'من می شنوم شما در حال حاضر' — کانادا بیس بال ستاره جوی Votto می نویسد: در نژادپرستی امتیاز و بیداری

تورنتو-متولد بیس بال ستاره جوی Votto اضافه کرده است صدای خود را به مبارزه با ضد سیاه نژادپرستی.در یک ستون مهما

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

تورنتو-متولد بیس بال ستاره جوی Votto اضافه کرده است صدای خود را به مبارزه با ضد سیاه نژادپرستی.

در یک ستون مهمان برای Cincinnati Enquirer در این 36 سال از ردز اول baseman که سفید است بازگو واکنش خود را به تصویری از جورج فلوید یک مرد که کشته شد, وقتی که, مینیاپولیس, افسر پلیس به زانو در گردن او برای تقریبا نه ساعت.

پس از یک آفریقایی-آمریکایی هم تیمی او خواست به تماشای آن Votto گفت: او حاضر در ابتدا به طور غریزی باور افسر باید به حال برخی از توجیه است.

روز بعد او آن را تماشا کردند.

"من گریستم" Votto نوشت: در روز یکشنبه Enquirer. "من پیامک دوست من برگشت و عذرخواهی کرد."

2010 ملی MVP لیگ همچنین در مورد تربیت او و چگونه مشاهدات خود را در مسابقه بودند شکل گرفته است.

"من مطرح شد در Mimico یک محله فقط در خارج از تورنتو کانادا است. یکی از مهمترین و متنوع فرهنگی شهرستانها در جهان است. در 18 سالگی من شروع به کار حرفه ای سفر در سراسر امریکا در اتوبوس در حال رشد در clubhouses که عمدتا تقسیم بین آمریکایی ها و Latinos. بسیاری از ما جزئی از تیم های لیگ تا به حال چند آفریقایی بازیکنان نیز هست و شاید به این دلیل که از جایی که من مطرح شد که من پیدا کردم خودم با راحت ترین گروه از آمریکایی ها که نیست سفید است.

"برای پنج سال من به اشتراک گذاشته شده اتاق های هتل با آفریقایی-آمریکایی هم تیمی. ما به اشتراک گذاشته پیتزا بازی بازی های ویدئویی و گوش دادن به موسیقی با هم. ما توسعه دوستی. من به عقب نگاه در این سال ها به عنوان برخی از بهترین زندگی من است."

وی افزود که در آن زمان او را دیدم "یک نگاه اجمالی از نژادپرستی است که باید باز چشم من به واقعیت بودن یک مرد سیاه پوست در امریکا است. هم تیمی های من, دوستان من آنهایی که من به اشتراک گذاشته شده بار بزرگ با آن مواجه تعصبات که من هرگز و زمانی که آنها تجربیات خود را ... من آنها را نمی شنوند.

"اما من می شنوم شما در حال حاضر و به طوری که میل به حالت عادی یک امتیاز است که من دیگر می ماند. که امتیاز نگه داشته و من از درک این " چرا " پشت khezri تصمیم به زانو زدن در طول سرود ملی. که امتیاز مجاز به نادیده گرفتن سیاه و سفید هم تیمی' نارضایتی در مورد تجارب خود را با اجرای قانون بودن برفلد و تبعیض. و امتیاز آن ساخته شده است من همدستی در مرگ جورج فلوید و همچنین بسیاری دیگر از بی عدالتی که سیاه پوستان تجربه در ایالات متحده و کانادا بومی ... دیگر نمی خواهد من خاموش شود."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن