حامیان قدرت تغییر نژادپرستانه نام مستعار. تیم های بیس بال در کلیولند و آتلانتا در ساعت

کلیولند شما در ساعت است.آن را به نوبه خود شما را به ایجاد یک بیانیه.از آن زمان خود را برای ایجاد یک تفاوت.رها

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

کلیولند شما در ساعت است.

آن را به نوبه خود شما را به ایجاد یک بیانیه.

از آن زمان خود را برای ایجاد یک تفاوت.

رها کردن نام مستعار خود را از لیگ اصلی بیس بال تیم و انجام آن قبل از یکی دیگر از فن تا کنون نشسته در ballpark را دوباره.

شما می توانید بهتر از واشنگتن صاحب دن اسنایدر که در نهایت توافق کردند که دوشنبه برای تغییر نام مستعار خود را از تیم NFL.

اسنایدر البته حاضر به حتی تامل یک نام را تغییر دهید تا زمانی که فدرال اکسپرس را تهدید را به نام این تیم Landover, Md., ورزشگاه. حامیان مالی شرکت ها مانند پپسی و نایک و بانک مرکزی آمریکا نیز پیوست شود.

چگونه در مورد ساخت تغییر برای آنچه درست است به جای تحت فشار بودن توسط پول ؟

آیا ما واقعا باید صبر کنید تا پیشرفته از شرکت های بیمه خودرو, غول, تهدید به حذف آن ورزشگاه نامگذاری حقوق حمایت به ارزش حدود 3.6 میلیون (ایالات متحده) در سال برای کلیولند صاحب پل دولان و خانواده خود را به واکنش نشان می دهند ؟

آن زمان لیگ اصلی بیس بال است نفوذ به زور دولان خود را خلاص از نژادپرستانه رئیس نبراسکا کاریکاتور از لباس خود را دو سال پیش قبل از اینکه میزبانی all-star game.

"این سخت ترین تصمیم ما تا به حال به طول کل ما مالکیت" دولان گفت: کلیولند ساده-فروشنده در وقت.

دولان نیز با صدای بلند اعلام کرد که حق رای دادن را با نام مستعار می ماند. او قاطعانه در مورد آن.

در حال حاضر او در نهایت توسط نرم است موضع با تیم ارسال بیانیه ای در اوایل این ماه به منعکس کننده تغییر ممکن است آینده.

"ما متعهد به ساخت یک تاثیر مثبت در جامعه ما و در آغوش مسئولیت ما را برای پیشبرد عدالت اجتماعی و برابری کردند." "سازمان ما به طور کامل به رسمیت می شناسد تیم ما نام یکی از قابل رویت ترین راه که در آن ما در ارتباط با جامعه است. ما تا به حال بحث های مداوم سازمانی در مورد این مسائل. این ناآرامی های اخیر در جامعه ما و کشور ما تنها بر نیاز ما را به حفظ بهبود به عنوان یک سازمان در مورد مسائل عدالت اجتماعی است.

"با که در ذهن ما متعهد به تعامل با جامعه ما و مناسب ذینفعان برای تعیین بهترین مسیر رو به جلو با توجه به تیم ما نام و نام خانوادگی. در حالی که تمرکز بیس بال جهان شیفت به هیجان بی سابقه 2020 فصل ما ما را به رسمیت مکان منحصر به فرد در جامعه و متعهد به گوش دادن و یادگیری و اقدام در شیوه ای است که می تواند بهترین متحد کردن و الهام بخشیدن به شهر ما و همه کسانی که به حمایت از تیم ما."

این پوچ که آن را گرفته است این.

نمی استنفورد تغییر نام مستعار خود را از سرخپوستان به کاردینال نزدیک به 50 سال پیش است ؟ دارتموث تغییر به سبز در سال 1974. سنت جان کاهش یافته است Redman برای طوفان سرخ و Marquette کاهش یافته و رزمندگان برای عقاب طلایی در سال 1994.

و در اینجا ما در سال 2020 هنوز هم استدلال می کند که آیا این تیم حرفه ای لقب توهین آمیز هستند?

چرا در جهان خواهد شما توهین به کسی زمانی که شما لازم نیست که به آنها توهین?

"من فکر می کنم آن زمان را به حرکت به جلو" کلیولند مدیر تری Francona, 61 گفت: در یک کنفرانس تلفنی در این ماه. "این بسیار دشوار است موضوع. آن را نیز ظریف ... حتی در سن و سال من, شما نمی خواهید به بیش از حد قدیمی برای یادگیری و یا به درک که شاید من نادان از بعضی چیزها و باید از آن شرمنده و سعی کنید برای بهتر شود."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

تماس با آنها را کلیولند سنگ. کلیولند عنکبوت. بدون توجه به آنچه آنها تصمیم بگیرند که آن زمان برای تغییر است.

آن را نیز زمان برای بریوز آتلانتا را سخت در خود نگاه کنید. خود را "tomahawk ریز ریز کردن" شعارهای dehumanizing و قطعا بخشی از نژاد پرستی نهادینه شده در این کشور است.

آن زمان rookie پارچ Ryan Helsley از سنت لوئیس کاردینالز عضو چروکی ملت به صدای شکایت خود را در سال گذشته به St. Louis Post-Dispatch برای آتلانتا به طور موقت متوقف کردن بی معنی است.

"من فکر می کنم آن را به ارائه اطلاعات نادرست از چروکی مردم و یا بومیان آمریکایی به طور کلی" Helsley گفت. "فقط به تصویر می کشد و آنها را در این نوع از غارنشین-نوع مردم راه که نیست فکری ...

"من احساس می کنم مانند بسیاری از دیگر چیزهایی که آنها می تواند استفاده به عنوان کثافت. با استفاده از میراث ما به عنوان یک طلسم نیست بهترین چیز است. شده اند وجود دارد مدارس که در گذشته 20, 30 سال خود را تغییر کثافت. من نمی بینم که چرا تیم های حرفه ای هستند که تا کنون در آن است."

آتلانتا گوش در زمان و لغو توزیع 40,000 فوم tomahawks به هواداران قبل از بازی 5 از خود NL بخش سری. آنها همچنین دستور داد این ورزشگاه به توقف پخش "tomahawk ریز ریز کردن" شعار زمانی که Helsley شد تبادل.

در عین حال آنها می خواهند ما را به این باور است که هیچ چیز در همه نژادپرستانه یا توهین آمیز در مورد نام مستعار خود را و یا "tomahawk ریز ریز کردن" شعار. نام این است که رفتن را به ماندن. تاماهاوک خواهد دوباره بر روی لباس خود را در این سال است. اما آنها بحث خواهد شد استفاده از این شعار در طول بازی با توجه به نامه ارسال شده به خود را فصل-دارندگان بلیط و پس از بحث و گفتگو با رهبران قبیله ای و چند گروه های بومی آمریکا.

"تغییر نام بریوز است تحت بررسی و یا تلقی لازم" در این نامه گفت: در بخش. "ما احترام زیادی و احترام برای ما نام و آمریکایی های بومی جوامع است که برگزار می شود روابط معنی دار با ما انجام دهد. ما همیشه خواهد بود آتلانتا بریوز.

"آن را به عنوان مربوط به تجربه فن از جمله ریز ریز کردن آن را یکی از بسیاری از مسائل است که ما در حال کار از طریق مشاوره ، ریز ریز شد و محبوبیت توسط طرفداران ما زمانی که Deion ساندرز پیوست, تیم ما در سال 1991 و آن را همچنان الهام بخش بازیکنان ما در این زمینه است. با که در ذهن ما در حال ادامه برای گوش دادن به جامعه بومی آمریکا و همچنین به عنوان طرفداران ما بازیکنان و فارغ التحصیلان به اطمینان حاصل شود که ما در حال ساخت تصمیم گیری آگاهانه در این بخش از فن ما تجربه کنید."

بنابراین نام مستعار خواهد ماند در آتلانتا. به احتمال زیاد خواهد شد تا tomahawks و شعارهای. درست مثل اسنایدر تا روز دوشنبه مردمی در آتلانتا نیست budging یا.

که البته تا زمانی که شرکت های بزرگ فشار از Truist بانک است که این نامگذاری به حقوق خود ballpark را همراه با کوکا کولا و خود را مهم دیگر حمایت مالی است.

پول همیشه مذاکرات بلندترین نمی کند ؟



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب