بهبود COVID-19 بیماران ممکن است کمک به درمان آن با پلاسما کمک های مالی اما چند را اهدا در کنتون - سه شنبه, 26 مارس سال 2020 PST

دکتر Prakash Gatta نمی توانستم باور خود را گوش کردم وقتی که او تلفن تماس در اواخر ماه مارس: آزمون برگشتم مثبت

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

دکتر Prakash Gatta نمی توانستم باور خود را گوش کردم وقتی که او تلفن تماس در اواخر ماه مارس: آزمون برگشتم مثبت است. که بر اساس تاکوما-جراح تا به حال قرارداد COVID-19 فقط به عنوان ویروس مورد شمارش در واشنگتن شد و به اوج رسید.

Gatta تا به حال هیچ ایده که در آن او می تواند قرارداد این ویروس اما او خدا را شکر او در خانه مانده و به دور از کار در حالی که او در انتظار او نتایج آزمون.

او منزوی خود را در زير زمين ماندن به عنوان بهترین او می تواند از همسر و دو فرزند است. او هرگز در بیمارستان بستری بود اما باید دوره که در آن او تا به حال تنگی نفس و درد قفسه سینه "مثل من هرگز قبل از تجربه" او گفت:.

در اوایل ماه آوریل هنگامی که علائم فروکش کرده بود دکتر رو دوباره روی پای خود و بازگشت به کار. هنگامی که او چند هفته فراتر از خود علائم و بهبود از ویروس Gatta تصمیم به اهدا خود نقاهت پلاسما است که استفاده می شود برای کمک به درمان برخی از بیماران مبتلا به COVID-19.

غذا و دارو است و مورد تایید نیست نقاهت پلاسما به عنوان یک درمان در عین حال پس از آن است که استفاده می شود به عنوان یک تحقیقاتی مواد مخدر بسیار شبیه remdesivir که استفاده شده است برای درمان ابولا و سارس. یک کارآزمایی بالینی بزرگ که بیمارستان ها می توانید انتخاب کردن به سراسر کشور توسط رهبری کلینیک مایو و مطالعه استفاده از نقاهت پلاسما به عنوان یک راه برای درمان بیماران مبتلا به موارد شدید COVID-19.

نقاهت پلاسما بخش مایع خون یک فرد و برای کسی که تا به حال COVID-19 و بازیابی است که به معنی پلاسما حاوی آنتی بادی های توسعه یافته که مبارزه با ویروس. کسانی که آنتی بادی ها در پلاسما استفاده می شود برای درمان COVID-19 بیماران در سراسر کشور است.

تا کنون بیش از 14,000 بیماران تزریق شده است با پلاسما از طریق برنامه. بر خلاف دیگر تحقیقاتی مواد مخدر و درمان در کارآزمایی های بالینی پلاسما ایجاد نشده است در یک آزمایشگاه و سابق COVID-19 بیمارانی که بهبود یافته اند باید خود را اهدا پلاسما به منظور درمان استفاده می شود.

در کنتون که از اواخر هفته گذشته تنها دو بازیافت COVID-19 بیماران اهدا پلاسما تا کنون از طریق Vitalant – منطقه بانک خون. یک فرد با COVID-19 باید بازیافت شود و بدون علائم به مدت حداقل دو هفته قبل از اهدا. اگر کسی تا به حال COVID-19 بوده است علامت رایگان برای 28 روز آنها نمی نیاز به ارائه یک تست منفی برای اهدای پلاسما ،

تا کنون 73 درصد از 450 ساکنان در Spokane County, چه کسی باید آزمایش مثبت برای COVID-19 بهبود یافته اند. این بدان معناست که بیش از 325 نفر می تواند واجد شرایط برای کمک به با اهدای پلاسما ،

در حالی که در گذشته تحقیقات بر روی ویروس های دیگر نشان می دهد که درمان یک بیمار با پلاسما می تواند امیدوار کننده محاکمه یک راه طولانی برای رفتن به اثبات اثربخشی آن در درمان COVID-19. و یا به عنوان کریس Gresens, افسر ارشد پزشکی برای Vitalant را در شمال غربی بخش می گوید: "هیچ راز سس در اینجا."

محققان در حال تلاش برای مطابقت با اهدا کننده پلاسما نوع به یک بیمار ، برای مثال پلاسما از یک اهدا کننده با نوع خون O را به یک بیمار که همچنین دارای نوع O. این است که همیشه کامل با محدود اهدای لوازم.

Vitalant ایجاد کرده است یک پرسشنامه است که کمک می کند تا جزئیات لیست از الزامات مورد نیاز برای یک اهدا کننده به دیدار قبل از اهدا. در حال حاضر لیست از الزامات مورد نیاز برای COVID-19 پلاسما اهدا کنندگان بسیار شبیه به الزامات مورد نیاز برای اهداکنندگان خون.

چیزهایی مثل زندگی در خارج از کشور در طول یک دوره زمانی خاص و یا گرفتن یک امضا در برخی از کشورهای خاص می تواند کسی که فاقد شرایط لازم برای اهدای خون در Vitalant که به عنوان کنتون خون و COVID-19 مرکز اهدای پلاسما. تنها حدود 38 درصد از جمعیت قادر به اهدای خون با توجه به شرایط سخت و این تخمین ها به احتمال زیاد نگه واقعی با COVID-19 پلاسما اهدا کنندگان نیز هست.

Gatta نوع B خون مثبت. حدود 15 درصد از بیماران می تواند در نظر گرفتن این نوع Gresens گفت. اهدای پلاسما است که کمی متفاوت از اهدای خون است.

این روند به معنی یک سوزن در بازو برای حدود یک ساعت Gatta گفت: اما که می تواند متفاوت باشد در فرد است. استخراج نقاهت پلاسما متفاوت از یک قرعه کشی خون چون همه پلاکت ها و سایر چیزهایی که نیستند مایع در خون یک فرد در حال بازگشت به بدن خود را.

کارآزمایی بالینی کمک خواهد کرد که تعیین چگونه موثر پلاسما برای درمان COVID-19. تزریق با نقاهت پلاسما ثابت نشده است به عنوان یک درمان تا کنون, اما – از این رو اهمیت آزمایش های بالینی انجام شده در سراسر کشور. تمام چهار اسپوکن بيمارستان منطقه در حال شرکت در آزمون و قادر به درمان بیماران مبتلا به پلاسما.

Gresens امیدوار است که تحقیقات نشان می دهد که افرادی که این ویروس را توسعه آنتی بادی خنثی کردن ویروس – نتیجه گیری پلاسما یک درمان موثر برای کسانی که در حال حاضر مبارزه با COVID-19.

"یک نکته را به خاطر داشته باشید این است که هنوز در مرحله تحقیقات است اما وجود دارد در گذشته سابقه به پیشنهاد معقول امکان که این کار" Gresens گفت.

برای Gatta بالقوه برای پلاسما برای کمک به درمان COVID-19 بيماران با ارزش اهدا پلاسما.

"یک سال از در حال حاضر ما ممکن است تنها یک چیز است که در پلاسما این مهم است که مردم اهدا در حال حاضر دانستن آن به هدر رفتن نیست می توان آن را مورد استفاده برای یک سال" Gatta گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن