این هفته PGA Tour توقف شامل یک COVID-19 نفره

سه بازیکن که آزمایش مثبت برای coronavirus اما دیگر علامتی خواهد شد و بازی با هم در روز کاری خیریه باز PGA Tour

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

سه بازیکن که آزمایش مثبت برای coronavirus اما دیگر علامتی خواهد شد و بازی با هم در روز کاری خیریه باز PGA Tour چهارشنبه اعلام کرد در آخرین نسخه از آن COVID-19 سیاست.

نیک Watney اولین تور بازیکن برای تست مثبت خواهد شد و بازی در کنار دیلن Frittelli و دنی مک کارتی در طول دو دور اول در Muirfield روستا در دوبلین, Ohio.

هر سه گلف بازان در ادامه به تست مثبت برای ویروس اما ملاقات مراکز کنترل بیماری معیار برای بازگشت به کار, تور گفت. بازیکنان در آن شرایط خواهد بود یا با هم گروه بندی و یا بازی به عنوان تک. آنها نیز هیچ دسترسی به داخل سالن و امکانات در مسابقات سایت.

Watney گزارش علائم خفیف پس از او آزمایش مثبت قبل از RBC میراث در هیلتون رئیس S. C. او خود جدا شده برای 10 روز قبل از رانندگی در بازگشت به خانه به Austin, Texas.

Frittelli آزمایش مثبت گم شده و پس از برش در مسافران قهرمانی در کرمولل Conn., در حالی که مک کارتی را نتیجه مثبت آمد و پس از دور اول مسافران است.

تور گفت: این تغییر به این دلیل که بازیکنان را می توانید در ادامه به تست مثبت حتی بعد از ویروس است که دیگر در حال حاضر و آنها را ملاقات کرده اید دیگر CDC معیار از جمله: هیچ تب برای حداقل سه روز در بهبود علائم تنفسی و یک دوره حداقل 10 روز پس از علائم برای اولین بار ظاهر شد.

هفته گذشته تور مجاز گلف بازان و ویلچرهای به بازگشت اگر تست مثبت است و به دنبال آن دو منفی حداقل 24 ساعت از هم جدا و آنها نشان می دهد هیچ نشانه ای ندارند. که تغییر مجاز کامرون قهرمان بازی در موشک وام مسکن کلاسیک در دیترویت که در آن او به پایان رسید در یک کراوات برای 12th.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب