برخورد با تست مثبت برخی از برنامه های تلویزیون و خطر بازی; همه در آخر هفته پست

جامد هفته خوب سوال کاوش با طیف گسترده ای از موضوعات و شما مردمی آمدن نگه دارید تا بزرگ بسیار آرام بار.و خیلی ز

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

جامد هفته خوب سوال کاوش با طیف گسترده ای از موضوعات و شما مردمی آمدن نگه دارید تا بزرگ بسیار آرام بار.

و خیلی زود شما باید بازی به سوال در مورد, و نمی خواهد که ،

تا آن زمان لذت بردن از این.

-

س: داگ

من به یاد نمی بسیار مشکل و یا مقاومت در برابر زمانی که واشنگتن گلوله و شارلوت بابکتس تغییر نام خود را به جادوگران و بابکتس. با تمام است که در جریان است در جهان این روزها با توجه به برابری نژادی این موضوع است که نگه داشتن تیم مانند ردسکینز واشنگتن و کلیولند سرخپوستان از تغییر نام خود را که به مراتب بیشتر توهین آمیز نظر به یک گروه بزرگی از مردم از گفتن گلوله ؟

با تشکر

دکتر جاستین

یک: من صادقانه نمی دانم چه مسئله است و من شده است گفت: برای سال های سال است که Redskins و اسکیموها و دیگران باید تغییر شده اند. مطمئنا در این زمان است که اتفاق خواهد افتاد و مالکیت این فرانچایز آن را دریافت کنید.

و آن را پیچیده نیست. آن چیزی که حق انجام لیگ باید خم شدن به عقب به منظور تسهیل هر گونه تغییر به سرعت pa امکان پذیر است.

ما دیده ایم که چگونه این کار می تواند در واشنگتن بنابراین تیم NFL دارای یک طرح; NBA تغییر در شارلوت واقع شد چون بمبی بود که یک نام تجاری جدید حق رای دادن ،

-

س: Doug:
اگر NBA, MLB, NFL و غیره اداره می شود در کشورهایی که ویروس موجود بود و رهبری از کشورها و صادق و صالح آن خواهد بود به مراتب امن تر برای شروع دوباره ورزش حرفه ای. اما ایالات متحده آمریکا است که در حال حاضر رهبری یکی از خطرناک ترین در جهان است شارحان ترسو, mendacity - و همه گیر است مواج در ایالات متحده آمریکا; در بعضی از نقاط آن به نظر می رسد غیر ممکن است بدانید که چگونه بد آن است.

و بنابراین یکی می تواند بخشیده شود برای توقف وقتی که همان رهبر خواستار بازگشت به حالت عادی و بازگشایی "ما ورزش".
NBA کند که رهبری معتبر و مطرح کرده است يومان تلاش برای ایجاد یک بسکتبال حباب. اما این حباب در فلوریدا...که در جریان شیوع کروناویروس است به دور از اوج.
در ایمنی کانادا اتاق نشیمن ما می تواند لذت بردن از یک بازی بسکتبال حباب. اما در چه هزینه ای برای بازیکنان برای کسانی که به ارائه خدمات به تیم و بازیکنان و مربیان و دیگران ؟
داگ: ما یک آینده که در آن همه ما باید ارزیابی ریسک و پاداش. اما در این مورد نیست منصفانه است که به سوال " که در خطر است؟" و دقیقا "چه پاداش"?
Charles N.

یک: همه عادلانه سوال بدون شک. خطر آن وجود دارد بدون شک در بازیکنان و مربیان و مسئولان اما همه آنها در حال اقدام پس از مشورت با کارشناسان خود و خانواده و مشاوران و رفتن به آن دانستن آنها در حال گرفتن شانس. من فکر می کنم آنها در حال انجام برای یک زن و شوهر از دلایل: برای ادامه حرفه فقط به عنوان بسیاری از کارگران در خطوط دیگر رفته اند بازگشت به شغل خود و همچنین برای اطمینان از صنعت آنها کمک کرده ایم ساخته شده است همچنان به رشد به خوبی به آینده است.

آن شده اند که یک چیز به من بود و آنها مجبور شده اند بدون این شانس را به یاد بگیرند که دقیقا چه چیزی آنها را گرفتن و دانستن آنها می خواهم از دست دادن شغل خود را برای همیشه اگر آنها نیست. هیچ یک از کسانی که همه چیز درست است.

و بله, وجود دارد برخی از "پاداش" به عموم مردم که لذت بردن از داشتن بازی های خود را به عقب, اما من فکر می کنم آن را بیشتر شخصی پاداش که رانندگی آنها را به عقب.

-

س: من عملا از دست رفته رپتورز بازی در تلویزیون از این بیماری همه گیر ما دریافت هر گونه شانس در همه به تماشای بازی های آینده در TSC SN یا کانال NBA?

نظرات شما قدردانی می شود.

با احترام و اقامت امن و سالم

بابی P

یک: به من گفتند که تمام هشت نفر از "بذر" بازی در دسترس خواهد بود در یکی از روزنامه های محلی شبکه های پخش. این ماده از تقسیم این بازی به در نظر گرفتن چنین چیزهایی به عنوان بازگشت هاکی و شروع بازی بیس بال به برنامه ریزی معادله است.

انتظار خبری که نه بیش از حد طولانی از در حال حاضر.

به عنوان برای سه پیش فصل "scrimmages" شده است وجود دارد هیچ عزم و اراده در پخش آنها – برخی از نمایشگاه بازی سنتی نشان داده شده است – اما آنها ممکن است جاری می شود. که اطلاعات هنوز به آمده است.

-

س: سلام داگ. من اعتماد شما به خوبی انجام می دهند. من کمی دیر با این, پس از آن ممکن است ایجاد پست الکترونیکی این هفته.

من به تازگی متوجه شده است که بنر پشت نیک و بازیکنان در طول مصاحبه نشان می دهد بل, BMO, رپتورز پنجه و "ما شمال" اما هیچ چیزی در مورد راجرز. من تحت این شرط که از بل و راجرز بودند شرکای برابر در مالکیت MSLE با لری داشتن یک اقلیت به اشتراک بگذارید. آیا چیزی تغییر یا من اشتباه بود از آغاز ؟ اگر این است که من فکر می کردم که چرا هیچ راجرز?

به نظر می رسد بسیاری از بازیکنان و رفت و آمد اعضای حزب باید تماس Covid. گرما و کلیپرز خود را تعطیل امکانات عمل. این Covid مثبت مردم سفر به اورلاندو و قرنطینه می شود و یا آنها را از ماندن در خانه شهرستانها و تنها رفتن به اورلاندو پس از 2 منفی آزمون ؟ اگر آنها را مجاز به سفر به نظر می رسد خطرناک برای حباب است ؟

به عنوان یک طرف توجه داشته باشید, من نفرت این آب با humidex در اواسط سی سالگی به بالا هر روز. آن را بیش از حد گرم است به انجام هر کاری که من ساخته شده به صورت گرما. چگونه شما انجام می دهند زندگی در این کوره?

دیو

کرن

یک: نوعی – و من نمی دانم که چگونه به خاطر من نمی فهمم که سطح کسب و کار – این تیم می تواند فروش و حمایت های مالی به یک شرکت است که صاحب یک بیت از عمل و نه چیز دیگر و این مسئله نیست. اما به من گفته آنها کاملا جداگانه معاملات.

هیچ بازیکنی که تست مثبت از اورلاندو را مجاز به سفر تا زمانی که ثبت دو منفی آن را یکی از بهترین قطعات از دوباره شروع طرح آنها ساخته شده و در زمان کافی در اجرا برای مقابله با این اجتناب ناپذیر مثبت اجازه دهید این بازیکنان بازیابی و پیوستن به تیم خود را هنوز هم با زمان قبل از بازی آغاز خواهد شد.

گرما ؟ من به هر کجا. مثل همیشه به سختی. پس از حدود مارس 16 من شده است به یک تعداد انگشت شماری از درمانگاه ها و بیمارستان ها برای تست کردم یک مقدار نیاز به کوتاه کردن مو در هفته گذشته رفت و برای یک زن و شوهر از ساعته جلسات محلی اجتماعی-فاصله پاسیو اما دیگر از آن, من لذت بردن از جدید تهویه مطبوع واحد ما تا به حال نصب شده در Casa داگ و امکان استفاده از مناطق مشکوک از ایوان جلو و عقب عرشه.

-

س: سلام داگ من لذت بردن از ستون خود را. در حال حاضر که ما باید برخی از ورزش شروع به بالا و شما پیچ و تاب و برخی از اسلحه برای دریافت نمرات و پول به دست آورده (گلف) و نمرات و جدول رده بندی (فوتبال) ارسال شده دوباره در بخش ورزشی و همچنین ورزش در راهنمای تلویزیون. Thx

John S

یک: ما به عقب بر گردیم به برخی از نوع "عادی" عقیق هنگامی که و اگر بازی بازگشت اما آن را نمی خواهد به طور معمول همان دلیل برای بسکتبال و هاکی حداقل سنتی, جدول رده بندی دیگر موضوع این فصل پس از تمام تیم ها نیست دوباره شروع.

-

س: خوب بعد از ظهر داگ

از یکی بیش از حد شاد و سر دیگر من امیدوارم که شما با بهره گیری مناسب و معقول آب و هوا ما داشتن. پس از چهار ماه بدون قطع آن مطمئن ساخته شده زندگی در طول این زمان به عقب بر گردیم در یک خلق و خوی مناسب و معقول. خود اشاره ای بزرگ تری فاکس عبور در ژوئن 28, مطمئن, زده خانه. من می خواهم تصور کنید مانند 90 درصد از کانادایی ها ما عمدتا فکر می کنم از دستاورد خود در ماه سپتامبر در جهان گسترده اجرا شود. اگر شما آن را دیده نمی شود و در این Thunder Bay منطقه به بنای چیزی را ببینید. آن را واقعا به ارمغان می آورد آنچه را که انسان انجام شده است.

باب

یک: من نه آن را دیده و این که من از دست دادن من درک می کنم. اما از آنجایی که من شرط می بندم که هر تعطیلات همه طول می کشد برای ماه و به احتمال زیاد سال آینده را شامل اقامت در کانادا ممکن است آن را یک قسمت را انتخاب کنید.

با تشکر.

-

س: سلام داگ

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

من گمان می کنم شما را دیده اند. اما در مورد نیست.

https://www.wired.com/story/womens-roller-derby-has-a-plan-for-covid-and-it-kicks-ass/

من توجه داشته باشید که کانادا بسکتبال در لیست سازمان هایی که خواسته اند برای سند.

من دوست دارم مردم اشاره کرد (حباب خشم: biostatistician تروما: کنترل عفونت, پرستار, BG Smack: اپیدمیولوژی)

به نظر می رسد مانند یک چیز خوب به گسترش در سراسر.

جیم R

یک: من تا به حال آن را دیده خوشحالم که شما اشاره بمبی بیرون تا دیگران بیش از حد می توانید.

-

س: سلام داگ

من امیدوارم که شما تا به حال خوب کانادا روز, من قدردانی پست وبلاگ خود را در تاریخ 1 ژوئیه و به دنبال به جلو به سقوط زمانی که کتاب خود را می آید. من به تماشای مصاحبه با ماسایی نیک فرد و هنجار و باید اعتراف کنم آن را خوب به نمایش برخی از مطالب که ما استفاده می شود فقط برای اعطا. پوشش بازی و گرفتن وقت با بازیکنان خواهد شد بدیهی است بسیار متفاوت برای شما تعجب آنچه که در لیگ انجام شده است به منظور تسهیل در تعامل با بازیکنان و یا چه گزینه های در دسترس به شما برای به دست آوردن زمان با بازیکنان. با تشکر برای همه شما ما را مطلع!

اندرو

یک: این است که رفتن به بسیار پیچیده بسیار محدود است و بسیار "مجازی" رسانه های جهان بین در حال حاضر و در پایان این فصل حداقل.

در حال حاضر ما با تکیه بر زوم "مصاحبه" جلسه با بازیکنان و مربیان و در حالی که آن را بسیار ناقص آن را همه ما باید در حال حاضر.
ما – خبرنگاران این فرانچایز لیگ برتر – در حال کار بر روی دسترسی در Orlamdo در هنگام بازی و تمرین آغاز خواهد شد اما آن را به یک هدف در حال حرکت در حال حاضر و همه من می توانید بپرسید برای صبر است که همه ما آن را کشف کردن.

اما این را بدانید: از آن خواهد شد بسیار متفاوت از آن را در ماه مارس.

-

س: رسیدن به سلام و به شما اجازه می دانم که من به دنبال شما و ورزشی پوشش از رپتورز و تورنتو استار پس از من به سمت چپ و هنوز هم تشویق برای همه تیم تورنتو. من اشتراک در تورنتو استار در خط edition.
من یک زن و شوهر از سوالات شما در مورد پوشش های ورزشی برای تورنتو طرفداران زندگی در آمریکا.....
1. TSN وب سایت/ برنامه اجازه می دهد تا طرفداران برای تماشای محتوای ویدئویی در اینجا در ایالات متحده. و بیشتر و بیشتر از خود محتوای ویدئو - بنابراین من نمی تواند به آن دسترسی داشته باشید. چرا که این تنها پوشش ورزش در سطح جهانی و من نمی توانم دسترسی از اینجا ؟ من می تواند به معنای واقعی کلمه دیده بان و یا به دنبال هر گونه پوشش در اینترنت از هر ورزشی در هر کشور است. - اما TSN! - آنها می گویند آن را تا به چیزی برای انجام با صدور مجوز محتوا - اما چگونه می توانیم همیشه سایر ورزش ها انتشار در جهان را حل کند که اما TSN?
2. می تواند به شما کمک کند توصیه دیگر کانال های ورزشی پوشش رسانه ای من می توانم پلاگین به (رادیو, نشان می دهد, پادکست ها, وبلاگ ها, و غیره.) که شما و یا همکاران خود در تورنتو خواهد بود به ماندن نزدیک به برگها رپتورز و BlueJays? من استفاده می شود قادر به اتصال به Fan590 به عنوان من عاشق صبح نشان می دهد و 4-6pm درایو صفحه اصلی جلسات اما من حتی نمی تواند به نظر می رسد برای پیدا کردن یک راه به آن ندارد.
بنابراین به طور خلاصه - شاید یک مقاله خوب) با برخی از مشاوره از Torontonians اینجا در ایالات متحده است که بیمار از همه محلی (بوستون در مورد من) پوشش ورزش و می خواهید یک راه بهتر به ماندن نزدیک به تیم ما عاشق!
بهترین
به امید دیدن شما دوباره یک روز در کانادا!
Mal

P. S. - در صحبت کردن به بسیاری از هاکی و بیس بال و بسکتبال طرفداران - بیشتر نمی دهد تلخه که پیروزی هر یک از قهرمانی در این فصل از دست. من با شما موافقم که باید نوشتن آن و تمرکز بر 2020-2021.
یک: برای اولین بار و بدون هیچ بی احترامی شاید آنها را به طور کامل تعطیل کردن کسب و کار خود و تا زمانی که 2020-21 و بازی شیر یا خط شما از کار و سعی کنید برای شروع از ابتدا سال آینده. من امیدوارم که نه اما از آنجا که پرسش شما از طرفدار های ورزشی, من تعجب می کنم که چگونه شما می خواهم احساس اگر این آمار نزدیک به خانه ؟ به را حتی بدون تلاش بسیار در خط امروز و به خوبی به آینده خواهد بود غیر مسئولانه است. من نمی دانم اگر آن را کار می کنند اما آنها باید سعی کنید.

من قطعا نمی تواند صحبت می کنند به TSN و هر geo-مسدود کردن آنها انجام دهید اما من مطمئن هستم که روش های دیگر وجود دارد و راههای در دسترس است. مانند تیم وب سایت لیگ تصویب برنامه های از NBA و سایر ورزش ها اما من منطقه از تجربه و تخصص من می ترسم.

و در حالی که من دوست دارم و احترام به همه همکاران من در بهترین از خورشید ورزشی, Sportsnet, the Globe and Mail, Canadian Press – من فکر می کنم آنها همه کار خوب انجام می دهند و نمی خواهد تنها یک نفر بیش از دیگران به صورت محلی تورنتو محتوای شما نیاز دارید. بررسی اونا همه از همه آنها خوب است.

-

س: ما نمی مراقبت از آنچه شما فکر می کنم. شما پیر مرد با خارج از مورخ ایده های. ما می خواهیم بازی و ما اهمیتی نمی دهند که در آن است!!!

Fiorenzo

یک: من مردم

-

س: خوب صبح داگ.

از آن خواهد شد یک تحریک کننده امروز, بنابراین من امیدوارم که شما قادر به ماندن در مقابل کولر و چند مایع سرد nourishments در طول سلاح. فقط می خواهم بگویم این وبلاگ در کانادا روز به ما گفت که دقیقا چه و که هستیم. من آن را ارسال به یک دوست در چین بود و او را بسیار تحت تاثیر قرار با نوشتن. او در کانادا چند سال به عقب و می گوید: کلمات خود را دقیقا چگونه او احساس می کرد که در اینجا. وبلاگ بسیار عالی.

باب

یک: من مردم 2.0.

-

-



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب