نشانه Khezri? NFL کمیسر خواهد شد 'تشویق' تیم به انجام آن

بالتیمور—در یک روز زمانی که کلاغ linebacker متی Judon با انتقاد از زمان راجر Goodell ادعای که NFL معتقد است "b

توسط NASERINEWS در 27 خرداد 1399

بالتیمور—در یک روز زمانی که کلاغ linebacker متی Judon با انتقاد از زمان راجر Goodell ادعای که NFL معتقد است "black lives matter" کمیساریای گفت: او را "تشویق" تیم به ثبت نام کارفرمایی khezri.

Kaepernick نشده بازی های برگزار شده از سال 2016 فصل زمانی که او برای اولین بار در زمان زانو طول سرود ملی در اعتراض به نابرابری نژادی جرقه جنبش است.

"اگر او می خواهد برای از سرگیری کار خود را در NFL پس بدیهی است که این قراره یک تیم را که تصمیم" Goodell ESPN گفت:. "اما من خوش آمدید که در حمایت از یک باشگاه است که تصمیم و آنها را تشویق به انجام این کار است.

"اگر تلاش های او در این زمینه اما ادامه کار در این فضا استقبال می کنیم او را به آن جدول و به ما کمک راهنمای ما به ما کمک کند تصمیم گیری بهتر در مورد این نوع از چیزهایی است که باید انجام شود در این جوامع است. ما دعوت او را قبل از."

در پی تظاهرات بیش از 25 مه قتل جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او Goodell گفت: در ژوئن 5: "ما لیگ ملی فوتبال, باور, سیاه زندگی مهم است. من شخصا اعتراض با شما و می خواهید به بخشی از این تغییر بسیار مورد نیاز در این کشور است."

صحبت کردن در یک ویدیو کنفرانس با Baltimore, رسانه های Judon گفت: نظر بود و دیر شده است.

"این زمانی که راجر Goodell گفت: black lives matter که در حال حاضر هر کس می تواند آن را می گویند" Judon گفت. "من فکر می کنم ما باید بازجویی شده اند چرا راجر Goodell نمی گویند سیاه و سفید زندگی می کند هر زمانی که او متولد شد و یا زمانی که او کمیسر و یا زمانی که او دوباره انتخاب شد کمیسر.

"این چیزی است که مردم باید به می گویند. سیاه و سفید زندگی می کند باید همیشه مهم است. من فکر نمی کنم این چیزی است که وقتی یک نفر می گوید: آن را, آن را مانند " من در حال حاضر آن را حس می کند.'"

Goodell اساسا عذرخواهی از طرف لیگ برای عدم درک بیشتر زمانی که Kaepernick اعتراض به عنوان یک عضو از سان فرانسیسکو 49ers.

"ما لیگ ملی فوتبال اعتراف ما در اشتباه بودند برای گوش دادن به بازیکنان NFL زودتر و تشویق همه به صحبت کردن و مسالمت آمیز اعتراض" Goodell گفت.

Judon' موافقت با آن بخش از Goodell بیانیه.

"باید وجود داشته مقاومت مواجه," چهار سال کهنه گفت. "آن را باید مانند, 'OK بیایید کمک به این مرد در علت خود.' که فقط راه خود را از ابراز آن است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Judon گفت: سامسونگ در حال بحث در مورد بهترین راه برای اعتراض به نژاد پرستی در هنگام فصل می شود. چند کلاغ بازیکنان زانو طول سرود قبل از بازی در لندن در سال 2017 در اوج اختلاف بین رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و NFLers. این تظاهرات منجر به واکنش برخی از طرفداران پس از آن در بازی های خانگی است.

"ما بسیار عمیق و گفتگو در مورد این به این دلیل است که زندگی واقعی برای همه ما" Judon گفت. "ما می خواهیم به پیش از آن است. ما می خواهیم برای پایان دادن به نژاد پرستی چه می شود که در زمین فوتبال و یا در کلاس درس در هر کجا که ممکن است. واقعا وجود دارد هیچ جایی برای آن در جهان امروز است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن