در اینجا یک بهار عاشق دانه ظرف: معطر پلو صدر با دو نوع نخود فرنگی - Mon, 15 Jun 2020 PST

من قاضی بهار من باغ توسط دو متریک – چگونه به خوبی من درمان من نخود و چگونه به خوبی آنها درمان من است. من گیاه

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

من قاضی بهار من باغ توسط دو متریک – چگونه به خوبی من درمان من نخود و چگونه به خوبی آنها درمان من است. من گیاه آنها را در زمان مناسب – در اسرع وقت خاک می تواند مشغول به کار در اوایل بهار ؟ من نگه داشتن به اندازه کافی از پرندگان و سنجاب ها دور برای جلوگیری از pilfering از آن دانه نخود را قبل از آنها تا به حال شانس به جوانه زدن و رشد می کنند ؟ و من آنها را به یک داربست برای صعود به عنوان به زودی به عنوان شاخه های خود بودند و کشش اندام خود در جستجوی یک ؟

در این سال ها بسیار زمان بیشتری را در خانه و نیاز به باغبانی درمانی کیفیت تر از همیشه – من می توانم پاسخ بله به همه از بالا. اما یکی از چیزهایی که من هرگز خوب است جانشینی کاشت حیله گر فاصله از کاشت است که منجر نظری حداقل به یک حیله گر فاصله را برداشت.

شما می دانید که در آن این است که: من نخود را به خوبی انجام داد که آنها به زودی شروع به چکیدن از گیاهان به ظاهر همه در همان زمان. در این سال من رو شکر نخود ضربه محکم و ناگهانی به جای فارسی, نخود فرنگی, چون من می خواهم به قادر به مصرف غلاف, هم, و چون آنها یکی از سبزیجات است که واقعا به فروش می رسد شوهرم در افتخارات تازه-از-این-تاک خوردن.

اکثر روزهای هفته من ما را در یک سالاد برای ناهار بیشتر از باغ: سالاد و سبزی و هویج, کلم بروکلی, و در حال حاضر کسانی که قند جرقه بزند. اما در این رای من کاملا نمی تواند نگه دارید تا با آنها و ما احساس می کنیم یک کمی مانند لوسی و اتل در کارخانه آب نبات بنابراین من به دنبال دستور العمل های است که استفاده از آنها متفاوت است. من حل و فصل در یک پلو از آشپز فلوید Cardoz که درگذشت این بهار از عوارض ناشی از COVID-19. در سال 2016 کتاب آشپزی "Flavorwalla," Cardoz توصیف یک وضعیت آشنا است: "من می خواستم برای ایجاد یک ویترین برای بسیاری از نخود فرنگی: یک مسئله فشار از آنها ریختن از باغ من سریع تر از من می تواند آنها را طبخ." او با استفاده از زبان انگلیسی نخود فرنگی و شکر snaps خرید و تکان دهنده برخی از آنها را به عطری با بلغور پلو و sauteing بقیه با کره و نعناع به شمع در بالای صفحه.

اگر شما لازم نیست دسترسی به, تازه, انگلیسی, نخود فرنگی, اخم نکنید: یخ زده کار فقط خوب است در اینجا. اما وجود دارد هیچ جایگزینی برای قند جرقه بزند. من آنها را خیلی دوست دارم در این درمان که هر نیش مرا به یاد است که به زودی به اندازه کافی با سرعت از برداشت محصول آنها را آهسته t o قطره ای و بهار خواهد بود.

بلغور پلو با نخود فرنگی

اقتباس از "Flavorwalla" توسط Floyd Cardoz. صنعتگر, 2016.

پر جنب و جوش بهار نخود در دو فرم اضافه کردن بافت و رنگ و تغذیه به این دانه ظرف. بلغور – آبپز ترک خورده گندم – یک گرم-آب و هوا گزینه است چرا که آشپز با جذب داغ سوپ در حالی که خاموش گرما. شما می توانید با استفاده از کوسکوس به جای آن, اما آن را نمی خواهد همان جذاب سکس با کیفیت.

1 قاشق غذا خوری کانولا یا دیگر خنثی نفت

½ قاشق چای خوری دانه زیره سبز

2 میخک کل

یک (1 اینچ) قطعه چوب دارچین

1 برگ

½ پیاز زرد متوسط ریز خرد شده (¾ فنجان)

1 قاشق غذا خوری ریز خرد شده زنجبیل تازه

1 فلفل هالاپینیو, ریشه, کشت و ریز خرد شده (1 قاشق غذاخوری)

2 فنجان متوسط-خرد کردن بلغور

2 فنجان در خانه و یا کم سدیم فروشگاه خرید سبزی سهام

1 قاشق چای خوری نمک کوشر تقسیم به علاوه موارد بیشتر به سلیقه

2 قاشق غذا خوری کره بدون نمک (ممکن است جایگزین کره گیاهی مانند Miyoko یا زمین تعادل) تقسیم

4 ½ فنجان نخود فرنگی تازه یا منجمد (از دو 10-کیسه انس)

2 فنجان (حدود 6 اونس) ضربه محکم و ناگهانی قند و نخود فرنگی و رشته های حذف شده

1 فنجان شل بسته بندی شده برگ نعناع تازه

¼ قاشق چای خوری فلفل سیاه تازه ترک خورده به علاوه موارد بیشتر به سلیقه

در 3 یا 4 لیتر ماهی تابه روی حرارت متوسط گرم روغن تا سوسو زننده. اضافه کردن زیره سبز, میخک, دارچین و برگ بو و طبخ تکان دهنده و تکان دادن ظرف تا معطر 2 تا 3 دقیقه. اضافه کردن پیاز و زنجبیل و هالاپینیو و آشپزی, گاه تکان دهنده تا زمانی که پیاز شفاف است 2 تا 3 دقیقه.

هم بزنید در بلغور و آشپزی, گاه تکان دهنده تا زمانی که آن را سياه کمی 2 تا 3 دقیقه. هم بزنید در براث و ½ قاشق چای خوری نمک افزایش حرارت به بالا و به جوش آورد. حذف تابه را از روی حرارت پوشش و اجازه دهید پلو ایستاده تا زمانی که تمام مایع جذب شده است حدود 30 دقیقه.

در یک ماهی تابه سرخ بزرگ روی حرارت متوسط به بالا ترکیب 1 قاشق غذا خوری کره 2 فنجان نخود فرنگی و آشپزی, تکان دهنده اغلب تا زمانی که نخود فرنگی بسیار نرم و 4 تا 5 دقیقه. انتقال به یک کاسه و خمیر به خوبی با چنگال.

وقتی پلو آماده است دور انداختن حبه چوب دارچین و برگ بو. هم بزنید در این سایت متعلق به پوره نخود فرنگی و به آرامی گرم با حرارت کم.

بازگشت به تابه حرارت متوسط به بالا و اضافه کردن باقی مانده 1 قاشق غذا خوری کره. هنگامی که آن را ذوب در شکر هم بزنید نخود ضربه محکم و ناگهانی. طبخ, تکان دهنده اغلب تا زمانی که نخود ضربه محکم و ناگهانی در حال ترد-مناقصه 4 تا 5 دقیقه. اضافه کردن باقی مانده 2 ½ فنجان نخود فرنگی همراه با نعناع باقی مانده ½ قاشق چای خوری نمک و فلفل. طبخ تا زمانی که فقط از طریق گرم 1 تا 2 دقیقه. طعم و فصل را با بیشتر نمک و فلفل در صورت نیاز.

به خدمت قاشق پلو به کم عمق کاسه و قاشق نخود ضربه محکم و ناگهانی مخلوط بیش از بالا. خدمت گرم است.

عملکرد: 4 تا 6 نفر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب