رفتار خانم 6/17 - Tue, 17 Jun 2020 PST

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز MCMEEL پیوند عزیز از دست رفتار: من تا به حال ی

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز MCMEEL پیوند

عزیز از دست رفتار: من تا به حال یک آتش سوزی از دست داده و همه چیز. من بازسازی شده و در حال حاضر در خانه جدید من. برخی از چیزهایی که هنوز تمام نشده است; آن را در حالی که. اما f دوستان و خانواده من پرسیدن که آیا من برنامه ریزی برای پرتاب یک حزب housewarming. آیا من آن را پرتاب خودم ؟

همسایه ها کنجکاو هستند در مورد خانه ، من فکر باز داشتن خانه جایی که من تنظیم یک زمان مثلا 1 بعد از ظهر به 3 p. m. – و ارائه برخی از مواد غذایی و اجازه دهید همه می آیند و بروید.

برخی از دوستان گفت: من باید به ثبت نام در چند فروشگاه در مورد کسی که می خواهد برای آوردن یک هدیه است. من نمی خواهم به مانند یک عروس یا هر چیزی. اما من از دست 34 سال از اموال من پنج گربه و یک بیت از ذهن من است. و بیمه آغاز می کند به کسانی که تحت پوشش ضرر و زیان است.

آرام خواننده: آنچه شما از طریق رفت و دلخراش است. آن را برای تلفن های موبایل به عنوان اگر شما به دنبال اجازه نمی مشاوره – اجازه برای درمان دوستان خود را به عنوان مکمل بیمه.

اگر از خود محبت و احساس برای شما آنها مایل به ارسال شما هر گونه ناخواسته ارائه شما البته پاسخ با effusive نامه تشکر. اما تعهد آنها را به عنوان دوستان است به احساسی نه مالی و پشتیبانی. و رجیستری است یک اطلاعیه که شما انتظار می رود مردم برای خرید آنچه شما نیاز دارید. (و بله که می رود برای عروس, بیش از حد.)

شما می توانید خود را پرتاب حزب housewarming در هر شکل و در هر زمان شما ترجیح می دهید بدون هیچ گونه ترس است که شما با قرار دادن یک بار در دوستی است.

عزیز از دست رفتار: من پسر بهترین دوست, دوست, بی ادب است. امروز او گفت: دختر ما "خفه شو هیچ کس می خواهد به شنیدن آواز خود را" زمانی که او بود زمزمه در ما playroom. او به طور منظم در تضاد من در مکالمات عادی و زمانی که پدرش آمد او را انتخاب کنید تا پس از آخرین بازدید این کودک به پدرش گفت "شما خورد."

ما می خواهیم ما را به دوستان و ما می خواهیم آن دوستان به انجمن خوش آمدید در خانه ما اما این است که نه قابل قبول زبان است.

آنچه که یک روش مناسب برای رفتار خشن خود را? من به سادگی می تواند به او اجازه می دهد تا به نامهربان به ما دختر در حالی که او در خانه ما.

آرام خواننده: و نه باید به شما. تمایز می شود ساخته شده است که در حالی که دوستان خود را در خانه او می رود به رعایت قوانین خود را – که شامل درمان یکدیگر با احترام .

رفتار خانم اعتماد است که شما می دانید که چگونه برای انتقال این به جوان لیام از آنجا که شما در حال پرورش دو فرزند خود را. اما به یاد داشته باشید که شما را ملاقات میوه و درخت است به احتمال زیاد در نزدیکی : یک پدر که قبول چنین بی ادب از نظر پسر خود را بدون در نظر است که قادر به شکایت در مورد بدرفتاری قرار توسط شما نسبت به پسر گفت: .

باید که رخ می دهد پاسخ خود را خواهد بود که خانواده خود را آسین عاشق پسر خود را آن زمانی که لیام می آید بیش از بازی و است که شما تنها مداخله از آنجا که این قوانین در خانه خود را متفاوت از آنچه که او باید عادت کرده اند. و شما البته یادآوری اتان که زمانی که او بازدید لیام او باید احترام به قوانین لیام خانه.

لطفا سوالات خود را به رفتار خانم در وب سایت خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب