حباب و آنچه که در آینده ممکن است نگه می دارد و یکی بیشتر در مورد رپتور در پست

روز پدر مبارک به همه کسانی که واجد شرایط و خوشحال یکشنبه به هر کس دیگری.و با تشکر برای به نحوی نگه داشتن این ت

توسط NASERINEWS در 1 تیر 1399

روز پدر مبارک به همه کسانی که واجد شرایط و خوشحال یکشنبه به هر کس دیگری.

و با تشکر برای به نحوی نگه داشتن این تلاش رفتن هر هفته و حتی هر چند وجود ندارد هر بازی به درخواست و بحث در مورد. من مطمئن شوید که آن را درک.

-

س: سلام داگ. امیدوارم که همه به خوبی در طول این زمان بی سابقه. لذت بردن از خواندن وبلاگ خود را به صورت منظم. NBA به تازگی اعلام کرد که وجود خواهد داشت دو ردیف بر روی هر نیمکت مربیان/بازیکنان در اورلاندو حباب. اما در Scotiabank عرصه وجود دارد شش صندلی در پشت هر یک نیمکت برای طرفداران به نشستن در. هنگامی که طرفداران در حال در نهایت اجازه بازگشت آیا شما فکر می کنم رپتورز و NBA را تغییرات عمده به courtside صندلی پیکربندی به خصوص در نزدیکی نیمکت? حدس من این است که courtside صندلی می تواند به طور قابل توجهی کاهش می یابد و رفت. با تشکر از شما و نگه دارید تا کار بزرگ!
احترام
مایکل تورس

تورنتو

یک: من فکر می کنم روز 20000 نفر در عرصه آنقدر دور پایین جاده و تو بسیاری از مسائل بیشتری در این لحظه که چیزی شده است بیش از حد پیشرفته و در همه.

من گمان می برند که نزدیکی تغییر خواهد کرد به نحوی که چگونه شدید من نمی توانم بگویم چرا که هیچ کس حتی فکر چنین بزرگ داخل سالن اجتماعات اینجا تا زمانی که وجود دارد برخی از نوع به طور گسترده ای در دسترس واکسن یا درمانی پروتکل ایمنی در محل.

من هم حتما وجود خواهد داشت تغییرات فیزیکی به صندلی در عرصه صرف نظر; جهان به عنوان ما می دانستیم که آن را برای همیشه لطفا برای تغییر.

-

س: داگ - ما می شنویم که ما تنها در ورود دوم این بیماری همه گیر "بازی". آن را سخت به در که اخبار. کنار گذاشتن ذهن دمیدن همه گیر انکار/داستان گفتن بیرون آمدن از زمان ساکن آمریکا در کاخ سفید می بینیم و احساس شروع پاندمی خستگی. قرار دادن سخاوتمندانه مردم به نظر می رسد برای بالا بردن توان خود را COVID تحمل ریسک است. کمتر سخاوتمندانه ما رعایت دیگران نادیده گرفتن حقایق علمی به منظور توجیه بازگشت به قبل از COVID رفتارها.
شما باید به یاد/ترغیب ما را به نگه داشتن رفتن به تمرین امن رفتار; به بیمار; برای محافظت از آسیب پذیر است. با تشکر. اما این یک چالش بزرگ با طیف گسترده ای از انسان نقاط ضعف و قوت بر روی صفحه نمایش.
س: شما چه فکر می کنم می تواند بهترین کمک به ما تحمل این همه گیر در دراز مدت? آیا ورزش ارائه هر درس re چگونه "به ماندن با آن" برای دیگر مسافت? می تواند به شما ارائه راهنمایی برای غلبه بر پایین روز ؟ آیا شما احساس می کنید همه گیر می تواند به ما کمک کند تشخیص/قدردانی از ارزش زندگی در راه های جدید?
Charles N.

یک: من آرزو می کنم یک چیز وجود دارد به می گویند من واقعا انجام دهد.

بهترین من این است که ما می تواند ما را به امید ما آمده ایم از این قوی تر و آگاه تر از واقعیت های زندگی ما می دانیم و چگونه شکننده می توان آنها چگونه ما نیاز به درک و حمایت و تقاضا بهتر برای ارائه دهندگان و کسانی که به حمایت از زنجیره غذایی و آن را به کار افرادی که زحمت انجام شغل است که اجازه می دهد جامعه وجود داشته باشد.

حق با شماست در مورد COVID خستگی و این خسته کننده و سخت وجود همه ما در تلاش برای زندگی است. اما ما باید به فکر می کنم باید به امیدواریم که که آن را بیش از است که ما یاد بگیرند که چقدر ما با تکیه بر یکدیگر و چگونه ما باید به مردم اجازه می دانم که.

-

س: سلام داگ امیدوارم که شما با مال شما در حال لذت بردن از شروع این عجیب و غریب تابستان است.

من یک زن و شوهر از سوالات است که سقوط در رده پیر fartdom. من تا حدودی بزرگتر از شما پس می تواند ادعای تاج. در جوانی من من یک فن از تورنتو افرا برگها هر دو هاکی و بیس بال. دور بازی پخش شد در رادیو (CKFH?) از تورنتو استودیو توسط کسی گرفتن تنها چند ویژگی از طریق تله تایپ - آیا زمین یک توپ و یا اعتصاب یک پرواز کردن به سمت راست میدان یک تا وسط ، پخش تا به حال به آن را از آن. شما مبهم می تواند بشنود تله تایپ و ماشین آلات و گوینده آمار یک قطعه چوب با 'بت' در زمان مناسب. او همچنین تا به حال صدای جمعیت که او می تواند به نوبه خود به بالا یا پایین. من به اندازه کافی به ماندن تا پایان بازی اما به یاد داشته باشید گوش دادن زیر را پوشش می دهد به رادیو ترانزیستور. آیا شما با گوش دادن به این بازی توسط هر فرصتی ؟ من دوست دارم که بدانم که گوینده بود ؟ او واقعا خوب کار ساخت یک بازی نبود او شاهد زنده است. نه کاملا همان است که امروز, البته, اما مشابه به چالش بکشد.

من دیگر پیر-تایمر سوال در مورد تورنتو Huskies. هنگامی که شما شروع به پوشش رپتورز من مطمئن هستم که شما داستان در مورد سازمان ملل متحد-طبقه تاریخچه تیم. آیا شما تا کنون ملاقات هر یک از مربیان بازیکنان و یا صاحبان ؟ از شکست این تیم عمدتا یک سوال از سوء مدیریت و یا فقط آن وجود ندارد بازار در شهر بسکتبال در آن زمان ؟ شگفت انگیز به فکر می کنم در مورد آنچه را که باید به دنبال اگر Huskies تا به حال جان سالم به در برد.

بروس

یک: من متاسفم اما من نمی تواند کمک به شما را با تفریح و بازی بازی. من آن را می دانم اما هرگز آن را تجربه دست اول با بیس بال شاید کسی چیز خاصی قدیمی می تواند به ما کمک کند ؟

من چند Huskies داستان – و در واقع شاهد چند بازی به عنوان یک فن – و من حدس می زنم قابل توجه ترین فرد شده اند که فیل جکسون که breezed از طریق شهر با آلبانی Patroons. من رفیق کریس جوان می شوید که باید بیشتر و بهتر داستان ما باید به او یک کیسه مراسلات پستی.

من خاطره است آن را به عنوان همیشه ترکیبی از همه چیز – حضور و غیاب مالکیت زنده ماندن جزئی لیگ بسکتبال در چه بود هاکی بازار – که در نهایت منجر به مرگ آنها.

-

س: سلام داگ. زمانی که رپتور یک کوکتل آن نیاز به استفاده از یک نی ؟ من نمی توانم تصور کنید که داشتن یک آبجو یا شراب با کاه اما کوکتل خوب خواهد بود. با بسیاری از مکان ها لغو نی است که آن نیز یک مشکل است. فقط میخواستم بدونم با تشکر

مایک k لندن است.

یک: من دوست رپتور کاملا هوشمندانه و انعطاف پذیر می کند و آیا بدون کمک از خارج زمانی که او/او/آن یکی

آن را مانند مرغ می شود McIver

-

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

س: شما فکر می کنید اگر NBA تا به حال فکر تزئینات خنثی دادگاه برای تبدیل شدن به اصلی دادگاه از هر کس که مزیت? حداقل این است که به ارمغان می آورد برخی از روانی مزیت برای کسانی که خانه-دادگاه بذردار تیم است.

برج حمل

یک: من مطمئن هستم که آنها از آن فکر اما به دلیل زمان به "تغییر" دادگاه و استریل و پاک کردن نسخه های بسیاری من فکر نمی کنم این همه قابل اجرا است.

من هم فکر نمی کنم آن را لیسیدن تفاوت به بازیکنان است.

-

س: سلام داگ:
Mea culpa. من تا به حال در نظر گرفته شده به ایمیل شما, این, اما پس از آن مسائل رو در راه است. من می دانم که دوشنبه است و چه کسی می داند چه اتفاقی می افتد در حال حاضر و یکشنبه اما پس از آن این خواهد بود که 1 ماه, 1 هفته سالگرد رپتورز بازی قهرمانان بنابراین آنچه هی ؟
من فکر می کنم که 20 سال از زمانی که سلول های مغز نمی تواند به عنوان شدید به عنوان آنها در حال حاضر وجود دارد سه لحظه از مسابقات اجرا خواهد شد که باقی می ماند با من بالاتر از همه دیگران است. یکی از اولین است Kawhi بازی 7 برنده است. دوم, من نمی دانم اگر شما آن را دیده بود کایل لوری صورت شاید با 4 ثانیه به سمت چپ در بازی 6 برابر دلار است. او می دانست که آنها برنده شدند و در راه خود را به نهایی. برای یک لحظه او تا به حال یک لبخند بزرگ و مجاز خود را یک دوم از شادی لجام گسیخته. من باید بگویم که من خیلی خوشحال برای او در آن لحظه. تمام سختی شکست و نا امیدی ها به نظر می رسید که سمت چپ او را که در دوم. سوم رژه و دیدن Gasol کردن یک بطری شراب پس از دیگری اعمال جمعیت به تشویق.
من کنجکاو در مورد فرد postgame کنفرانس مطبوعاتی زمانی که لوری از او پرسید یک سوال. شما در اتاق پس از آن ؟ چگونه به راه اندازی و یا خود به خودی بود ؟ آیا می دانید کایل بود در مورد پرتاب یک سوال ؟ هر چیزی که شما می توانید به اشتراک گذاری در مورد این لحظه قدردانی خواهد شد.
در نهایت شما ذکر شده در وبلاگ خود که نیک پرستار bobbleheads در حال حاضر در کشور Bobblehead سالن از شهرت. که برگ مرا به تعجب زمانی که داگ اسمیت bobbleheads در حال بیرون آمدن و که در آن ما قادر خواهید بود برای خرید ؟ شاید به عنوان بخشی از کتاب خود را راه اندازی ؟ همچنین نمی خواهد ذهن به گرفتن یک جک آرمسترانگ bobblehead...
بخوبی قدردانی مثل همیشه.
فیل

یک: من فکر می کنم ما همه می دانستند که کایل در اتاق مصاحبه به چیزی بیش از یک ناظر بی طرف که برای اطمینان حاصل کنید. و ما خوب بودند با واگذاری زمین به او به خاطر آن بود که بالاتر از همه لحظه ای خود را. و این نوع از تعامل می تواند گاهی اوقات منجر به خوب قطعه برای داستان.

یک دوست قدیمی یک بار تا به حال bobblehead ساخته شده برای من. آن را نگه می دارد یک نقطه برجسته در بالای پیانو در محله های زندگی در مورد داگ و من به آن نگاه بسیاری است. اما که در آن هیچ کس نیاز بیشتر bobbleheads در زندگی خود را.

-

س: سلام داگ

فقط خواندن بروس مقاله در کتاب عظیم ترسیم دستورالعمل برای راه اندازی مجدد از NBA فصل و همه می توانم بگویم این است مرسی. در حالی که بدیهی است که آنها به طور کلی عقل سلیم آن را تنها یکی از هزاران نفر درگیر به پیچ آن همه. فقط باید نگاهی به MLB NFL و برای دیدن آن پول نه همیشه نشان می دهد یک فرد دارای عقل سلیم است. فقط از روی کنجکاوی شما شنیده ام هر چیزی در مورد چه اتفاقی می افتد اگر یک بازیکن یا سه ضربه با ویروس??

باب

یک: که کاملا یک کتاب در زمان من بیشتر از این که صبح به خواندن آن همه بار یک زن و شوهر از دوستان ارسال آن همراه است.

وجود دارد و مقررات پس از تست مثبت به بیمار از "حباب" و در ادامه در نزدیکی آزمایش روزانه از دیگران است.

فکر است – و آن را کمی از کشش اما قابل فهم – اگر همه منفی است زمانی که آنها در هیچ یک از تماس با هر کسی که در خارج از حباب امکان تست مثبت از راه دور است. نمی خواهد کار 100 درصد اما من فکر نمی کنم هر کسی انتظار می رود آن را به.

اما تصور کنید که وجود خواهد داشت هیچ مثبت این هفته آینده زمانی که بازیکنان شروع به ورود در صفحه اصلی پایگاه احمقانه است.

-



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن