزاس John Cornyn خواست نمایندگان مجلس برای ارائه بهتر بودجه و اشاره کرد که "منابع برای سلامت روان و درمان سوء مصرف مواد ارائه دهندگان نمی تواند سقوط توسط ایستگاه فرعی." فقط روز قبل از آن یک ائتلاف از خدمات بهداشت روان سازمان خواسته مقامات فدرال برای حداقل 40 میلیارد دلار برای حمایت از عملیات خود را در حال حاضر و هشدار داد که آنها می تواند کمک بیشتری نیاز داشته اگر تقاضا برای خدمات بهداشت روانی خوشه به سمت بالا به عنوان انتظار می رود.

پاسخ به این مشکل این است که ترکیبی از دلار جدید و تغییرات اجازه می دهد تا خلاقانه تر تحویل خدمات سلامت روان به آن نیاز دارند. پیدا کردن راه های مبتکرانه برای ارائه دهندگان خدمات به گسترش ظرفیت خود را برای درمان بیماران ضروری است با شروع گسترده سلامت روان نمایش بهتر و دسترسی به خدمات از طریق پزشکی از راه دور و چندین ساله دولت فدرال و تعهدات نسبت به درمان اختلالات روانی.

به عنوان یک ملت ما باید آماده برای سلامت روانی همه گیر است که به دنبال بیماری همه گیر کوروناویروس.

— اخبار صبح دالاس



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب