میدوی کسب و کارهای کوچک سمت چپ انتخاب کنید تا قطعات با موجر فسخ اجاره

جنی هوی رو فشرد تا اوایل این هفته هنگامی که صحبت کردن در مورد کسب و کار خانواده در حال تعطیل.او 28 ساله و اساس

توسط NASERINEWS در 12 تیر 1399

جنی هوی رو فشرد تا اوایل این هفته هنگامی که صحبت کردن در مورد کسب و کار خانواده در حال تعطیل.

او 28 ساله و اساسا رشد داخل دروازه طلایی کافه.

پدر و مادر او در مهاجرت از چین در سال 1980 و باز رستوران در میدوی مرکز خرید بیش از 40 سال پیش.

"آنها مشغول به کار فوق العاده سخت این همه سال برای ساخت همه چیز ما در حال حاضر" Hui گفت. "این ویرانگر به دیدن آن بروید شبیه به این."

پس از نا آرامی های مدنی در ماه گذشته که در سمت چپ بخش میدوی مرکز خرید به طور قابل توجهی آسیب دیده صاحبخانه است به اطلاع مستاجران که او در نظر دارد به فسخ خود را اجاره.

گلدن گیت کافه در سنت پل میدوی مرکز خرید بوده و متعلق به خانواده تامی هوی 40 سال و بسته شد با خرابکاری های اخیر موجب مرگ جورج فلوید ژوئیه 1 سال 2020 است. تامی هوی مطرح شده در مقابل کافه با دخترش جنی. (اسکات Takushi / پایونیر پرس)

پیشگامان مطبوعات به دست آمده و یک کپی از نامه مورخ 25 ژوئن است که در آن صاحبخانه به استناد یک بند در قرارداد اجاره است که اجازه می دهد تا او را به خاتمه در مورد آسیب های گسترده ای. او اشاره کرد که تمام اموال شخصی باید از محل حذف ژوئیه 17.

مینه سوتا, ایالات اصلی صاحب بیل مک گوایر درگیر در این ملک هر چند صاحب ریک Birdoff با RK میدوی نوشت: این نامه به مستاجر است. نه در پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

"بدیهی است که هیچ یک از ما پیش بینی این" هوی گفت. "چیزهایی که در حال حاضر سخت است با این بیماری همه گیر کوروناویروس و در حال حاضر از آن خواهد بود حتی سخت تر است چرا که ما می تواند از دست دادن کل ما امرار معاش."

که احساس طنین انداز در سراسر کسب و کار در نیمه راه از مرکز خرید به عنوان آنها در سمت چپ را انتخاب کنید تا قطعات.

مری لاو صاحب باغ شهر پکن و عمل خارج از مرکز نوار از سال 2005. او قرار دادن بیش از $350,000 ارزش پیشرفت های به رستوران چند سال پیش بود و دل برای پیدا کردن که او اجاره شده بود خاتمه داده شود.

"ما فکر کردیم که همه چیز می تواند ثابت پایین جاده و ما می تواند بازگشت به زندگی عادی ما" Lau گفت. "ما واقعا امیدواریم که. در حال حاضر وجود دارد شانس است که. ما تقریبا همه چیز را فراموش کرده."

سرخوردگی او شروع به آشکار او به عنوان مورد نیاز برای به حرکت در چند هفته آینده.

"آنها می خواهند ما را به حرکت بسیار سریع" Lau گفت. "آیا من نیاز به جداول ، چه من نیاز به صندلی ؟ آنچه را من صفحات ؟ اگر من یک رستوران من نمی نیاز به هر گونه از این مسائل. این فقط یک سردرد بزرگ برای من در حال حاضر."

در حالی که سفارشات در شهر پکن باغ هرگز خانواده اش "یک ثروت بزرگ" در طول سال لاو گفت: آن را بیش از اندازه کافی برای نگه داشتن مواد غذایی در, جدول و کمک به پرداخت شهریه های کالج.

"در حال حاضر ما ممکن است از دست دادن همه چیز" Lau گفت. "این سخت است برای حتی توضیح دهید که چگونه مشکل آن این است که برای ما در حال حاضر است."

سنت پل میدوی مرکز خرید بسته شد های اخیر arsons و خرابکاری موجب مرگ جورج فلوید ژوئیه 1 سال 2020 است. (اسکات Takushi / پایونیر پرس)

Manylone Luangrath شده است قرار داده و آن را یک نقطه سخت هم به عنوان صاحب Thien را کاخون جوش غذاهای دریایی. او به تازگی افتتاح شده در سال 2018 و انتظار داشتم به اطراف برای زمان بسیار طولانی.

"آنچه در مورد پول من قرار داده؟" Luangrath گفت. "من یک مقدار زیادی برای ساخت این مکان و من نمی خواهید برای دریافت هر یک از آن بازگشت."

او اضافه کرد که او هرگز از دست رفته پرداخت اجاره — حتی در زمان بیماری همه گیر کوروناویروس — پس از آن خسته کننده به خصوص برای او اجاره فسخ بر اساس چیزی کاملا خارج از کنترل او.

شاید خسته کننده ترین چیز برای برخی از کسب و کار در نیمه راه از مرکز خرید است که آسیب های گسترده ای اعمال نمی شود به مربوطه نمای. دروازه طلایی کافه برای مثال دست نخورده بود در طول ناآرامی های مدنی و رنج چیزی بیش از یک کمی آسیب دود. در حالی که شهر به طور موقت خاموش و آب و گاز و برق در تئوری اگر به رستوران می تواند چیزهای که روشن آن را می توانید در ادامه عامل با سهولت نسبی.

"آن احساس می کند مانند راه آسان برای صاحبخانه" Hui گفت. "این که چگونه من از دیدن آن حداقل. من درک می کنم که آن را سخت برای همه با شرایطی که ما در حال رفتن را از طریق. این بند به دلیل برخی از این مستاجران شده است به یک جزء اصلی از جامعه برای مدت زمان طولانی و در آن احساس می کند مانند آنها به طور کامل بوده است."

در یک دنیای کامل, دروازه طلایی کافه خواهد بازگشایی در یک محل جدید.

"که آسان تر از انجام گفت از آنجا که بسیاری از چیزهایی که نیاز به کار از طریق" Hui گفت. "ما انتظار نیست این در همه, پس از آن واقعا دشوار است برای گفتن آنچه که ما می رویم به انجام."

در نامه ای به مستاجران صاحبخانه با اشاره به برنامه ریزی برای فضای خرده فروشی در آینده ایران ایجاد کرد در نیمه راه پروژه. که می تواند یک گزینه قابل دوام برای برخی از کسب و کار و آن چیزی لاو خاص در حال برگزاری است از امید به پایین جاده.

"من هیچ جایی برای رفتن در حال حاضر" Lau گفت. "من هنوز هم می خواهید برای ادامه کسب و کار من. من می خواهم برای بازگشایی این که آیا آن را به پیدا کردن محل دیگری یا این کار با صاحبخانه دوباره به فضا در آینده است. من امیدوار هستم که من می تواند انجام این کار است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن