حداکثر Nisen: کشورهای جدید نیاز ندارد مستندات به قطع COVID گسترش

که آیا شما آن را تماس, موج دوم یا بیشتر دقت به راحتی قابل پیش بینی ادامه یک بیماری همه گیر COVID-19 هنوز در حا

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

که آیا شما آن را تماس, موج دوم یا بیشتر دقت به راحتی قابل پیش بینی ادامه یک بیماری همه گیر COVID-19 هنوز در حال گسترش بدون کنترل در چندین ایالت آمریکا. فلوریدا و آریزونا و تگزاس و دیگر کشورهای در حال گزارش دادن و ثبت تعداد موارد جدید. و بسیاری از آنها غفلت به گام است که می تواند به جلوگیری از شیوع بیماری از گسترش به احتمالا unmanageable موج در COVID-19 موارد و مرگ و میر.

رهبران دولت طبعا مقاومت در برابر مفهوم صدور جدید stay-at-home سفارشات که می تواند دردناک باشد منفور و در این مرحله دشوار برای به اجرا درآوردن. مستندات جلوگیری میلیون ها نفر از موارد بالقوه در بهار و آنها هنوز هم ممکن است لازم باشد اگر مورد رشد را از دست می شود.

اما بلانت قرنطینه نیست و تنها راه برای بررسی COVID-19.

بیش از گذشته چند ماه و دانشمندان در سراسر جهان آمده اند به درک بهتر چگونه عفونت رخ می دهد و چه اقدامات خاص می تواند به طور موثر جلوگیری از آنها را. متحده می تواند و باید با توجه به آنچه کارشناسان آموخته اند و استفاده از آن به هدایت رفتار عمومی نسبت به ایمنی.

آن را نمی خواهد کمک به اخراج افزایش مورد شمارش به عنوان متمرکز شیوع بیماری یا توهم ایجاد شده توسط افزایش تست به عنوان فرمانداران تگزاس و فلوریدا در هفته گذشته انجام داد. در حالی که نقاط داغ حساب برای برخی از مورد رشد و تست است تا نه از این توضیح دهد که چرا ایالات متحده در حال دیدن هزاران نفر از عفونت های جدید در هر روز است. مورد رشد گسترده است و درصد آزمون آینده را مثبت — اندازه گیری است که نشان می دهد سطح uncontained جامعه گسترش — به طور پیوسته در حال افزایش است.

در تگزاس و آریزونا زمان بستری شدن در بیمارستان در حال تیک تاک کردن است. همان ممکن است یا نه ممکن است درست باشد در فلوریدا که inexcusably نتواند به گزارش که داده های روزانه است.

در حالی که فرمانداران مشتاق هستند به یاد داشته باشید که بیمارستان ها باید یدکی ظرفیت این مزیت می تواند به سرعت ناپدید می شوند. تخت بیمارستان را پر کنید تا سریع تر از آنها خالی و COVID-19 نیست اعتصاب با توجه به جایی که تخت در دسترس هستند.

همچنین بیشتر تخت و کارکنان بیمارستان باید اختصاص داده شده به COVID دیگر مراقبت می شود تحت فشار قرار دادند کنار با آسیب رساندن به نتایج.

ترین به طور بالقوه اطمینان بخش اخبار است که میزان مرگ ناشی از COVID-19 در چهار ایالت با بیشترین شیوع بیماری های جدید است که برگزاری مداوم. این ممکن است به دلیل بهبود درمان گسترده تر تست که جلب موارد اولیه زمانی که آنها راحت تر به مدیریت و گسترده احتیاطی است که از کسانی که بیشتر در معرض خطر از جمله سالمندان است.

از سوی دیگر ممکن است به سادگی منعکس کننده این واقعیت است که نرخ مرگ و عقب مانده شاخص. در آن طول می کشد زمان به منظور توسعه یک COVID عفونت شدید به اندازه کافی به نیاز به مراقبت های ویژه و بدحال بیماران اغلب صرف هفته در هواکش. بسیاری از این هفته مرگ و میر ناشی از عفونت رخ داده است که در ماه گذشته.

یک جوان-حملات شیوع خواهد شد در نتیجه مرگ و میر کمتر در کوتاه مدت. اما در هر صورت نشان دهنده یک خیابان ممکن است انتقال به کسی بیشتر در معرض خطر و دانشمندان هنوز در حال ارزیابی دراز مدت اثر عفونت در افراد در همه سنین است.

فرمانداران باید درک کنند که آنها می تواند به کاهش خود را در مورد نرخ و بدون قفل کردن اقتصاد خود را اگر آنها با توجه به آنچه کارشناسان مشاهده کرده اند در مورد COVID-19 سرایت:

خوب فاصله فعالیت به نظر می رسد در برخواهد داشت خطر کمی.

مردم به نظر نمی رسد به راحتی انتخاب کنید تا این ویروس از مواد غذایی و یا سطوح که دیگران لمس کرده اند.

اما گسترش بیماری به آسانی در میان افرادی که درگیر در طولانی مدت تماس نزدیک در شلوغ و تهویه ضعیف فضاهای.

پس از آن ممکن است به محدود کردن انتقال با محدود کردن جمعیت و تماس اجتماعی فاصله در داخل خانه. افرادی که ایستاده فقط یک متر (کمی بیش از سه فوت) و دور از دیگران ایستاده به شدت کاهش احتمال عفونت از کسانی که نزدیک و خطر کاهش بیشتر با فاصله بیشتر.

استفاده گسترده از ماسک در موقعیت خطر را کاهش می دهد خطر ابتلا به عفونت هنوز هم بیشتر. ماسک مقرر در 15 متحده ممکن است مانع از به عنوان بسیاری از 450,000 COVID موارد در آمریکا در یک مطالعه اخیر گزارش شده در امور بهداشت و درمان در بر داشت.

موثر بهداشت عمومی تلاش برای پیگیری عفونت های جدید و کمیاب و منزوی کردن مخاطبین از کسانی که آلوده نیز می تواند به کاهش خطر عفونت در جمعیت بیش از نیمی از, جدید, مدل سازی از انگلستان مبتنی بر محققان نشان می دهد.

در حالی که چنین تلاش های مفید جلوگیری از هر گونه بیماری عفونی آنها به ویژه برای یکی مثل COVID که تولید اغلب بدون علائم و انتقال به راحتی در خانه.

این نکته است که بیشتر ویروس وجود دارد در گردش در جامعه و سخت تر از آن است که به ماندن بگیرید پیش از گسترش با تست و تماس با ردیابی.

هدف سرکوب تلاش های دیگر به کار گسترده ای از مستندات انجام دهد. برای اجتناب از نیاز به اقامت در خانه, سفارشات, به عبارت دیگر, متحده نیاز بیشتری احساس فوریت در مورد مصرف بیشتر هدف گام.

البته اکثر ایالات آمریکا از جمله کسانی که شاهد افزایش مورد شمارش توصیه های اجتماعی فاصله و حفظ برخی از ظرفیت محدودیت در کسب و کار خرده فروشی. اما گسترده گزارش از بی دقتی و رفتار و تمدید مورد رشد نشان می دهد که هر دو این قوانین بیش از حد سهل انگار و یا افرادی که فقط به دنبال آنها.

به وضوح آن را به اندازه کافی به تنها درخواست مردم برای محافظت از خود. آن طول می کشد تلاش و سازگار ارتباطی به تغییر رفتار به اندازه کافی برای تغییر و انتقال و پویایی است.

این درست است به خصوص وقتی که می آید به ماسک که تبدیل به سیاسی در آمریکا پوشش صورت خود را قبل از ورود به یک فروشگاه مواد غذایی است که به درستی به عنوان یک راه آسان برای محافظت از خود و دیگران است. متاسفانه غفلت از این انسان اولیه با حسن نیت ارائه میدهد تبدیل به یک شکل از اعتراض دولت نفس بیش از حد.

رهبران دولت می تواند و باید سعی کنید برای تضعیف چنین اعتراض — از جمله گسترده الزامی ماسک-پوشیدن به عنوان کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom هفته گذشته انجام داد. فرمانداران هنوز به کشیدن پاهای خود را در استفاده از ماسک به نظر می رسد به مراقبت از آنجا که آنها نیاز به در مورد صرفه جویی در زندگی می کند. در این صورت از این کشور بدترین جدید COVID شیوع آریزونا دولتی mlb در نهایت اجازه مقامات محلی نیاز به ماسک, اما او هنوز هم ترک سیاست به فرد جوامع است. تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت در حال حاضر اجازه می دهد تا محلی, ماسک, حکم, اما تنها اگر مقامات را به آنها تحمیل غیر مستقیم با قرار دادن قوانین در کسب و کار مردم نیست.

وجود دارد بسیاری از راه های که در آن رهبران دولت می تواند در هدایت مردم به سمت امن تر رفتار خم COVID-19 منحنی رو به پایین و تقویت اقتصاد خود را.

آن را به سادگی یک ماده از توجه به چگونه coronavirus گسترش می یابد.

حداکثر Nisen است بلومبرگ نظر مقاله نویس پوشش بیوتکنولوژی دارویی و مراقبت های بهداشتی. او قبلا نوشت: در مورد مدیریت و استراتژی شرکت برای کوارتز و کسب و کار خودی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب