در باغ: باغبان می یابد راه های خلاق برای مقابله با بید است عواقب ناخواسته - شنبه, 25 Jul 2020 PST

ماری کول است که می تواند انجام دهد باغبان. او را به یک چالش و او خواهد آمد تا با راه های خلاقانه برای حل آن اس

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

ماری کول است که می تواند انجام دهد باغبان. او را به یک چالش و او خواهد آمد تا با راه های خلاقانه برای حل آن است.

او و شوهرش استیو صاحبان کول باغ سبز بلوف. هنگامی که او کار نمی کند به عنوان مدیر فیزیوتراپیست دستیار برنامه در اسپوکن می افتد کالج, ماری برخوردار پرورش سبزیجات و گیاهان و گل ها در هر جا گزیننده باغ.

در سال های اخیر او شده است به راه انداختن نبرد با درخت بید ریشه شده اند که نفوذ او کاشت تخت. به عنوان بسیاری از مردمی می دانم که درختان بید در آب خوک و همیشه به دنبال رطوبت.

ماری اول کاشته درخت بید در سال 2004 و لذت بردم از چند سال بی خیال باغبانی قبل از ریشه های درخت او را در بر داشت تخت.

"اولین کاری که من کردم را مطرح بستر با استفاده از بام فلزی از یک دوست انبار," او گفت:. "من صف آن را با پنج لایه خاکستری علف های هرز-بلوک پارچه که خیلی خوب کار می کرد اما به زودی ریشه مخفیانه بین که در آن من تا به حال استاپلر آن را به رختخواب است."

او حفر کردن کل تخت را برداشته و یک شبکه وب-مانند ریشه از خاک است. با وجود تعویض به لایه های متعدد تجاری علف های هرز, بلوک, ریشه بودند در عرض یک سال است.

احساس واقعا نا امید شده توسط این زمان ماری تصمیم به سعی کنید برخی از راه حل های غیر معمول. او خریداری یک وینیل ثبت نام در Craigslist خورده را در نیمه و دوباره صف فلزی تخت با در نظر گرفتن بوش و بیش از این طرف و درهم کوبیدن آن.

"قبل از من قرار داده و در خط من زاویه دار خاک زیر آن برای ایجاد یک کمی شیب رو به پایین به سمت جلو از تخت برای زهکشی اهداف," او توضیح داد. "سپس من حفر چهار سوراخ به جلو و نصب پی وی سی تخلیه لوله. در داخل تخت من قرار دادن قطعات شکسته سفال بیش از سوراخ و سپس نخود شن بیش از آن و جایگزین خاک است."

او دیگر راه حل برای استفاده غیر متعارف ظروف قرار داده شده در بلوک بنابراین کسانی که بید ریشه نمی تواند به آنها را دریافت کنید.

"من در بر داشت یک بتن شستشو حوضه در Craigslist که فقط در مورد شکست استیو و من پشت هنگامی که ما نقل مکان کرد و آن را" او به یاد می آورد. "من دو انبار و مخازن آلومینیوم تنه و دوم شستشو حوضه به تخت. من استفاده از چرخ به عنوان کشاورزان بیش از حد و ساخته شده است یکی دیگر از تخت که دارای یک کامیون قدیمی, تخت بوش در آن به حفظ ریشه. من حتی تخت از واشر و خشک کن درام."

ماری بیشتر رشد می کند گل در کوچکتر و غیر متعارف ظروف و سبزیجات در تخت مطرح شده و سهام مخازن. همه چیز سیراب با یک چکه-سیستم آبیاری.

"من واقعا لذت بردن بالاتر ظروف به خاطر من مجبور به خم شدن و من واقعا نمی زیادی از علف های هرز مشکل است."

آن را بسیار محتمل است که تجارب دوران کودکی به او توانایی به آمده تا با راه حل های هوشمندانه برای مشکلات.

"من در 500 هکتار گاو در مرتع پرورش احشام. من مردمی بودند کشاورزان و بنابراین من بودند پدربزرگ و مادربزرگ بزرگ پدربزرگ و مادربزرگ و پدر و مادر خود را," او گفت:. "ما تا به حال یک باغ و باغ بزرگ بنابراین ما به سختی تا به حال برای خرید مواد غذایی. ما مطرح شده همه ما و سبزیجات به حال دو ریشه انبارها پر از spuds و سبزیجات, مربا, کنسرو میوه ها و سبزیجات و فریزر پر از گوشت گاو از گاو. ما تا به حال شیر گاو کردیم و خود ما کره است."

فکر کردن به مشکل درخت بید ماری تا به حال این را می گویند:

"شما ممکن است از خود بپرسید که چرا ما نمی آن را قطع. من در مورد آن فکر بسیاری از زمان, اما پس از استیو را دوست دارد, سایه, من حدس می زنم من شروع به کشف کردن که چگونه با آن زندگی می کنند."

تماس با سوزان Mulvihill در susan@susansinthegarden.com. سازمان دیده بان این هفته "هر کس می تواند به رشد یک باغ" تصویری در youtube.com/susansinthegarden.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب