Dear Abby: رابطه جدید بنیانگذاران در های توهین آمیز تصویری

DEAR ABBY: گاه به گاه دوست من فرستاده تصویری از کمیک انجام یک کار بسیار هرزه و مبتذل روزمره. من به جرم با آن و

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

DEAR ABBY: گاه به گاه دوست من فرستاده تصویری از کمیک انجام یک کار بسیار هرزه و مبتذل روزمره. من به جرم با آن و هدایت آن به دوست دختر من برای پیدا کردن آنچه او در مورد آن فکر. او بسیار ناراحت و به من گفت من که بی احترامی به او و حتی عبور از آن را به او. من باید اضافه کنید که ما در ملاقات حاضر شده اند و صحبت کردن در تلفن با یکدیگر برای تنها یک ماه طول این پناهگاه در محل زمان.

این حادثه تقریبا به پایان رسید ما رابطه جدید. من اشتباه بود به او ارسال ویدئو? و آنچه که من باید انجام دهید در حال حاضر به صرفه جویی در آنچه که من فکر می کنم فوق العاده ترین رابطه من تا به حال در زندگی من ؟ — هیچ خنده ماده

عزیز هیچ خنده: قبل از ارسال این ویدئو شما باید هشدار داد دوست دختر جدید خود را که آن را مبتذل و پرسید: اگر او می خواست به آن را ببینید که او این فرصت را به رد. آنچه شما باید انجام دهید در حال حاضر است عذرخواهی می کنیم برای داشتن جرم او و به او بگویید که چقدر برای شما ارزش ارتباط خود را با او. پس از عبور انگشتان دست خود را, که او هنوز هم همان احساس است.

DEAR ABBY: همسر من تا به حال برخی از مسائل مربوط به سلامت بیش از چهار سال گذشته به دست آورد و به 40 پوند است. او نگه می دارد گفت: او می خواهد به از دست دادن وزن, اما انجام نمی دهد هر چیزی در مورد آن. او فشار خون بالا است بنابراین او نیاز به آن را انجام دهد. وقتی که من سعی کنید به آن را او دیوانه می شود و همیشه اشاره به مسائل مربوط به سلامت. اما این مسائل در حال حاضر کاملا پشت سر او. چه می توانم انجام و یا می گویند او رفتن دوباره ؟ — پر از نگرانی در نیوجرسی

عزیز کامل: همسر خود بگویید, شما لازم نیست برای آمدن در سراسر به عنوان یک نق نقو اما شما نگران هستند که به دلیل فشار خون موضوع است. او در دور از تنها کسی است که procrastinates هنگامی که مواجه با تغییر شیوه زندگی است.

بسیاری از مردمی هستند overindulging در حال حاضر به دلیل چالش انزوای اجتماعی. چیزی که ممکن است به نفع شما هم خواهد بود و به تشویق او به خارج و شروع به راه رفتن با شما به طور منظم. و رها کردن موضوع وزن در حال حاضر. آن را دوباره پس از زندگی خود شروع به عادی سازی و او ممکن است کمتر دفاعی است.

عزیز ابی: من در کالج سن پدر "گل کوکب" حاضر به طور جدی اجتماعی فاصله لازم برای کنترل گسترش COVID-19 حتی اگر او کالج, مانند بسیاری دیگر بسته شده است. او می گوید: این همه پر از شکوفه حتی اگر پدر او و من هستند و او دارای یک خواهر و برادر در خانه.

کوکب جوان است و او فکر می کند او شکست ناپذیر است. من فکر می کنم دختر من خودخواه است برای مراقبت در مورد هر کس دیگری. چه می توانم بگویم ، — پیروی از قوانین در غرب ویرجینیا

عزیز زیر است: بسیاری از مردم هنوز هم مشکل پذیرش این واقعیت است که ما همه در معرض خطر به دلیل نامرئی و خاموش "دشمن" COVID-19. از آنجا که شما قادر به دریافت از طریق به گل کوکب دفاع از خود را به عنوان بزرگسالان در خانواده و ایجاد برخی از قوانین برای محافظت از خودتان را از شوهر خود باردار دختر و متولد نشده خود را به یاد دارند. برای اولین بار در میان آنها: کوکب باید به دنبال دولت دستورالعمل های مربوط به اجتماعی فاصله, شستن دست ها, و غیره. و یا پیدا کردن محل دیگری برای زندگی است.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن