پوشش نقره ای: Gophers' QB تنر مورگان شده است برای کمک به پدر بازیابی از تومور مغزی

با غوغای پرندگان غازها بوق و بوی گوشت کبابی که از حیاط خلوت, Ted مورگان ابراز قدردانی از خانه خود را مقابل ایو

توسط NASERINEWS در 7 خرداد 1399

با غوغای پرندگان غازها بوق و بوی گوشت کبابی که از حیاط خلوت, Ted مورگان ابراز قدردانی از خانه خود را مقابل ایوان در اتحادیه, Ky.

در اوایل این ماه پدر Gophers' همه بزرگ ده کارفرمایی تنر مورگان گفت: "احساس خوب بود اما slurring برخی از کلمات خود را. وجود نگرانی از یک خانواده یک پرستار و یک پزشک اورژانس که تد به حال دچار سکته مغزی.

آزمایشات نشان داد تد بود یک تومور مغزی و او تحت عمل جراحی موفقیت آمیز به حذف بسیاری از آن را در کلینیک مایو در مارس 12.

"می خواهم برای تشکر از همه رسیدن و دعا برای پدر من در سراسر اخیر خود در نبرد با یک تومور مغزی" تنر توییتی May 14. "لطفا ادامه دعا کردن زیرا دعا قدرتمند است."

تد از بیمارستان مرخص شد, در روز و برنامه ریزی شده است به درمانهای بیشتر در هفته های آینده.

"من احساس می کنم بزرگ" تد مورگان گفت: در مصاحبه روز شنبه با پایونیر پرس. "من ... نمی loose هر یک از دانشکده ها و یا هر چیزی. ما می دانیم که ما در حال رفتن به خوب است."

تد گفت: مایو کلینیک دکتر جون Uhm به او گفتم که منفی تومور هستند "counterbalanced" چقدر از تومور برداشته شد و چگونه به خوبی تد بهبود است.

"او فقط سوپر تشویق" تد گزارش شده است.

با کروناویروس بسته شدن دانشگاه مینه سوتا دانشگاه و تعلیق تیم فوتبال بهار, شیوه ها و تمرینات تنر شده است در صفحه اصلی در کنتاکی برای حمایت از خانواده اش در طول این زمان تلاش.

یکی دیگر از پوشش نقره ای: Ted تنر مربی در طول دوران کودکی است که به کمک پسر خود را fine-tune هنر و صنعت خود را. روز دوشنبه مورگانها سفر به لویی برای تمرین. دیگر روز هستند فندک تنر برادر تایلر در پایان دریافت از خود عبور می کند.

فایل کوچک — حداکثر عرض چاپ: 5 اینچ — Minnesota Gophers کارفرمایی تنر, Morgan مرکز به شمار برای یک عکس با خانواده اش در طول هفته از سال 2020 Outback Bowl در تمپا, فلوریدا. از سمت چپ برادر تایلر, خواهر, گریس, مادر, پت و پدر تد. (حسن نیت ارائه میدهد از مورگان خانواده)

"شما را از دست ندهید تماشای کار او و پرتاب" تد گفت. "روز وجود دارد که (تایلر) می شود به گرفتن برای او که شادی را قادر به تماشای آنها را با هم تمرین. این یک درمان است."

تد ترساندن بهداشت باعث شده است که فوران پشتیبانی می کند. برای Gophers کسانی که به خوبی خواسته آمد از بالا با مدیر دو و میدانی علامت Coyle.

"وجود دارد مردم در سراسر کشور, دعا برای من به خصوص در مینه سوتا," او گفت:. ... "از تبلیغ را به مربیان حمایت آنها داده اند تنر و همه از ما فقط شده باور نکردنی است."

شده اند وجود دارد, گل, تماس های تلفنی و وعده شام دعوت نامه به تد و پت تد و تنر را. تد بازیابی و پشتیبانی مورگان را دریافت کرده اند الهام گرفته شده Ted به سهم خود "شهادت" در تاریخ بعد.

"من فکر می کنم جان کلام این است که چگونه من احساس می کنم خداوند برکت است که ما برای رسیدن به مایو خیلی سریع و دریافت بهترین مراقبت در جهان است و همه مردم است که باید رسیده," او گفت:. "آنها شده اند به طوری باور نکردنی مهربان و مودب به ما. مردم که ما حتی نمی دانیم. مردم اعتقاد و ایمان است که همه چیز در حال رفتن به خوب است. وجود دارد هیچ چیز مهم تر از آن است."

به تحمل کردن زمان در طول COVID-19 تعطیل, Gophers را پخش بازی های کلاسیک از فصل گذشته از جمله چشمگیر برنده فرزنو امور خارجه و پن استیت. تد پت و تنر به تماشای این بازی ها از صفحه اصلی.

"ما نمی DVR هر یک از بازی های این فصل ما را فراموش کرده" تد گفت. "شما آماده برای رفتن به خارج از شهر و شما را فراموش کرده ام به انجام این کار است. سپس هنگامی که ما شروع به گرفتن در اجرا (یک 9-0 شروع فصل گذشته) ما نمی خواهید برای شروع DVRing پس از آن. شما نمی خواهید به ادم که بدشانسی میاورد و یا ظروف سرباز یا مسافر با موجو."

تنر مجموعه حداقل 11 مدرسه سوابق خود را در طول فصل دوم از جمله علائم نجومی برای عبور متری (3,253) زمین نشستن کامل هواپیما عبور می کند (30) عبور وری (178.7) و تکمیل درصد (66.0). برخی از این آمار در میان ملت بهترین و منجر به دوم تیم all-کنفرانس انتخاب شده است.

به علاوه که پایه و اساس منجر به وزوز در مورد تنر بودن Heisman جایزه نامزد این سقوط و بالقوه در دور اول پیش نویس NFL انتخاب بهار آینده.

به عنوان کسانی 2019 بازی شد برنامه تکراری پخش کردن, تد گفت: Tanner — که به هر دلیل به افتخار برجسته خود را بازی نمی کند یک بار می گویند: "'پدر را شما نگاه کنید که ؟ "

"همه او را می گویند, 'نگاهی به آنچه من خراب,' " تد گفت. "'به من نگاه کن از دست تایلر جانسون برای touchdown اینجا. سازمان دیده بان من از دست حفاظت تماس بگیرید. سازمان دیده بان من اشتباه کردن.' "

نیز وجود دارد یک زمان تنر chimed در. هنگامی که سابق گرجستان کارفرمایی و CBS Sports رنگ مفسر هارون موری نگهداری آوردن تا اعتقاد خود را که تنر ندارد یک بازوی قوی در فرزنو امور خارجه برنده شوید.

"او نوع گفت: " همه حق و هارون' " تد به یاد می آورد.

با NCAA اجازه می دهد داوطلبانه تمرینات در دانشگاه شروع دوشنبه و Gophers انتظار می رود به دنبال کت و شلوار تنر به زودی سر به مینه سوتا است.

"این فوق العاده است داشتن او را به خانه و خواهد شد که پایان بسیار در مدت کوتاهی" تد گفت. "اما این فقط بدان معنی است که ما در حال نزدیک شدن به فصل فوتبال است و بزرگ ترین چیزی که وجود دارد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن