داستان تارا Reade: جو بایدن مدعی زندگی خدشه دار سوء استفاده و مشکلات

سان لوئیس اوبیسپو کالیفرنیا. — یک چیز روشن است در پیچیده و گاهی متناقض و اغلب هرج و مرج داستان تارا Reade: زند

توسط NASERINEWS در 3 خرداد 1399

سان لوئیس اوبیسپو کالیفرنیا. — یک چیز روشن است در پیچیده و گاهی متناقض و اغلب هرج و مرج داستان تارا Reade: زندگی خود را آسان نبوده است.

او اولین حافظه دوران کودکی بود از مورد آزار قرار گرفته توسط پدرش به او گفت: شوهر سابق او یک مرد او را بعد از ترک, بعد از گفت او مورد آزار قرار گرفته ،

تارا Reade با دوستان در واشنگتن در سال 1992 و یا سال 1993 در طول زمان او کار کرده و پس از آن - بهداشت ، جو بایدن D-Del. (حسن نیت ارائه میدهد از تارا Reade از طریق AP)

او همچنین یک کودک از رویاهای بزرگ بودن یک اسکی باز المپیک و تحصیل در رشته بازیگری در جولیارد قبل از در حال توسعه علاقه به سیاست است. او استخدام شد و در سال 1992 برای سطح پایین کارکنان کار برای یک ملت بالاترین-مشخصات سناتورها در آن زمان جو بایدن. کمتر از یک سال بعد Reade گفت: او دوباره قربانی سوء حمله بایدن در راهرو مجلس سنا ساختمان اداری — اتهام او به شدت رد می کند.

که اتهام که Reade ساخته شده عمومی برای اولین بار در ماه مارس, احیا, سوالات سخت در مورد چگونه به منظور بررسی اتهام حمله در عصر #MeToo. این شهر همچنین دارای محوری Reade زندگی داستان به 2020 انتخابات ریاست جمهوری و, با آن را موشکافی از یک زن با یک سیم پیچ دنباله شدید بدهی یک ادعای بی اساس تحصیلی و سوال برانگیز شیوه های کسب و کار. در طول راه برخی از افرادی که در برخورد با او در بر داشت او را دوگانه و فریبکارانه در حالی که دیگران او را یک قهرمان بازمانده.

روز جمعه او را وکیل داگلاس Wigdor اعلام کرد او حذف شد او را به عنوان یک مشتری. و مقامات تایید گزارش های رسانه ای که او با آن مواجه پرس و جو در مورد اینکه آیا او صادق بود زمانی که او از شهادت در مورد اعتبار خود را به عنوان شاهد متخصص در موارد خشونت داخلی مسئله ای است که می تواند به عنوان زمینه ای برای تجدید نظر از تعدادی از محکومیت او تا به حال نقش مهمی در تامین امنیت.

Reade داستان در مورد اتهام حمله توسط بایدن است نه یک خط راست است یا نه. آن تغییر کرده است در سال گذشته از اتهامات ناراحت کننده اذیت و آزار و رفتار به اتهام حمله به. Reade جلو آمد علنا با او جدی ترین اتهام فقط به عنوان بایدن بود تامین امنیت یک مسیر دموکراتیک نامزدی ریاست جمهوری.

آن است که اغلب ممکن است به طور قطعی حل و فصل شمار مانند یک Reade ساخته شده است که در آن وجود دارد هیچ شاهد و هیچ موقع گزارش پلیس.

پس چگونه ادعای او را مورد بررسی قرار معلوم تا حد زیادی در اعتبار.

توسط برخی از حساب های Reade است روشن و جذاب که در تلاش است خود را به عنوان یک مادر تنها به منظور بالا بردن دختر خود را در حالی که به طور مداوم به دنبال یک شروع تازه است. در دیگران Reade با استفاده از جذابیت و استعداد برای درام به دستکاری کسانی که در حمایت از او تا زمانی که حسن نیت خود را اجرا می شود.

Reade می گوید منتقدان او باید او اشتباه است.

"من یک دروغ و دستکاری کاربر," او گفت: در یک شنبه در مصاحبه با آسوشیتد پرس. "من واقعا درک آنچه در آن می خواهم به تلاش و ضعیف است. من واقعا سعی کردم به مردم کمک کند که من می توانم."

این حساب از Reade زندگی است که بر اساس مصاحبه با بیش از یک دوجین از دوستان خود, بستگان و شخصی و حرفه ای همکاران و همچنین مصاحبه های متعدد با Reade. AP همچنین بررسی صدها صفحه از اسناد دادگاه ایمیل و Reade خود نوشته.

دوران کودکی از رویاهای ناامیدی

Reade متولد, تارا Moulton در شهر ساحلی مونتری کالیفرنیا و می گوید: او صرف بیشتر دوران کودکی خود را از زندگی در یک مزرعه در شمال ویسکانسین. پدر او رابرت Reade Moulton مشغول به کار به عنوان یک sportswriter برای واسا هرالد روزانه در 1960s قبل از مصرف یک روابط عمومی کار با یک پیمانکار دفاعی در مینه سوتا; Reade گفت: مادر, جانت Altimus شد یک هنرمند.

Reade نوشته است که او انجام اسکی باز که واجد شرایط برای تاریخ بازی های المپیک تیم در سراشیبی اسکی در سن 12 سالگی در ویسکانسین و آموزش دیده برای سه سال قبل از او پدر و مادر طلاق باعث حرکت به Athens, Georgia.

یک نابرادری گفت: بسیاری از افراد در واسا skied عمدتا در نزدیکی دنده کوه اما او اصلا به یاد نمی Reade بودن یک standout.

"من مطمئن هستم که تارا بود اما من واقعا نمی به یاد داشته باشید او را به گرفتن برخی از قابل تمجید برای عملکرد خود گفت:" اسکات Thoma, 56, از, تپه, مینه سوتا بود که یک سال پیش از Reade در مدرسه زمانی که مادر او ازدواج پدر او است.

Reade و برادر Collin زندگی با مادر و پس از او پدر و مادر تقسیم و سرانجام مهاجرت به گرجستان, در حالی که Moulton و همسر جدید خود نقل مکان به منطقه مینیاپولیس است.

تارا Reade در ویسکانسین در سال 1971. (حسن نیت ارائه میدهد از تارا Reade از طریق AP)

یکی دیگر از Reade آرمان بود که یک بازیگر انجام در "مدرسه تئاتر جامعه و منطقه ای تئاتر پاشیده با برخی از رادیو و تلویزیون آگهی های بازرگانی" با توجه به وبلاگ خود. او مجموعه ای از کالیفرنیا به دنبال بازیگری در سن 17 سالگی و گفت: او یک ارجاع از یک دوست به صورت غیررسمی قطار با رابرت رید بازیگر بهترین و شناخته شده برای نقش خود به عنوان "دكتر" ، او همچنین گفت که او به ثمر رساند استماع در نیویورک برای مدرسه جولیارد منحصر به فرد اقدام به برنامه.

Reade گفت: او آموخته شده در ریخته که هیچ بورسیه در دسترس بودند و به خانه بازگشت brokenhearted زمانی که پدر او گفت که او نمی خواهد پرداخت شهریه. مدرسه کاهش یافته است برای تایید اینکه آیا Reade انتخاب شد برای استماع.

او نوشت: در ماه ژانویه است که پدرش را که فوت در سال 2016 شد از نظر جسمی و عاطفی سوء استفاده در طول دوران کودکی خود را.

"خنثی کردن کالج من رویاهای بود خفیف بیت رد و فیزیکی ضرب و جرح تنظیم صحنه برای من چگونه خواهد بود و راه رفتن به جهان است," او نوشت.

Reade اغلب مورد بحث و بررسی این موضوع را با شوهر سابق او, Ted Dronen با توجه به Dronen حساب در طلاق براده.

"او اشاره سابقه طولانی از حوادث قدمت آن به اولین خاطرات است که در آن پدرش را از لحاظ جسمی و عاطفی و ذهنی او سوء استفاده. او همچنین اظهار داشت که مادر او به نظر می رسید نه به تداخل با درخواست پدر, سوء استفاده," او نوشت.

Thoma توصیف Reade پدر و مادر به عنوان الکلی اما گفت: او را دیدم هرگز Moulton تبدیل زمانی که او نوشید یا عاطفی یا جسمی سوء استفاده Reade یا هر کس دیگری.

"او نا امید شدم او گفت:" Thoma اضافه کرد که Reade آغاز شده و کارهای بیشتری از او به پایان رسید. "او را مجبور به قرار دادن kibosh بر هر آنچه او می خواست. اما من تو را دیدم هرگز باب دراز دست در هر یک از ما بچه ها یا Collin و تارا."

Dronen در دادگاه اسناد و مدارک توضیح داده شده Reade و همچنین داشتن گاهی پر سر و صدا رابطه با مادرش که او گفت: او را بیرون از خانه در پاییز سال 1994 استدلال در حالی که Reade در اواخر مرحله از بارداری است.

Reade گفته مادرش که او نیز درگذشت در سال 2016 شد یکی از چند مردم او جلب اعتماد در مورد بایدن را به اتهام حمله به.

اوایل سوء استفاده را اطلاع رسانی می تواند یک قربانی روابط برای بقیه زندگی خود را با توجه به باربارا Ziv یک روانشناس پزشکی قانونی و تجاوز جنسی متخصص.

"اگر شما رشد می کنند تا در یک سوء استفاده از خانواده که در آن نیازهای اساسی خود را نیاز ندارد ملاقات کرد و شما نمی آموخت به مناسب شناسایی مرزهای یا احساسات پس از آن که رفتن به تاثیر راه است که شما توسعه به عنوان یک بزرگسال" Ziv گفت.

چشم نسبت به سیاست

وجود دارد کمی حسابداری عمومی از چند سال آینده از Reade زندگی پس از, او می گوید جولیارد و رویاهای نقش برآب شد.

او در نهایت با حضور در پاسادنا شهر جایی که او می گوید با عملکرد قوی در یک کلاس علوم سیاسی به او کمک کرد تا زمین کارآموزی در واشنگتن پس از آن -- کالیفرنیا در کنگره لئون پانتا.

Reade گفت: در سال 2019 که او پس از آن به عنوان یک زمینه manager for Santa Barbara County سرپرست گلوریا اوچوا در مبارزه با تشکر. مایکل هافینگتون سابق شوهر, Arianna Huffington. چند روز پس از Ochoa از دست دادن Reade گفت: او یک تماس برای مصاحبه برای کار با بایدن — که او را به عنوان یک شغل رویایی. معلوم بود که چگونه است که مصاحبه آمد.

"من فقط همیشه می خواستم به کار بایدن. زیرا در زمان او قهرمان زنان, قانون, حقوق قانون," او گفت: AP.

Reade گفت که او در سفر به واشنگتن و در مصاحبه با بایدن اجرایی دستیار ماریان بیکر. در طول مکالمه خود را, او گفت: بایدن در رفت و معرفی شد و به کار انداز.

"او نوع لبخند زد و گفت: 'استخدام او'" Reade گفت. "که در آن بود."

کار برای بایدن

هنگامی که او در واشنگتن متعدد دوستان توضیح داده Reade به عنوان یک زن جوان که به خود او.

استیسی خاطرات بانوان, یک دوست در آن زمان که مشغول به کار در داکوتای شمالی ایالت کنت کنراد گفت دو را با هم برای ناهار در کاپیتول هیل و در روز خاموش آنها می خواهم مطالعه مغازه های عتیقه فروشی و یا لذت بردن از یک مسابقه.

یکی دیگر از دوستان نزدیک Reade است که صحبت در خواست نامش فاش نشود به محافظت از خانواده اش حفظ حریم خصوصی توصیف او به عنوان پشت گذاشته کالیفرنیا در مقابل خود East Coast محافظه کار تربیت است. هر سه در زندگی تامپسون Markward سالن یک خوابگاه زنان در سراسر خیابان را از هارت سنا ساختمان اداری است.

در طول سال Reade صحبت مطلوب در مورد کار برای بایدن.

مارجی Estberg از Aptos, کالیفرنیا گفت که او به Reade پس از استخدام او در اواخر سال 2017 به حیوان خانگی نشستن. بیش از یک پیتزا شام و کوکتل در 2018, Estberg گفت: او پرسید: Reade چه بایدن بود — و اینکه آیا بایدن یکی از "بچه های بد."

"من گفت:" او یک پسر خوب?' و او گفت:, " بله, او,'" Estberg به تازگی به یاد می آورد. "من گفت:," اوه, خوب است. چون من نفرت را به دیدن کسی که شما فکر می کنم که یک شخص مناسب و معقول و کسی نام آنها را پایین و می گوید: "بدون آنها نیست.'"

Reade گفت که او نمی به اشتراک گذاری جزئیات اتهام حمله با Estberg چرا که او آماده نیست به بحث در مورد آن.

اما Reade آن کسی که صحبت می کرد به AP به شرط ناشناس ماندن گفت: Reade به او گفت یک مقدار داستان متفاوت در مورد بایدن در سال 1993. این زمانی است که Reade می گوید او خواسته شد برای ارائه یک کیسه ورزشگاه به بایدن در مجلس سنا ساختمان اداری; هنگامی که او را ملاقات کرد و او می گوید: او را بوسید و دیجیتالی نفوذ او.

دوست گفت: Reade به نام چند شب پس از این حمله گفته رخ داده است و دوست شرح داده شده در جزئیات واضح احساس "بنابراین از نظر جسمی بیمار" در افشای که او زد به حمام انداخت و در وسط مکالمه خود را.

Reade توصیه می شود که AP مصاحبه با دوستان و خبرنگاران صحبت کرد و به او چندین بار از ابتدای سال 2019. در ابتدا از دوستان تایید Reade اصلی محدود حساب از آزار و اذیت توسط بایدن. زمانی که Reade اضافه شده حمله به او اتهام در ماه مارس این سال, این دوستان نیز اضافه شده کسانی که اطلاعات خود را به او خاطره است.

این دوست می گوید او توصیه Reade به فایل گزارش پلیس و در حال حاضر ابراز تاسف عمیق برای آنچه او مشخص به عنوان پیشرو Reade گمراه در برخورد با این وضعیت.

Reade چپ واشنگتن پس از مدت کوتاهی به اتهام حمله به. او می گوید که او تلاش برای شکایت از آزار و اذیت توسط بایدن — اما نه حمله به مجلس سنا پرسنل دفتر و سناتور بالا مشاوران, اما احساس انتقام در مقابل و در نهایت گفت که او را تشویق به پیدا کردن شغل دیگری و ترک.

AP با صحبت متعدد فعلی و سابق بایدن کارکنان در این دوره از گزارش Reade را ادعا می کند و هیچ یک به یاد می آورد یک حادثه و یا یک گزارش. برخی از بایدن بالا دستیاران گفت: آنها نمی یاد Reade در همه.

ازدواج و طلاق و سوء استفاده

در طول زمان خود را در واشنگتن Reade met Ted Dronen که او در توصیف 2009 مقاله به عنوان "یک لبخند 6'4" ورزش شمال اروپا به دنبال مرد" که شوخی او شلیک با تفنگ آب در یک مهمانی در یک شب بهار در سال 1993.

در مواجهه با مشکلات مالی پس از خروج بایدن دفتر Reade رفت با Dronen و در نهایت خواست به دنبال او به داکوتای شمالی, جایی که او مشغول به کار بود در یک کمپین که در زمستان با توجه به حساب خود را در دادگاه ثبت کرد.

در طلاق تشکیل پرونده Reade توصیف علائم هشدار دهنده زود هنگام است که Dronen بود مواد منفجره و ناپایدار و می گوید: او فرار کرد داکوتای شمالی برای کالیفرنیا پس از Dronen ناراحت شد که او باردار بود. او به زودی برگشتم به او و ازدواج آنها در ماه جولای سال 1994 بود و یک دختر که در ماه نوامبر.

در خشونت خانگی مورد ثبت 15 ماه بعد Dronen اذعان می کند که او مورد حمله Reade اما مدعی است که Reade کردم و خشونت با او را به عنوان به خوبی.

"من اعتراف که در فوریه 21, 1996, من و همسرم درگیر شدند در یک بحث گرم و در طول این استدلال که من ممکن است عمل کرده اند را در یک شیوه ای نامناسب. در طول ما ازدواج من و همسرم بود و استدلال. او در گذشته موارد به من زده; به طور خاص در چهره. که واقعیت را بهانه ای نیست من انجام در تاریخ, در, سوال," او می گوید.

Dronen پاسخ نمی دهند به چندین درخواست برای نظر.

در اسناد دادگاه او پیشنهاد کرد که Reade تلفیق شدهاست تروماهای دوران کودکی با او خاطراتی از سوء استفاده توسط او.

"من معتقدم که این بروز, در علاوه بر این به سوء استفاده و آزار و اذیت دیگر truamatic (sic), حوادث, در, درخواست, را, زندگی, رنگ درخواست ادراک و قضاوت در مورد فوری و من آنها را به این باور بود که زمینه دلایل روانی که درخواست این است که من به نوعی از هیولا," او گفت:.

در طول خود را طلاق رسیدگی Dronen نیز به دادگاه گفت که Reade گفت که او مورد آزار و اذیت در حالی که مشغول به کار در بایدن های ساخته شده اما هیچ اشاره ای به حمله به جزئیات بود که اولین گزارش سان لوئیس اوبیسپو تریبون.

"در موارد متعدد درخواست مربوط به یک مشکل است که او در محل کار مورد آزار و اذیت جنسی در ایالات متحده آمریکا و سناتور جو بایدن گفت:" امروز نوشت. Reade "در نهایت رخ داد یک معامله" بایدن با رئیس و کارکنان چپ و Dronen پشتیبانی خود را از نظر مالی به او نگاه برای کار.

معاون سابق رئیس ستاد تد کافمن همواره در گفت هیچ معامله شده بود.

زمان آشفته

در دو دهه گذشته از Reade زندگی شده اند پر سر و صدا. در خود او گفتن او مجبور به فرار Dronen سوء استفاده در زمان پناهگاه در خشونت خانگی در خانه های امن و نقل مکان به ایالت واشنگتن که در آن او تغییر نام خود را به الکساندرا تارا McCabe. او همچنین گفت که او موفق به دریافت یک جدید شماره امنیت اجتماعی برای حفاظت از امنیت خود را و قرار دادن او در یک "واقعا آسیب پذیر وضعیت اقتصادی."

تارا Reade می خواند یک کتاب با او 7 ساله دختر در دختر او را به مدرسه ای در سیاتل در سال 2001. (حسن نیت ارائه میدهد از تارا Reade از طریق AP)

او گفت: تمرکز بر روی مشکلات مالی پس از آمدن به جلو با او اتهام علیه بایدن بود "classist" و باید بدون تحمل در اعتبار او اتهام.

"چگونه بالا می کند و نمره اعتباری خود را باید به باور به عنوان یک قربانی تجاوز جنسی?" Reade پرسید.

Reade رزومه متحده که او فارغ التحصیل از دانشگاه انطاکیه با مدرک لیسانس در علوم سیاسی و بعد از آن مشغول به کار در مدرسه در دانشگاه سیاتل به عنوان یک "حال حاضر استاد مدعو برای مدرک اتمام است." اما مقامات مدرسه گفت: او فارغ التحصیل شد و هرگز یک عضو هیات علمی هر چند او پرداخت می شود به انجام چند ساعت کار اداری به عنوان پیمانکار مستقل پیمانکار مستقل جزئیات اولین گزارش سی ان ان.

Reade مورد مناقشه این, اما نمی تواند تولید شواهدی وجود دارد که او فارغ التحصیل شد. او می گوید: این تعداد مدرسه با اعتبار است که می توان به فارغ التحصیلی خود پیچیده بود با نام و شماره امنیت اجتماعی تغییر و مدرسه جمهور در آن زمان پا به شخصا مشورت یک درجه است.

این مدرسه گفت که هیچ گونه تنظیم شده بود.

"مسئولان دانشگاه با تایید رئیس جمهور سابق پرسپولیس Murdock که هیچ ترتیبات خاص وجود داشته" سخنگوی دانشگاه کارن همیلتون در بیانیه ای گفت.

او پذیرفته شد سیاتل دانشکده حقوق دانشگاه از طریق یک جایگزین پذیرش برنامه به دست آمده و مدرک حقوق خود را در سال 2004 اما تلاش برای نگه داشتن یک شغل. او با کمک دلسوز غریبه کشیده شده به داستان فرار از سوء استفاده, اما اغلب موفق به دیدار با تعهدات مالی و دائمی در بدهی و غالبا گرفتار در جنگ حقوقی.

توسط مه 2006 در کالیفرنیا مشغول به کار به عنوان قربانیان مدافع مونتری کانتی YWCA.

وجود دارد Reade تسلیم یک سری از شکایات با فصل هیئت مدیره در ماه پس از در نظر گرفتن شغل ادعا که او و دیگران بودند مورد آزار و اذیت و تبعیض توسط مدیران تشکیل شده که بر اساس یک طرح دعوی در دادگاه در سال 2007.

Reade و سه شرکت کارگران ادعا که مدیران بودند که هر دو سیاه و سفید به طور بالقوه misspent بودجه و مورد علاقه آفریقایی کارکنان که اعضای کلیسا خود را. یکی ناظر به طرح دعوی در دادگاه ادعا ساخته شده نژادپرستانه نظرات. در ضمن Reade و سه تن از همکاران همه آنها سفید گفت: آنها محروم بودند مزایا و تبلیغات.

"من پیدا کردن پاسخ خود را به های اخیر من شکایت غیرقابل قبول است. من در نظر گرفتن گام بعدی به برخی از قطعنامه" Reade نوشت: در Nov. 9, 2006, یادداشتی به رئیس خود.

او هم ناراحت چون کسی او را به نام "whitebread" با توجه به یادداشتی که منتشر شد به هیئت مدیره.

Bridgette آلن سابق YWCA فصل جمهور بود در میان آن شکایت کرد. او گفت که او مشاهده Reade مداوم ایمیل به عنوان یک تلاش برای ساخت یک دادگاه.

"من اولین سیاه و سفید هیئت مدیره رئیس جمهور در تاریخ اینجا. شما باید برای نگاه در دینامیک: این چهار خانم که متهم سه سیاه" آلن گفت.

اما به برخی از Reade را همکاران او یک قهرمان بود قدرت سخت گذشته است.

"او مانند یک مثال از آنچه که من می خواستم به عنوان یک مادر و یک زن و یک مدافع گفت:" دایان ونگر سابق YWCA کارمند بود که بخشی از طرح دعوی در دادگاه که حل و فصل در خارج از دادگاه برای جمع نامعلومی.

Reade به زودی یک کار جدید به عنوان مدیر اجرایی در این حیوانات نجات دوستان پروژه در پاسیفیک گروو.

او همچنین نیاز به یک مکان جدید برای زندگی می کنند و در سال 2008 تبدیل به آستین چانگ تجربه مدیر اموال و پرسش در مورد یک کلبه او اجاره کردن است که ارائه یک نگاه اجمالی از امواج در نزدیکی خلیج مانتری.

او به او گفت که او در حال فرار بود و تا به حال هیچ سابقه اعتباری توضیح او تغییر نام و شماره امنیت اجتماعی. اما او باید یک قانون مدرک و شغل او به او گفت.

"قلب من بیرون رفت و به او حق دور" چانگ گفت.

چانگ گفت که او تا به حال داخلی رنگ آمیزی و نصب کفپوش جدید به خانه استقبال.

در پنج ماه او را در اجاره. خیلی زود او را هم پس از او سبک مدیریت رنده شده را روی برخی از کارکنان و حامیان پناهگاه حیوانات با توجه به سابق و اعضای هیئت مدیره.

"وجود نداشت یکی از بزرگ ترین چیزی است که اتفاق افتاده است. آن را فقط در طول زمان او را واقعا صالح" گفت: Carie Broecker یک دیرین عضو سابق هیئت مدیره. Broecker گفت او باقی مانده است دوستان با Reade تا Reade به تازگی تهدید به شکایت او چرا که او علنا در مورد تصدی در این سازمان.

Reade گفت که او با افتخار از کار خود را برای پناهگاه حیوانات.

چانگ نقل مکان کرد به اخراج Reade پس از او کاهش یافت $3,600 پشت در اجاره; Reade متهم او را از آزار و اذیت یک ایمیل به در.

او در نهایت در سمت چپ در پشت یک خانه نیاز به $8,000 در تعمیرات که شامل فرش پس از رنگ آمیزی با فضولات حیوانی است که آنها نیاز به جایگزین با توجه به چانگ که در ارائه ایمیل و فیلم از صفحه اصلی داخلی.

در سال 2011 Reade بود دوباره در یک رابطه است که خشونت تبدیل شد. همسایه ها به نام سانتا کروز پلیس به خانه او زندگی می کنند-در دوست پسر ادوارد واکر بود به اتهام صدمه بدنی و باتری در برابر Reade و دخترش.

"مرد موضوع ضرب و شتم زنده-در دختر باعث آسیب قابل مشاهده. در طول درگیری های مشکوک و همچنین ضرب و شتم قربانیان دختر" به پلیس گفت: در آوریل 3, 2011 گزارش.

Reade که تا به حال صرف سال شهادت در دادگاه به عنوان یک مدافع برای خشونت قربانیان اذعان کرد که واکر سیلی دخترش در یک نقطه. او خود پرداخت وثیقه و همچنان به زندگی با واکر, مراقبت از او و پس از او دچار سکته مغزی در سال 2012 پرونده های دادگاه نشان می دهد.

واکر که نمی تواند به نظر مجرم و داده شد مشروط. یک قاضی را رد کرد و این اتهامات در سال 2016.

مالی و حقوقی آشفتگی به دنبال او را به عنوان او ادامه داد: برای حرکت در اطراف ساحل مرکزی کالیفرنیا زندگی در برخی از دیدنی ترین و مرفه بخش هایی از دولت:

  • او به دنبال یک سفارش محدود در سال 2012 برابر همسایه که او متهم به آزار و اذیت و تهدید نژادپرستانه علیه واکر. یک قاضی رد دادخواست و Reade کاهش یافته است این موضوع است.
  • ماه بعد Reade اخراج شد دوباره بیش از $12,750 در عدم پرداخت اجاره. او برای ورشکستگی زمینه و ذکر شده $406,407 در بدهی از جمله نزدیک به 300.000 دلار در پرداخت وام های مدرسه $1,715 بدهکار به قید وثیقه ضامن و $2,100 با توجه به محلی متعلق به فروشگاه مواد غذایی.
  • Reade ثبت نام پیشرفته حقوقی رشته از طریق جنوب غربی دانشکده حقوق. مدرسه شکایت کرد Reade در سال 2016 بیش از $22,000 در وام که پرداخت نشده باقی می ماند به گفته یک وکیل در مورد کار.
  • او راه اندازی یک موسسه خیریه است که با هدف ارائه حیوان خانگی مواد غذایی برای حیوانات فقیر صاحبان. این گروه غیر انتفاعی وضعیت لغو شد در سال 2017 پس از Reade موفق به ارائه سه سال مالیات اجباری براده هر چند او ادامه داد: به درخواست کمک های مالی. در سال 2016 Reade توییتی که او جمع آوری پول برای سازمان های غیر انتفاعی به نام Boudicca افزایش کمک های حقوقی که شامل یک لینک به یک GoFundMe صفحه او ایجاد شده است. هیچ سابقه ای از یک غیر انتفاعی با این نام در IRS پایگاه داده. Reade مطرح $210 اما گفت که او در نهایت رها تلاش زیرا بیش از حد دشوار است برای مرتب کردن تدارکات.

در سال 2014 Reade شروع به کار داوطلبانه در واتسون ویل کالیفرنیا, غیر انتفاعی, مزرعه پرورش اسب به نام مادیان آبستن نجات. او ثابت می شود یک داوطلب اختصاص داده شده که سرآمد در مراقبت از آزار اسب اما "همیشه درام و دیوانگی که در زندگی او" با توجه به لین هامر سازمان موسس.

"او همیشه شکست و در یک بحران" هامر گفت.

این دو در حال سقوط بود در سال 2016 پس از Reade متهم $1,400 در دامپزشکی برای مراقبت از اسب خود را به دریای باردار نجات, صدور صورت حساب, سوابق نشان می دهد.

در ژوئن 8, 2016 ایمیل به هامر Reade اذعان کرد که او به اتهام این لایحه به سازمان اما گفت که او ضعیف بود که مادر او سلامت بود شکست و او بود که "تنفر و انزجار" که هامر خواهد "villainize" او فقر است.

Reade گفت که او برنامه ریزی شده در پرداخت پول اما تصمیم گرفت در برابر آن را پس از هامر "آغاز حذف شدهها من" در رسانه های اجتماعی.

در آن زمان Reade شده بود و درخواست پول برای تامین مالی یک صلیب کشور حرکت به مراقبت از مادرش. او همچنین گفت آشنایان که Dronen او شوهر سابق بود دوباره ظاهر شد و اذیت و آزار او.

با توجه به نامه ای از خشونت خانگی و حمایت از گروهی که Reade مشترک Dronen فرستاده او و دخترش "درخواست های دوستی" از طریق Facebook پس از 15 سال بدون تماس و دو ترسیده بودند برای ایمنی خود را. او همچنین پرسش در مورد تغییر نام قانونی به تارا Reade که او می رود در حال حاضر.

در نهایت یک مرد در سیاتل مطرح $3,500 برای او از طریق GoFundMe.

خرید اینترنتی

Reade می گوید او تصمیم به رفتن با او را در برابر ادعای بایدن به ارمغان آورده است او بیشتر گردد. او توضیح رو تهدید به مرگ آنلاین و احساس مورد آزار قرار گرفته و رها شده توسط حزب دموکرات که او می گوید: او پشتیبانی تمام زندگی خود را. متعدد برجسته دموکرات ها گفته اند که آنها بر این باورند بایدن را رد.

تناقضات در حساب خود را نیز پیچیده و مهم است. وکلای دفاع در حال حاضر بررسی این که آیا او ممکن است شهادت دروغ در مورد آموزش و پرورش اعتبار در چندین موارد خشونت داخلی مونتری کانتی هفتگی و نیویورک تایمز برای اولین بار گزارش شده است.

هنوز Reade یک زن که زندگی خود را صرف تلاش برای به دست آوردن جای پای او در شمار موانع گفت تصمیم او برای آمدن به جلو بوده است و توانمند سازی.

"این زندگی من بسیار دشوار است در بسیاری از راه های, اما من انجام این کار برای بیشتر از یک دلیل وجودی و همچنین برای خود من عدالت" او گفت:. زمانی که او برای اولین بار صحبت کردن در مورد اتهام تجاوز جنسی, Reade گفت: "احساس من این نسخه این بار این راز را که من نگه داشته ام."

___

Jaffe و Slodysko گزارش از واشنگتن; دیل گزارش از فیلادلفیا. آسوشیتد پرس نویسندگان استفان براون در واشنگتن و دان تامپسون در ساکرامنتو کالیفرنیا و اخبار محققان Monika ماتور Rhonda Shafner و جنیفر Farrar کمک به این گزارش.

___

گرفتن تا در سال 2020 انتخابات با AP کارشناسان ما هفتگی سیاست پادکست "زمین بازی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب