رودخانه ها: لو ویلیامز انتظار می رود برای پیوستن به کلیپرز برای راه اندازی مجدد

لس آنجلس کلیپرز مربی Doc Rivers می گوید: لو ویلیامز است که انتظار می رود برای پیوستن به این تیم برای NBA راه ا

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

لس آنجلس کلیپرز مربی Doc Rivers می گوید: لو ویلیامز است که انتظار می رود برای پیوستن به این تیم برای NBA راه اندازی مجدد در فلوریدا.

ویلیامز توصیف کرده است خود را به عنوان "50-50" در مورد اینکه آیا او می خواهد در پایان از همه گیر-قطع نجومی چرا که او نمی خواست برای منحرف کردن اذهان از ادامه فشار برای عدالت اجتماعی در پی جورج فلوید مرگ در حالی که در بازداشت پلیس.

"بدیهی است که تا زمانی که ما را در هواپیما هر چیزی می تواند اتفاق می افتد," رودخانه ها گفت: در یک کنفرانس ویدئویی با media چهارشنبه. "اما من انتظار لو با ما. من بسیار جای تعجب نیست اگر او نیست."

ویلیامز در سال گذشته ششمین مرد سال شد به طور متوسط 18.7 امتیاز 3.1 ریباند و 5.7 کمک در 60 بازی قبل از اینکه لیگ تعطیل در ماه مارس با توجه به کوروناویروس.

رودخانه ها گفت که او فکر نمی کند که هر یک از کلیپرز در حال امید بستن به خارج از سرگیری این فصل است. تیم سر به اورلاندو فلوریدا., در تاریخ 8 ژوئیه.

"اما گوش دادن آن را انتخاب و حمایت می کنیم که" مربی گفت. "وجود دارد بسیاری از دلایل برای همه به بازی اما نیز وجود دارد که بسیار معتبر دلایل برای بچه ها برای انتخاب کردن. من فکر نمی کنم بسیاری خواهد شد. من فکر می کنم همه آنها سرمایه گذاری در آنچه که ما در حال تلاش برای انجام. اما باز هم شما نمی آن را نگه دارید در برابر هر کسی در هر تیم. این زمان فوق العاده ای است و ما فقط باید برای حمایت از هر یک از دیگر."

گارد Landry Shamet تکرار دیگر بازیکنان احساسات در مورد سفر به فلوریدا در زمانی که COVID-19 نفر و بستری شدن در بیمارستان در حال افزایش در برخی از کشورهای خاص.

"این بدیهی است که یک نگرانی, اما ما در بهترین وضعیت ممکن و سناریو برای مبارزه با آن" او گفت:. "اگر وجود دارد یک سناریو که در آن شما احساس می کنید راحت تر آن خواهد بود که در یک حباب. که به عنوان کنترل به عنوان هر محیط می شود به طوری که یکی مثبت است که من شده فکر کردن در مورد."

رودخانه ها افزود: "من امیدوار هستم که ما به حباب آن را تبدیل به امن ترین مکان در امریکا است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن