NFL مربیان می تواند بازگشت به تیم تاسیسات در هفته آینده; صاحبان میز خارج نشده و ضربه پیشنهاد جایگزین

NFL کمیسر راجر Goodell امیدوار است که مربیان خواهد بود قادر به بازگشت به تیم خود امکانات در هفته آینده.Goodell

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

NFL کمیسر راجر Goodell امیدوار است که مربیان خواهد بود قادر به بازگشت به تیم خود امکانات در هفته آینده.

Goodell گفت: شنبه پس از یک از صاحبان کنفرانس تلفنی که مجازی خارج از فصل است که تمدید برای دو هفته. در یادداشت ارسالی به 32 تیم و به دست آمده توسط آسوشیتدپرس, او مشخص شده در این مرحله بعد از بازگشایی از باشگاه و امکانات آن می توانید شروع به دوشنبه.

"ما انتظار داریم که هفته آینده به باشگاه ها اجازه داده خواهد شد که شامل اعضای خود را مربیگری کارکنان در میان کارکنان مجاز به ادامه کار در باشگاه تاسیسات" Goodell نوشت. "ما به طور جدی با فرمانداران و دیگر دولت و مقامات محلی در این کشورها که هنوز اعلام قطعی طرح و تایید خواهد شد تاریخ دقیق که در آن مربیان می تواند به بازگشت تسهیلات به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

بلیط دفاتر و مغازه های خرده فروشی و دیگر "مشتری رو امکانات" است که مطابق با دولت های محلی و مقررات می تواند باز با کارکنان شمارش در زمان حداکثر تعداد کارکنان (بیش از 50 درصد از کارکنان به بیش از 75 نفر) مجاز است.

به عنوان اجازه می دهد بازیکن را به بازگشت دیگر از کسانی که تحت بازتوانی که در حال حاضر مجاز هستند در تیم مجتمع Goodell افزود: "ما همچنین در ادامه کار با NFLPA در توسعه پروتکل است که اجازه خواهد داد که حداقل برخی از بازیکنان برای بازگشت به امکانات خود را به صورت محدود قبل از پایان فصل برنامه است."

NFL صاحبان مطرح پیشنهادی که ارائه شده یک چهارم-و-15 بازی به عنوان یک جایگزین برای خارج نشده و پا زدن. آنها تایید تست گسترش استفاده از ویدئو پخش در فصل قبل برای کمک به officiating.

Atlanta Falcons رئیس جمهور غنی مک کی گفت: وجود بیشتر باشگاه پذیرای خارج نشده و ضربه جایگزین نسبت به گذشته و آن را بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

"وجود دارد بسیاری از واقعا خوب سوال در مورد تاثیر و تفاوت های ظریف" چنین تغییر خواهد, شامل, مک کی گفت. "این طولانی ترین بحث من تصور کنید 20 تا 30 دقیقه است. ما به پایان رسید تا tabling آن پس از مصرف یک پالس که در آن تیم بود در آن. ما آن را در برخی از نقطه."

32 صاحبان همچنین افزایش تعداد بازیکنان که ممکن است تعیین شده برای بازگشت از مجروح لیست در طول یک فصل از دو به سه است.

همچنین تصویب شد ساخت دائمی گسترش اتوماتیک پخش بررسی شامل نمایشنامه به ثمر رساند و گردش نفی توسط ناپاک و هر گونه موفق یا ناموفق امتیاز اضافی.

کمیته رقابت را توصیه به گسترش بیدفاع بازیکن حفاظت به کیکآف یا زدن توپ returner است که در اختیار داشتن توپ است اما نه در زمان حال برای جلوگیری از و یا دفع مخاطب از حریف نیز مورد تایید قرار گرفت. مک کی گفت: این حوادث در زدن توپ را برمی گرداند شد نادر اما "به اندازه کافی وجود دارد که به ما نگرانی است."

یکی دیگر از تصویب پیشنهاد توقف تیم از تغییر ساعت بازی با ارتکاب چند مرده-توپ خطا را در حالی که ساعت در حال اجرا است — مسئله ای است که آمد تا چند بار در سال 2019 از جمله در دوران پس از فصل.

با استفاده از ویدئو پخش برای عبور از دخالت تماس کاهش یافته بود پس از یک سال آزمایش که منجر به عدم اطمینان بیشتر از وضوح. بسیاری از مردم در این لیگ با اشاره به حضور بیش از حد در ذهنیت را در بررسی.

مطرح شد, یک پیشنهاد برای داشتن یک غرفه قاضی در خدمت به عنوان یک هشتم رسمی در هر یک از خدمه و تماس برای بررسی خاصی بازی می کند. لیگ برتر تجربه خواهد کرد و با بررسی گزینه های اضافی در طول پیش فصل به عنوان درخواست شده توسط داور به پخش دستیار.

"آنچه که ما فکر می کنیم می تواند انجام دهد در فصل قبل این تست اجازه می دهد تا برای ref برای ارتباط با پخش دستیار" McKay توضیح داد. "ما همیشه مجاز است که ارتباط و در حال حاضر وجود دارد بیشتر مناطق داده شده آنها را به دنبال مشاوره. ما همیشه دوست داشتم این ایده."

فصل قبل برنامه ریزی شده است برای شروع در اوت. 6 با Pro Football Hall of Fame بازی بین پیتسبورگ و دالاس. این یک عدم قطعیت — به عنوان NFL فصل به طور منظم — به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. اما لیگ اعلام کرده این شرکت قصد دارد به بازی همه چیز را به عنوان برنامه ریزی شده در حالی که طرح های احتمالی که می تواند شامل هیچ هواداران در بازی های در حال حرکت و یا به تاخیر انداختن بازی.

همچنین پنج شنبه, NFL:

  • نونما officiating بخش. Al Riveron شده است که نظارت بر کار منجر خواهد شد لیگ را پخش فرایند بررسی. مربی سابق پری Fewell رسیدگی خواهد شد روز به روز عملیات از جمله کمک رسانی به این لیگ سر مربیان و مدیران عامل. والت اندرسون 24 سال در میدان رسمی می شود معاون ارشد رئیس جمهور مسئول بازی مقامات از جمله افزایش آموزش و ارزیابی عملکرد سراغ استخدام و توسعه از مقامات.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

تمام خواهد شد به گزارش فوتبال عملیات رئیس Troy وینسنت.

"نیت ما برای پیاده سازی بهبود معنی دار برای بازی و officiating," وینسنت گفت. "ما همچنان به تلاش برای بهبود officiating و دنبال officiating تعالی."

  • سست قوانین پخش در ویندوز برای یکشنبه بعد از ظهر. چهار بار در سال 2020 یک شبکه پخش doubleheader اجازه خواهد داشت برای نشان دادن هر دو بازی در یک بازار که در آن یک تیم در خانه در یک شبکه دیگر. در سال 2019 که اجازه داده شد دو بار.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن