پیکرتراشی: مزایای انواع روش های لاغری موضعی شکم، پهلو و ران لیفت و کشیدن پوست

دلایل شدید هنگامی اتفاق می افتد که ماده بی حسی بیش از حد ضروری تزریق شود. اصلی لیپوساکشن، می اقتدار چربی های ت

توسط NASERINEWS در 28 آبان 1401
دلایل شدید هنگامی اتفاق می افتد که ماده بی حسی بیش از حد ضروری تزریق شود. اصلی لیپوساکشن، می اقتدار چربی های تحمیلی را از تن خارج کرد. لیپوساکشن، سلول های چربی را برمی دارد، ولی عروق خونی، اعصاب و بافت همبند را بر جای باقی می گذارد. لیپوساکشن، روشی است که به وسیله جراحی و برداشتن چربی ناخواسته، به بدن شکل بهتری می دهد.
  • همچنین پیشنهاد می نماییم نوشته عوارض جراحی شکم را مطالعه کنید.
  • وجود درد در ساق پا را باید به پزشک معالج اطلاع بدهید و تا حیث دکتر معالج از مصرف مسکن دوری کنید.
  • هر کدام از شیوه های عمل ذکر شده اهمیت عوارض خاصی میباشند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
  • شاخص جمع بدن در عمده درمان‌های پیکرتراشی نباید بالاتر از 30 باشد.
  • اما موردها نادری است که برای کلیه افراد رخ نمیده و بستگی به مهارت جراح و موقعیت بدنی فرد داره.
در در آغاز خوبتر می باشد بدانید چاقی هنگامی بروز پیدا می نماید که سلول های چربی ذیل پوست حجیم می شوند، اکنون در فعالیت جراحی لیپوماتیک سلول های چربی جمع شده تحت پوست را کاهش می دهند به طوری که لاغری رخداد می افتد. ولی از لیپوماتیک نمی اقتدار به تیتر روشی مستمر یاد کرد، چون سلول های چربی باقی باقی‌مانده در ذیل پوست قابلیت انتشار و تورم دارند و می توانند چربی های مازاد را مجدداٌ در خود ذخیره کنند. در واقعیت عمده اشخاصی که به جهت انجام همین دسته جراحی مناسبند کسانی هستند که کاهش وزن بالایی داشته اند و حساس یاری ورزش ورژیم غذایی وزن شان را قلیل کرده اند و پوست ران های شان شل و چروکیده شده باشد .

آیا امکان رجوع چربی آنگاه از پیکرتراشی وجود دارد

وجود درد در ساق پا را بایستی به دکتر اطلاع بدهید و تا نظر پزشک معالج از مصرف مسکن غربت کنید. ممکن است طبق حیث دکتر آمپول‌های تجویز شود که از لخته شدن خون جلوگیری کند. عمل لیپوساکشن، بانام‌های دیگری مانند لیپو، ساکشن، پیکرتراشی و لیپوپلاستی هم می‌شناسند. گهگاه فعالیت لیپوساکشن را به نام دستگاهی که برای امداد به ساکشن استفاده می‌شود هم می‌نامند، نظیر لیپوماتیک یا ویزر. این روش جراحی زیبایی می تواند در مردان و زنان انجام شود. اهمیت توجه به توضیحات دیتا شده می اقتدار داعیه کرد که پس از پیکر تراشی، نتیجه های تقریباً ماندگار هستند. در شکل گرفتن رژیم و لاغر شدن این چربی ها به طور تام از میان نمی رود. به ویژه در خانم ها که ممکن است نواحی چربی به نقل از الو پزشک نامناسبی در لگن و ران ها، بدور کمر یا این که بازوها داشته باشند حتی اگر شکل لاغر و بدن فعالی داشته باشند. در صورتی که در طریق لیپوساکشن چربی ها بوسیله لیپوساکشن سوزانده شده و از روش مکش از تن بیرون می گردد. پوشش فرد پس از انجام فعالیت لیپوماتیک باید پایین نظر پزشک معالج باشد. دسته‌بندی نشده دستگاه های پیکرتراشی در شیراز که امروزه زیاد مورد اعتنا واقع شده اند از راهکار های حذف چربی اند. عمل لاغری پیکر تراشی در شیراز یکی از رویکرد حل ها به جهت خروج چربی های موضعی قسمتی اخبار صنف‌ها و کسبه از تن است. در همین فعالیت فرم تن بر مبنا استاندار ها و لحاظ دلخواه فرد، فرم دهی دیتا می شود. لیفت سینه یا ماستوپکسی، به جهت معالجه افتادگی سینه،و بالا بردن سینه ها انجام می شود.

اقدامات قبل از پیکرتراشی

آنها احتمالاً به شما پیشنهاد می‌نمایند که یک سری هفته قبل از عمل، مصرف بعضی داروها مثل رقیق کننده‌های خون و مسکن‌های مختص را متوقف کنید. یادتان باشد که لیپوساکشن سلولیت یا سایر بی‌نظمی‌های مرحله پوست را بهبود نمی‌بخشد. در سرانجام ترک‌های پوستی نیز اصلی استفاده از این روش از در بین نمی‌روند. اگر بیماری‌هایی دارای ارتباط در خون یا این که بیماری قلبی، دیابت یا این که سیستم ایمنی ضعیف دارید، پزشکان این طریق را به جهت شما سفارش نمی‌کنند. همین طریق سلولیت، گودی، یا ترک‌های پوست را از دربین نمی‌برد.

در کدام بخش های بدن پیکرتراشی انجام می‌شود؟

افرادی که جمع شاخص بدنی یا BMI آنها ۳۵ یا بالاتر می باشند برای این عمل مناسب نمی باشند همین اشخاص می توانند برای لاغری و کمتر وزن از سایر طرز ها نظیر بای پس معده یا این که اسلیو معده به کارگیری کنند. مدت زمان کار پیکرتراشی به طرز لیپوساکش یک تا چهار ساعت بستگی به حجم چربی که از بدن خارج می شود دارد. واجب هست دوستی بالغ و مسئول، یکی از اعضای خانواده یا یک پرستار دست ناچیز در ۲۴ ساعت پس از جراحی در کنار شما باشد. به شما پیشنهاد می شود بلافاصله پس از جراحی رویه بیفتید تا جلوی لخته شدن خون را بگیرید.

عمل‌های جراحی شکم و عوارضات آن‌ها

علاوه بر تمرینات هوازی ، می بایست سطح عمومی کار خود را ارتقاء دهید تا خودتان را در موقعیت بدنی فعال و خوب نگه دارید. تا بهبودی تمام نواحی برش خورده، از رفتن به دریا، استخر، سونا، جکوزی و مکان های همین چنینی که قابلیت آلودگی در آن ها وجود دارااست پرهیز نمایید. اشخاصی که فعالیت لیپوماتیک انجام می دهند، ممکن می باشد احساس ضعف و سرگیجه زمان ایستادن داشته باشند که بلافاصله باید بنشیند یا این که دراز بکشند. بهتر هست تا تعدادی روز آن‌گاه از فعالیت لیپوماتیک تنها دراز بکشید و بر روی صندلی ننشینید. دوران نقاهت آنگاه از عمل لیپوماتیک غالبا فی مابین سه تا هفت روز می باشد. نوشیدن مقدار زیادی آب با دارد و همین میزان فعالیت در حد رفتن به خدمت بهداشتی زیاد خوب می باشد.

پیکرتراشی شامل چه جراحی هایی است؟

پس از همین مرحله چربی امولسیون شده را می توان به راحتی خارج ساخت، در حالیکه خونریزی، ورم و کبودی به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا می‌کنند. ابدومینوپلاستی یکی از از شیوه های لبریز استفاده در حوزه از در بین بردن چربی های مازاد حیطه شکم است. همین طرز علاوه بر از در بین بردن چربی های مازاد حیطه شکم، پوست های بیش تر و افتاده شکم را از میان م یبرد و شکم را به موقعیت طبیعی خود برمی گرداند. دکتر معالج پژوا سلیمان زاده حیاتی بورد تخصصی جراحی عمومی و اساسی سوابق یک سری ساله و درخشان در زمینه انجام جراحی های زیبایی شامل ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک، رینوپلاستی و … هستند. یک عدد دیگر از شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین جراحی‌های لاغری در سراسر دنیا، جراحی اسلیو معده می‌باشد. اسلیو در لغت به معنای آستین هست و علت نامگذاری همین جراحی این میباشد که در جاحی لاغری اسلیو معده قسمتی از معده به طوری برداشته می گردد که قسمت باقیمانده معده ظاهری مشابه به موز و یا آستین پیراهن پیدا می‌کند. در این روش، جراح کارشناس لاغری، هدف را کمتر ظرفیت معده تا ۷۰ درصد و برداشتن همین بخش از معده از باطن شکم می‌باشد، که در نتیجه آن، مریض حساس میزان غذای کمتری سیر شده و به مرور دوران لاغر می‌شود. ولی ذکر این نکته ضروری میباشد که ماندگاری همین شرایط بستگی به خودتان خواهد داشت.

درباره کلینیک بهروزی آباد

عموما از پیکرتراشی می‌توان در نقاط گوناگون تن به کارگیری کرد و حجم چربی انباشته را کاهش داد. جراحی پیکرتراشی به طور معمول در قسمت های شکم، پهلو، پشت، بازو، ران پا، باسن، ساق و مچ پا انجام می‌شود. از تکنیک‌های دقیق هم، می‌توان در نواحی کوچکی مثل غبغب هم مورد استعمال قرار داد. در جراحی پیکرتراشی نیکی فقط می توان چربی های بدن را کاهش داد بلکه می توان ان را به قسمت های دیگر ترنسفر کرد. پیکرتراشی مدرن ، طریق ای سوای عارضه به جهت کاهش سایز اشخاصی است که در گیر چاقی و بیش تر وزن مفرط هستند. ولی ناگفته نماند که همین طرز به جهت اشخاصی که طولانی تر وزن مقداری دارند و حیاتی ورزش و رژیم مطلوب می توانند در وقتی کوتاه به وزن ایده آل دست یابند، سفارش نمی شود. الگو های برش به جهت لیفت سینه مردان یا این که به عبارتی ژنیکوماستی بر پایه میزان چربی وپوست مازاد تعیین میگردد. برای کاهش سایز سینه، صاف نمودن و یا برای ارتقا خوطوط قفسه سینه می بایست از یک یا این که ترکیبی از برش به کارگیری کرد. به‌عبارتی وقتی بدلیلی ماموگرافی آن گاه تزریق انجام شود می‌تواند علایمی را نشان دهد که شبیه سرطان سینه است.

لیپوماتیک صورت در مشهد

عمل جراحی وقتی که توسط شخص واجد صلاحیت انجام شود دلایل به حداقل خواهد رسید. ازنظر مریض یا این که مراجعه‌کننده فعالیت برنده به مفهوم جراح حاذق است. مساله‌ای که اهمیت می باشد و بایستی به آن اعتنا کنید صلاحیت حرفه‌ای دکتر معالج است. متاسفانه دخالت پزشک‌نما‌ها و پزشکانی که آموزش به اندازه به جهت جراحی ندیده‌اند شایع است. استعلام از وب سایت نظام پزشکی بهترین رویه برای اطلاع از درجه‌ی علمی و آموزش رسمی فردی هست که دارای آن تعامل می‌کنید. جراحی پلاستیک یک‌رشته‌ی فوق تخصصی میباشد و بهترین منبع برای اطمینان از همین مسئله تارنما انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی کشور‌ایران است. این بافت های چربی سبب ساز از دربین رفتن کانتور، و زیبایی بدن می شود. لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی یک عدد از شیوه هایی لاغری و تناسب اندام می باشد که امروزه دوچندان مورد استقبال قرار گرفته و توانسته افراد زیادی را به سمت خود بکشاند. نکته ها متعددی در ارتباط اساسی لیپوماتیک و حفظ های بعد از آن وجود دارد البته یک عدد از مهمترین مسائل آن عوارض مرتبط می باشد و بخش اعظمی از افراد از تورم پس از جراحی شکایت دارند. ولی سوال اساسی اینجاست که آیا ورم سپس از لیپوماتیک مستمر است؟ به عبارت بهتر تورم، کبودی و حتی در بعضی موارد دردهای سطحی میتواند دردسرساز باشد. در ادامه یار ما باشید تا به شما توضیخ دهیم که چرا و به چه علت ورم سپس از لیپوماتیک تولید می شود. عمل لیپوساکشن یکی از از انواع نحوه های کاهش و حذف چربی بدن است. دوست عزیز شما می بایست معاینه گردید اگر افتادگی شکم شما بسیار باشد نمی توانید پیکر تراشی انجام دهید و بایستی جراحی ابدومینوپلاستی انجام دهید. و ثانیا پیشرفت تکنولوژی های طبی باعث شده ما اکنون از دستگاه هایی به کارگیری نماییم که به مراتب در چربی سوزی و لاغری موضعی کارآمدترند و هیچ عوارضی نیز ندارند. غالبا در اکثری از موردها سروما به رخ یک تورم لامپی شکل توده‌ای نظیر یک کیست زیر پوست در یک ناحیه خویش را نشان میدهد که ممکن هست اهمیت و یا دردناک باشد. ساخت ترشح یا این که ناپاک از برش جراحی عارضه‌ رایج ملازم اساسی سروما است. همان‌طور که گفتیم معمولا بروز مشکلات حاد ناشی از تجمع مایع در تن پس از عمل جراحی شکم نادر است. به هر درحال حاضر ممکن هست پس از جراحی شکم، سرومای خفیف بروز نماید که نیاز به معالجه طبی ندارد؛ چراکه بدن طی یک‌سری روز پس از عمل این مایع را جذب می‌کند. بنابراین توجه داشته باشید به جهت این که جراحی زیبایی فارغ از خطر داشته باشید قطعا بایستی از جراح پلاستیک عالی مشاوره بگیرید و انجام کار لیپوماتیک کمر را به کسانی غیر کارشناس نسپارید. بهترین طریق جراحی را می اقتدار نحوه لیپوماتیک دانست چرا که نسبت به بقیه طریق های پیکر تراشی عارضه ها کمتری دارد. همینطور در این طریق می قدرت از چربی بیرون شده به جهت نصیب های دیگر تن نیز استعمال کرد و برای اشخاصی که قصد فرم دهی بقیه نصیب های تن خویش را دارند مناسب است.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن