خلاصه: دریاچه روزولت افزایش محدود کمپینگ دسترسی - Wed, 24 Jun 2020 PST

راهنمایی زیر از کاخ سفید مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) و دولت های محلی و مقامات بهداشت عمومی, دریاچه روزو

توسط NASERINEWS در 5 تیر 1399

راهنمایی زیر از کاخ سفید مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) و دولت های محلی و مقامات بهداشت عمومی, دریاچه روزولت ملی منطقه تفریحی است افزایش تفریحی دسترسی و خدمات است.

خدمات پارک های ملی است که کار خدمات گسترده ای فدرال و دولت های محلی و مقامات بهداشت عمومی به دقت نظارت COVID-19 همه گیر و با استفاده از یک رویکرد مرحله به مرحله برای افزایش دسترسی در یک پارک-توسط-پارک اساس.

دریاچه روزولت ملی منطقه تفریحی دریافت حدود 65 درصد از آن سالانه ملاقات بین ماه های ژوئن و سپتامبر. علاوه بر پنج شهرستانهای اطراف دریاچه روزولت (Lincoln, استیونس, کشتی, Okanogan و گرانت) حدود 61% از بازدید کنندگان ما می آیند از Spokane پادشاه و شهرستانهای اسنوهومیش (410,000 مردم).

در حالی که برخی از شهرستانهای اطراف دریاچه روزولت وارد فاز 3 و پادشاه شهرستان نقل مکان کرد و به فاز 2 در روز جمعه. با تغییر در شهرستان کینگ وضعیت دریاچه روزولت در حال حاضر قادر به حرکت به فاز 2 از واشنگتن امن شروع بازگشایی طرح است. در فاز 2 جمع آوری و تفریح در فضای باز اندازه محدود هستند به بیش از پنج نفر در خارج از خانواده خود است.

آغاز چهار شنبه, دریاچه روزولت ملی منطقه تفریحی را بازگشایی دسترسی به:

  • تمام خدمات پارک ملی عمل قایق در اردو و همراه دستشویی. دستشویی را نمی توان تمیز بصورت روزانه و شناور دستشویی بسته باقی خواهد ماند. لطفا به ارمغان بیاورد و با استفاده از دست خود ضد عفونی کننده.
  • توسط رزرو تنها: بهار دره قلعه اسپوکن و کتری فالز اردو. ما گسترش تعداد campsites در دسترس از طریق سیستم رزرو در این اردو. گروه کمپ بسته باقی خواهد ماند تا اطلاع ثانوی در انطباق با واشنگتن فاز 2 جمع آوری محدودیت. رزرو از طریق
www.recreation.gov/camping/gateways/2802
  • بازگشایی در روز سه شنبه برای این سه اردو. تمام اعضای کمپ باید معتبر رزرو به اردوگاه. وجود خواهد داشت هیچ اول بیا اول خدمت مجاز در این زمان.
  • به عنوان اضافی اردو اضافه شده به سیستم رزرو آنها باز خواهد شد برای کمپینگ.

لطفا توجه داشته باشید که تاریخ افتتاح منوط به تغییر. پارک در ادامه به نظارت بر coronavirus همه گیر و همکاری نزدیک با دولت های محلی و مقامات بهداشت عمومی. اردوگاه عملیات ممکن است تغییر در هر زمان در طول تابستان با توجه به نیاز COVID-19 mitigations.

زیر فضاهای همچنان در دسترس خواهد بود:

  • تجاری راهنمای خدمات با دو یا کمتر مردم از همان خانواده است.
  • مارینا لغزش اجاره باز هستند وقتی آب بالا می رود بالا به اندازه کافی برای حمایت از عملیات.
  • مارینا قایقی و شناور اجاره در انطباق با واشنگتن فاز 2 دستورالعمل.
  • هشت روز استفاده مناطق (بهار دره کلر کشتی قلعه, Spokane, جوجه تیغی خلیج شکارچیان بردبری, ساحل, کتری می افتد و ایوانز). طاق توالت در دسترس خواهد بود در این روز با استفاده از مناطق.
  • نه قایق راه اندازی اسکله (بهار دره کلر کشتی, هفت خلیج فورت Spokane, جوجه تیغی خلیج شکارچیان بردبری, ساحل, کتری می افتد و ایوانز).
  • قایق راه اندازی در سراسر دریاچه, قایق, راه اندازی اسکله را نمی توان تنظیم روزانه.
  • خط ساحلی خارج از دو رزرو مرزهای. شما باید به طور کامل خود شامل اگر شما در حال برنامه ریزی به اردوگاه. وجود دارد هیچ شناور دستشویی در دسترس است. اگر شما آن را بسته در بسته آن است. این شامل انسان زباله و دفع زباله های کیسه های یکبار مصرف دستکش و ماسک.

با سلامت عمومی در ذهن که در زیر امکانات و خدمات بسته باقی می ماند در این زمان: اکثر مناطق حمام; خیط و پیت کردن توالت امکانات و خدمات آب; همه ماهی تمیز کردن ایستگاه; زباله های مجموعه; بازدید کننده center; و مکان های عمومی و برنامه های آموزش و پرورش.

دریاچه روزولت کارکنان همچنان به همکاری نزدیک با دفتر دفتر بهداشت عمومی با استفاده از CDC راهنمایی برای اطمینان عمومی و فضای کاری امن و پاک برای بازدید کنندگان و کارکنان و همکاران و داوطلبان.

بازگشت به عملیات ادامه خواهد داشت مرحله به مرحله و خدمات محدود خواهد شد. زمانی که بازآفرینی عمومی باید به دنبال دولت بهداشت و درمان, سفارشات, تمرین را ترک هیچ اثری اصول جلوگیری از ازدحام و جلوگیری از در معرض خطر فعالیت در فضای باز.

جزئیات و به روز رسانی در پارک عملیات را ادامه خواهد داد به ارسال شده در وب سایت www.nps.gov/laro و کانال های رسانه های اجتماعی. به روز رسانی در مورد NPS عملیات خواهد بود ارسال شده در www.nps.gov/coronavirus.

رودخانه کاربران باید با احتیاط در اطراف شرق ترنت پل منطقه

رودخانه کاربران مراقب باشید: به عنوان بخشی از شرق ترنت پل تخریب رودخانه بسته شدن در محل قرار داده شد ژوئن 16.

اسپوکن رودخانه فروم اسپوکن ice watch ltd و رودخانه دیگر کاربران نمی شد به اطلاع واشنگتن وزارت حمل و نقل (WSDOT) سازمان مسئول این پروژه است.

"نه اطلاع رسانی به کاربران رودخانه ایمنی موضوع" فروم مدیر اجرایی اندی Dunau گفت. "به مراتب بدتر علامت کارگردانی رودخانه کاربران برای روشن ماندن و خروج به طور کامل در محل."

این فروم در مورد بسته شدن در ژوئن 16. پس از تماس با WSDOT این فروم دریافت ایمنی علامت های برنامه ریزی برای رودخانه کاربران است. در ژوئن 17, فروم و ice watch ltd بررسی رودخانه برای دیدن اگر این علامت در محل.

"آن را در محل فقط بالا و پایین ترنت خیابان پل" جولی شولتز از اسپوکن ice watch ltd گفت. "آینده پایین دست آن را در محل در آهن پل و یا ماموریت پل خیابان که در آن خواستار طرح به صورت موقت را توسط Avista مقر."

رودخانه کاربران باید اقدام با برنامه ریزی و احتیاط در این منطقه است.

ارائه برنامه ریزی جزئیات الک سم بیماری در واشنگتن

کایل پادگان واشنگتن گروه از ماهی ها و حیات وحش را در حال حاضر یک وبینار با عنوان "بررسی اجمالی از الک سم بیماری در واشنگتن" روز پنج شنبه از ظهر تا 1 بعد از ظهر

چه زمانی تصور می شد به یک بیماری محدود به جنوب شرقی واشنگتن یافت شده است در الک شرق آبشار در مرکز واشنگتن و در کوه های آبی در خارج از Walla Walla.

الک سم بیماری است, اقتصادی, اجتماعی, تفریحی و زیست محیطی اثرات به شکارچیان حفاظت و حیات وحش بیننده است.

ثبت نام برای این رویداد در us02web.زوم.ما/وبینار/ثبت نام/WN_zTDBiPstStC0RiVtp51HYA.

دوستان از Tubbs تپه CdA پارک را حامی جولای 5, پاکسازی

دوستان از Tubbs تپه و Coeur d' Alene پارک های شهر بخش را حامی یک "پس از 4 Tubbs تپه پاکسازی" از ساعت 8 صبح تا ظهر در جولای 5.

کیسه زباله, سطل زباله, دفع و اطلاعات در دسترس خواهد بود در خیابان سوم trailhead. داوطلبان در حال به یاد آوردن دستکش و عمل اجتماعی فاصله در طول پاکسازی.

حفاظت لیگ برتر خواهد شد بحث در مورد ماهی قزل آلا steelhead بازیابی

آیداهو حفاظت لیگ وحشی آیداهو! سری وب: ماهی قزل آلا و Steelhead بازیابی دوم در چهار قسمت سری وب در زمان حفاظت مسائل.

تاریخ ICL و مهمان ویژه نویسنده استیون هاولی خالق 2019 مستند "Dammed به انقراض" روز پنج شنبه در 5:30 p. m.

این رویداد را طرح ICL در حال حاضر کار بر روی این موضوع و به دنبال آن تعدیل بحث و گفتگو با مهمان ویژه ضرورت و فرصت در اطراف ماهی قزل آلا orcas, outfitters و انرژی در شمال غربی اقیانوس آرام.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب