قفل کردن همسایگان اجازه دهید شل در 'Quaranchella' کنسرت - Wed, 13 May 2020 PST

لوس آنجلس – 15 سال آدم چستر دارای زیرنویس برای Elton John انجام جان بخش در تمرینات با چوب زیر گهواره گروه. اما

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

لوس آنجلس – 15 سال آدم چستر دارای زیرنویس برای Elton John انجام جان بخش در تمرینات با چوب زیر گهواره گروه. اما با جان نشسته گیر چستر تا به حال برای پیدا کردن یکی دیگر از گیگ.

و او: هفتگی, اجتماعی دور, کنسرت خود را در حومه لس آنجلس cul-de-sac.

که چگونه چستر آمده است به serenade چند دوجین از چهره نقاب همسایگان از داخل وسیع مستطیل از رنگین کمان گچ با "فاصله اجتماعی" و یک قلب نوشته شده در لبه آن. آنها به جان "Crocodile Rock" و آواز خواندن همراه به آهنگ های گروه بیتلز "هی جود."

آنها این "Quaranchella" و آن را تبدیل به یک منبع از جامعه و اتصال در یک زمان زمانی که آنها بشدت وجود ندارد.

"این یک تجربه باور نکردنی" گفت: چستر همسر ماریا که به عنوان خدمه جاده اش همراه با خود دو نوجوان پسر. "آن هم از نوع ارگانیک اتفاق افتاده است چرا که او نیاز به بازی و آن را در حال تحول بوده است."

چستر جوک در مورد نقش خود به عنوان جان جایگزین – "او Sir Elton و من 'سور' التون با 'u' قائم مقام التون جان" – اما زندگی حرفه ای او بوده است نه صرف به طور کامل در سوپراستار سایه.

او نقش عمده ای در سال 2018 گرمی سلام به التون جان در نیویورک Madison Square Garden. و او همچنین باشگاه خود و حزب کنسرتهایی اما مستند قرار دادن یک توقف به آن.

"من که قرار بود از ذهن من داخل خانه در اینجا به عنوان بسیاری از نوازندگان هستند" چستر گفت. "من فکر کردم چرا ما این را در خارج از یک بار در هفته؟"'

اخیر نشان می دهد در روز مادر حوا تا به حال مادری تم. چستر را مادر خود که او را به تنهایی پس از پدر او فوت کرد زمانی که او بود 11 نشسته پشت سر او در حیاط جلویی خود.

چستر شنبه در صفحه کلید کوچک amp کنار و باز نشان می دهد با دوستان خود نوازنده ساکسیفون Katja Rieckermann ایستاده در یک فاصله امن برای پاره تفسیر لیتل ریچارد ", قد بلند" در روز rock legend درگذشت.

او با بازی "که راه جهان" بازگویی چگونه مادرش او را به یک زمین باد و آتش سوزی کنسرت زمانی که او یک کودک بود: "ما تا به حال به ترک پس از 10 دقیقه از آنجا که او گفت: آن را بیش از حد با صدای بلند."

او با بازی التون جان "مادر نمی تواند فروش شما را دوست دارم." پیوست خواننده جنی Karr, او با بازی "استیسی مادر" توسط چشمه Wayne – یک jokey آهنگ اما یکی است که نشان می دهد که cul-de-sac کنسرت به طور کامل نور دل است. آن co-writer, آدم شلسینگر درگذشت آخرین ماه از COVID-19. او پیوست و در این آهنگ به عنوان او در چندین دیگران توسط خواننده جنی Karr, یک دوست از شلسینگر.

چستر گفت: "نبود یک چشم خشک در بلوک" های اخیر یک شب هنگامی که او با بازی Simon & Garfunkel را "بوکسور" به آهنگ های مورد علاقه از یک همسایه پدر مرگ.

هر نمایش نیز افزایش می دهد پول برای امور خیریه. این هفته آن مادران تنها توسعه.

پاسخ از همسایگان شده است به شدت مثبت است.

"تمام هفته من مشتاقانه منتظر است که روز شنبه نشان می دهد" گفت: همسایه لیزا نقره ای که همراه با دیگران تن به تن به خرید یک سه پایه برای نگه داشتن چستر تلفن به طوری که نشان می دهد می تواند جریان on Facebook.

Exhilarated پس از کنسرت چستر گفت: این شنبه شب نشان می دهد ممکن است outlast قرنطینه عصر.

"من نمی توانم تصور کنید که به هر چیزی در حالت عادی پس از این," او گفت:.



tinyurlis.gdulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن