L. A. گسترش تیم به رهبری توسط ناتالی پورتمن می افزاید: قدرت ستاره NWSL

بازیگر ناتالی پورتمن و سرمایه داری کارا Nortman رهبری یک گروه است که به توسعه ملی فوتبال زنان تیم لیگ به منطقه

توسط NASERINEWS در 31 تیر 1399

بازیگر ناتالی پورتمن و سرمایه داری کارا Nortman رهبری یک گروه است که به توسعه ملی فوتبال زنان تیم لیگ به منطقه لس آنجلس در سال 2022.

تیم آزمایشی به نام فرشته شهرستان را در لیگ به 11 تیم است. لویی FC ملحق خواهد شد نه زمان NWSL باشگاه در فصل آینده.

پورتمن و Nortman پیوست gaming کارآفرین Julie Uhrman این cornsortium رئیس جمهور در اکثریت زنان است. دیگران درگیر عبارتند از: بازیگران Eva Longoria, America Ferrera, جنیفر گارنر و Uzo Aduba.

تکنولوژی کارآفرین و حالت co-founder الکسیس Ohanian شوهر از ستاره تنیس سرنا ویلیامز است که منجر سرمایه گذار را از طریق شرکت خود مقداردهی اولیه سرمایه است. پورتمن, Nortman و Uhrman همه یک خطر مالی در این تیم است.

"من فکر می کنم این خیلی مهم است که نقش مدل ها و قهرمانان است که زنان برای بچه ها — دختران و پسران — برای دیدن. و آن را فقط مانند یک ورزش باور نکردنی است که در آن واقعا یک تیم ورزشی" پورتمن گفت: در مصاحبه با آسوشیتد پرس. "شما ببینید یکی از موفقیت و همه دیگران در حال تشویق او به دلیل یک زن در موفقیت کل تیم را به موفقیت است."

در میان موسس گروه بیش از یک دوجین سابق بازیکنان از جمله میا هام ابی Wambach و جولی Foudy به عنوان به خوبی به عنوان دیگر زن از رهبران کسب و کار.

پورتمن گفت که او شنیده Wambach سابق ایالات متحده, تیم ملی رو به جلو صحبت می کنند در یک زمان این رویداد و شروع به فکر کردن در مورد چگونه ورزشکاران زن ها در جامعه در نظر گرفته. سپس او و Nortman ملاقات Becca Roux مدیر اجرایی ایالات متحده زنان بازیکنان تیم ملی در ارتباط است.

"ما شروع به رفتن به بازی و ما فقط تا به آن. و این فقط یک نوع انقلاب برای دیدن من و دوستان این 8 سال پسران در آن زمان مایل به پوشیدن خود را Rapinoe کشباف. و الکس مورگان کشباف. گفتم وای این خواهد بود یک جهان متفاوت است.' غیر معمول نیست به آنها را در همه" پورتمن گفت.

وجود دارد اشاره کرد که این گروه در آینده هم سال گذشته زمانی که پورتمن گاردنر Longoria و دیگر افراد مشهور رفت و به تیم ملی در نمایشگاه بازی در LAFC را در ورزشگاه قبل از جام جهانی.

زنان نیز رسیده به محلی حامیان گروه شده است که در مبارزه برای آوردن یک تیم به لس آنجلس. این طرح را در بیشتر سرمایه گذاران به عنوان تیم شکل می گیرد.

"ما می دانستیم که وجود دارد خواهد بود قوی و پرشور حامیان گروه در اینجا برای حمایت از این. و از آن وجود دارد در مورد " چگونه این کار را انجام دهیم در راه درست است ؟ چگونه این کار را انجام دهیم متفاوت است؟'" Uhrman گفت.

این گروه همکاری با LA84 بنیاد غیر انتفاعی تشکیل شده پس از سال 1984 لس آنجلس بازی های المپیک است که به ترویج ورزش جوانان. فرشته شهر همچنین اعلام رسمی آن حمایت از بنیاد بازی سهام صندوق با هدف کمک به بچه ها در اقلیت و محروم جوامع است.

"ما اعتقاد داریم این بازیکنان نیاز به بازی در یکی از بهترین مراحل در جهان است. اما ما همچنین می دانیم که ما باید قدرت و پلت فرم و صدا به تاثیر معنی دار در جامعه ما" Uhrman گفت. "و پس از آن مهم است برای ما برای انجام این کار از روز 1. در راه همان است که ما در حال ایجاد برای قرار دادن 11 باور نکردنی بازیکنان در زمین از روز 1."

این NWSL آغاز شد که بازی در سال 2013 اولین تیم حرفه ای ورزشی برای بازگشت به عمل در میان بیماری همه گیر کوروناویروس با چالش مسابقات جام در ایالت یوتا است. مرحله نیمه نهایی تنظیم شده برای روز شنبه.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

نام رسمی لس آنجلس, باشگاه, و که در آن بازی خواهد کرد انتظار می رود به بعد اعلام می شود این سال است.

"رشد مسیر NWSL فوق العاده هیجان انگیز است اما ما نیز باید به طور استراتژیک و متفکرانه در مورد چگونه سریع ما گسترش و جوامع ما شریک با" NWSL کمیسر لیزا بیرد گفت: در بیانیه ای در روز سه شنبه. "ما تا به مدت طولانی به دنبال شریک مناسب در لا با توجه به NWSL fanbase که در حال حاضر وجود دارد در منطقه و علاقه در فوتبال زنان به طور کلی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن