تظاهرات در مغلوب ساختن پیشی جستن کشور آزمون خود را نگه دارید در روستایی مناطق سفید

توسط توماس BEAUMONTدر دریاچه کشور 200 مایل (320 کیلومتر) شمال غرب دیترویت صدها نفر رقصید دعا کرد و خواستار نژا

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

توسط توماس BEAUMONT

در دریاچه کشور 200 مایل (320 کیلومتر) شمال غرب دیترویت صدها نفر رقصید دعا کرد و خواستار نژادی عدالت در کادیلاک میشیگان شهر که طولانی خانه به یک نئو نازی ها ،

آن بود جدا شده است. در اوهایو شرقی حتی بیشتر نشان داده و در روستایی مانت ورنون یک شهر با آن خود را در حال حاضر نژادی تحمل همانطور که دیگران را در دهان, پنسیلوانیا, کوچک, کشاورزی شهر در لنکستر کانتی با آن کوچک اما فعال Ku Klux Klan حضور.

جنبش اعتراضی بیش از سیاه و بی عدالتی به سرعت گسترش عمق عمدتا سفید شهر های کوچک آمریکا به ویژه در سراسر نقاط کشور که تحویل ریاست جمهوری به صورت دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. در سراسر میشیگان و اوهایو و ویرجینیا و ویسکانسین بیش از 200 چنین تظاهرات صورت گرفته بسیاری در شهرهای با کمتر از 20 ، 000 ساکنان با توجه به رسانه های محلی, سازمان, شرکت کنندگان و آنلاین ابزار ردیابی CrowdCount.

"این چیزی است که بسیار قابل توجه است که این اعتراضات در حال وقوع در مکان روستایی با سفید, ملی, حضور," گفت: Lynn Tramonte که بزرگ شد در نزدیکی کوه ورنون و نظارت بر سیاه زندگی ماده تظاهرات در سراسر اوهایو.

تظاهرات در این جمهوری خواه متمایل مناطق ارائه یک آزمون از رئیس جمهور را توانایی برای دوباره سوار خود را در خانه سفید رای گیری بلوک. اگر او نمی تواند تکرار است که ائتلاف را ترک مغلوب ساختن پیشی جستن با چند گزینه به خصوص پس از او همچنان به از دست دادن حمایت در حومه شهر.

"اگر رئیس جمهور تهمت نمی تواند نگه دارید و بر روی, white, working-class رای دهندگان در روستایی کوچک-شهر میشیگان و پنسیلوانیا, ویسکانسین و اوهایو من نمی دانم که چگونه او برنده انتخابات گفت:" تری مدونا مدیر مرکز امور عمومی در فرانکلین & مارشال, دانشگاه, در, Lancaster, Pennsylvania. "شما می توانید رد کردن او نمی خواهد که همان سطح از شور و شوق ؟ بدون شما نمی توانید."

مغلوب ساختن پیشی جستن انجام پنسیلوانیا حدود 44,000 آرا در سال 2016 در بخشی با حمایت قاطع از یک درهم آمیخته از روستایی, سفید, استان ها.

این الگو همچنین در میشیگان و ویسکانسین که در آن او موفق به کسب حتی کمتر رای. در اوهایو که ائتلاف رو او را به یک پیروزی آسان.

مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد کمپین کار عمدتا از طریق آنلاین کمک به نگه داشتن بر روی خود را تا حد زیادی سفید پایه و به شناسایی رای دهندگان در مناطق روستایی به عنوان یک دفاع در برابر تاخت و تاز شده توسط presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن.

برخی نظرسنجی ها نشان می دهد که در حالی که رای دهندگان سفید بدون مدرک دانشگاهی هنوز هم یک گروه قوی برای مغلوب ساختن پیشی جستن آنها می تواند بیشتر به حمایت بایدن از آنها به حمایت از حزب دموکرات هیلاری کلینتون در چهار سال پیش.

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین سخنگوی تیم Murtaugh نیست به طور مستقیم آدرس تظاهرات در شهرستانهای برنده توسط رئیس جمهور اما گفت که به طور کلی در بیانیه ای به آسوشیتد پرس "رئیس جمهور تهمت ابراز انزجار و شوک بیش از آنچه که اتفاق افتاده است به جورج فلوید و ستایش صلح آمیز تظاهرات, اما همچنین می داند که آمریکایی ها نمی توانند با شورش و بی قانونی در شهرستانها در سراسر کشور."

اما سرعت تغییر بیش نژادی عدالت فلوید پس از مرگ در ماه گذشته توسط پلیس در مینیاپولیس است زنده و برانگیخته تظاهرات صدها جوامع در هر کشور در یک مقیاس به ندرت اگر هرگز دیده می شود قبل از. آن است که بایدن لزوما برنده روستایی شهرستان که مغلوب ساختن پیشی جستن انجام شده به راحتی اما او ممکن است قادر به برش را به مغلوب ساختن پیشی جستن حاشیه به اندازه کافی برای آوردن این کشورها به دموکراتیک ستون.

در کادیلاک شعبه اصلی جنبش ناسیونال — در میان ملت برجسته نئو نازی ها گروه به تازگی به عنوان 2007 — سیاه و سفید برگزار شد و مصمم در صحنه رویداد خود را در یک دریاچه pavilion حتی به عنوان مخالفان مسلح مرتبط با گروه ملی میشیگان شبه نظامیان در نزدیکی پارک به عنوان یک نمایش قدرت است.

مغلوب ساختن پیشی جستن برنده وکسفورد کانتی خانه به کادیلاک با 65 درصد آرا شبیه به کشورهای همسایه در به آرامی جمعیت منطقه که در آن بیکاری اجرا شده است بالاتر از حد متوسط در میشیگان.

در همسایه, Grand Traverse, شهرستان که تهمت برنده کوچکتر حاشیه بیش از 2000 بسته بندی گذشتن از شهر ساحلی دریاچه میشیگان پارک به شنیدن اعتراض سازمان کورتنی Wiggins. 38 ساله سیاه زن خواسته های ذکر شده از جمله این که پلیس در 95% سفید شهر 14,000 پایان دهها عنوان معترضان مسلح وابسته به راست افتخار پسران خال خال محیط.

هر چند حوادث مشابه ظهور در exurban سیدربرگ و گرفتن کلید به Ozaukee County, در ایران با تکیه حومه میلواکی به مراتب بیشتر را محقق مایل بسیاری از مناطق عمده شهری در این چهار محوری متحده, با توجه به برگزارکنندگان و حامیان که به دنبال تظاهرات.

در مانت ورنون, اوهایو, صندلی, Knox County, که در آن تهمت دریافت 66 درصد از آرا 700 نفر معلوم شد در ژوئن 6 با وجود تهدیدات از مخالفان که صحنه بداهتا تجمع بعد از آن روز. این همان شهر کوچک که در آن از دو سال پیش محلی مسیحی کالج تخریب شد که رهبران قرار داده نژادی عدالت برنامه که در آن Ku Klux Klan فعال بوده است در این منطقه بیش از قرن گذشته.

ده ها تن از تظاهرات صورت گرفته در استان ها در این چهار میدان نبرد آمده است که تهمت بدبختانه از حزب دموکرات به حزب جمهوری خواه. در میان آنها بودند Macomb County خارج از دیترویت حمل و Mahoning شهرستان در شمال شرقی اوهایو و — شاید مهمترین — Luzerne County Pennsylvania, که در آن رای دهندگان چرخش به طور چشمگیری از رئیس جمهور باراک اوباما در سال 2012 به ناروا چهار سال بعد.

هنوز هم اکثریت قریب به اتفاق صورت گرفته در بیش از 200 شهرستانها و شهرهای سراسر این چهار متحده مانند Oconto, ویسکانسین, ماریتا, اوهایو و میدویل پنسیلوانیا همه با جمعيت زير 20 ، 000 و در شهرستانهای مغلوب ساختن پیشی جستن انجام شده با حداقل 60 درصد آرا.

و در حالی که نبرد برای کاخ سفید به احتمال زیاد خواهد برپا بیشترین شدت در این کشورها' تنوع حومه که در آن دموکرات ها ساخته شده سود در سال 2018 حتی اندکی چشم انداز مثبت در میان دموکرات ها و یا نرم شدن از مغلوب ساختن پیشی جستن پشتیبانی در فضاهای گسترده بین می تواند به اندازه کافی برای تغییر انتخابات است.

اگر بایدن حمل هر دولت کلینتون در سال 2016 و الگوی میشیگان و پنسیلوانیا و ویسکانسین او را برنده اکثریت کالج انتخاباتی رای.

از این کشورها هیچ عنوان نزدیک به عنوان میشیگان که تهمت برنده 10,704 رای از بیش از 4.7 میلیون برگه بازیگران.

کمی بیش از 11,000 رای دهندگان حمایت اوباما در سال 2008 و یا رای دادن نیست و یا پشتیبانی از مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 در, Grand Traverse, شهرستان و شهرستانهای اطراف آن از جمله کادیلاک در وکسفورد کانتی با توجه به دولتی رای گیری ثبت شده است.

"این حاشیه اعداد چند رای اضافی در اینجا وجود دارد و ما در حال صحبت کردن مانند یک تعداد انگشت شماری از آرا در هر شهرستان و وجود آنها در شش شهرستان منطقه گفت:" بتسی Coffia دموکراتیک خلق, Grand Traverse, شهرستان کمیسر. "این می تواند تفاوت را."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن