برای بسیاری از ورزشکاران تف tube ضربان 'مغز قمقمه' به صورت COVID-19 تست

در اوایل ماه مارس به عنوان coronavirus گسترش در سراسر ایالات متحده و تست ظرفیت در حال حاضر یک مشکل بیل فیلیپس

توسط NASERINEWS در 22 تیر 1399

در اوایل ماه مارس به عنوان coronavirus گسترش در سراسر ایالات متحده و تست ظرفیت در حال حاضر یک مشکل بیل فیلیپس تا به حال یک ایده است.

فیلیپس است که رئیس اجرایی یک شرکت تجهیزات پزشکی, طیف, راه حل فراهم می کند که بزاق کیت های آزمایش برای شرکت هایی مانند Ancestry.com. او تعجب اگر طیف کیت را که مشتریان نیاز به تف در یک لوله و کشتی نمونه خود را از طریق پست الکترونیکی می تواند کار با تشخیص این ویروس جدید است.

"من فقط آن را انداخت در خارج وجود دارد: چرا ما تست دستگاه برای دیدن اگر ما می توانید آن را به عنوان یک حمل و نقل متوسط آن را به آزمایشگاه بدهید؟" فیلیپس به یاد می آورد اخیرا در یک مصاحبه تلفنی.

طیف مستقر در خارج از شهر سالت لیک, همکاری با یک آزمایشگاه در دانشگاه راتگرز ساخته شده چند ترفند و نشان داد که اثربخشی خود را در بزاق کیت تست شد و قابل مقایسه با نازوفارنکس آزمون و یا بلند گرد و خاک بود که در حال حاضر در استفاده گسترده است.

توسط اواسط ماه آوریل غذا و دارو اعطا راتگرز آزمایشگاه اورژانس-استفاده از مجوز. یک ماه بعد از دریافت تایید برای تست کیت برای استفاده در خانه.

که بزاق کیت در حال حاضر بخش مهمی از لیگ اصلی بیس بال است برنامه ریزی برای بازگشت به بازی و همچنین استفاده شده توسط دیگر زنده ورزشی, لیگ از جمله PGA Tour و لیگ برتر فوتبال.

با ورزش لیگ از جان گذشته برای نجات خود فصول و سود تست شد همیشه مهم — حتی بیشتر از آن در حال حاضر به عنوان تعدادی از موارد افزایش می یابد در سراسر کشور در آمریکا وجود دارد اما در طرح پس از یک درهم آمیخته از کسب و کار و آزمایشگاه و همه به طور کامل ماموریت های مختلف قبل از همه گیر همگرا برای پاسخگویی به این نیاز.

یک نسخه از طیف را تف آزمون یک بار استفاده می شود برای کمک به کشف کردن درختان خانواده است که در حال حاضر لکه بینی عفونت. طاق سلامت یک telehealth شرکت بود که با تمرکز بر سلامت جنسی و کاهش وزن درمان برای مردان است که در حال حاضر با استفاده از طیف بزاق کیت و راتگرز آزمایشگاه به کمک لیگ انجام widescale تست. و پزشکی ورزشی تحقیقات و تست های آزمایشگاهی در ایالت یوتا که قبلا به کار گرفته antidoping تست برای MLB در حال حاضر پردازش coronavirus تست بزاق برای لیگ.

دکتر دانیل Eichner رئیس و مدیر یک آزمایشگاه از SMRTL این مختصر نام یوتا آزمایشگاه انجام MLB را coronavirus تست اذعان کرد که وجود دارد "هیچ چیز خوب در مورد این ویروس است." اما او گفت: او افتخار تیم او توانایی محوری به این چالش جدید مانند شرکت های دیگر.

"این یک داستان آمریکایی: که تراشه مردم پرش در برای کمک به عنوان بهترین آنها می توانند" Eichner گفت.

مرور به سرعت در جهان در حال تحول از coronavirus تست شده است به دور از یک کار ساده برای ورزش حرفه ای لیگ. آنها تا به حال به وزن کارآمدی و سرعت تست های مختلف و شرکت های, در حالی که همه در تلاش برای اطمینان حاصل شود که آنها نمی خواهد در نظر گرفتن منابع از کسانی که مورد نیاز آنها بیشتر است.

"این فوق العاده پیچیده" گفت: Andy لوینسون, PGA Tour, معاون ارشد رئیس جمهور از اجرایی مسابقات.

زمانی که لیگ شروع بررسی گزینه های خود را — لوینسون گفت: تور مشورت آزمایشگاه مدیران و خود را مشاور پزشکی — بزاق-بر اساس تست های ظهور به عنوان یک انتخاب محبوب. آنها را می توان تقریبا در هر نقطه با حداقل کمک از حرفه ای پزشکی و بدون تجهیزات حفاظت شخصی و برخی از مطالعات نشان بزاق بود و یک جایگزین قابل اعتماد برای شایع تر نازوفارنکس سواب.

یکی دیگر از مزایای: تف در یک لوله بسیار کمتر از یک سواب هل عمق حفره بینی.

"تماس با ما آن را مغز پرچه" گفت: Jason فلدمن, مدیر اجرایی طاق سلامت.

فلدمن شرکت در حال حاضر یک رکن اصلی برای چند لیگ' coronavirus تست عملیات. قبل از همه گیر شد بخشی از یک موج رو به رشد telehealth شرکت اتصال بیماران با پزشکان از طریق تماس های تصویری و تسهیل حمل و نقل از درمان از طریق پست الکترونیکی.

زمانی که این بیماری همه گیر آمار ایالات متحده فلدمن مانند بسیاری از صاحبان کسب و کار می ترسید پتانسیل اقتصادی اثرات خود را در شرکت می باشد. اما پس از آن او متوجه شد که او نشسته بود در یک ثروت از منابع است که مفید خواهد بود در میان بحران: او تا به حال یک رابطه با هر دو راتگرز آزمایشگاه شناخته شده به عنوان RUCDR بی نهایت بیولوژیک و طیف راه حل برای سایر محصولات و مجازی مشاوره پلت فرم است که ارائه یک راه امن برای صحبت کردن با بیماران.

طاق سلامت ابداع شده یک در خانه, بزاق, تست, بسته, است که نظارت از طریق یک زوم تماس تصویری از طریق پست و یک شبه به راتگرز آزمایشگاه است که می تواند تولید یک نتیجه در عرض 48 تا 72 ساعت است. هزینه آن 150 دلار از جیب.

"هنگامی که ورزش لیگ شروع تماس با ما" فلدمن گفت: "آنها گفت: تقریبا بطور جهانی به ما ورزشکاران که می خواهند به بازگشت به تمرین و ما نیاز به یک برنامه است که می تواند با خیال راحت آنها را به عقب.'"

در حالی که فلدمن گفت: ورزش لیگ را تا درصد کمی از شرکت خود را تست مشتریان او گفت: خرک تا به حال عرضه شده آزمون تحصیلات تکمیلی, LPGA MLS و NHL و همچنین به عنوان یک بخش کوچک از NBA تست عملیات. یک MLS سخنگو گفت: خرک تا به حال ارائه شده تست برای 13 تیم در طول آموزش در حالی که BioReference آزمایشگاه را انجام دهد تا در لیگ را محدود سایت مسابقات که به تازگی شروع به خارج اورلاندو فلوریدا.

NHL سخنگو گفت: لیگ آماده نیست به افشای آن شرکت تست و NBA نیست پاسخ به یک درخواست به دنبال نظر.

تور PGA بود که دوباره شروع رقابت در اواسط ماه ژوئن در تگزاس اولین ورزش حرفه ای سازمان به استخدام طاق فلدمن گفت. لوینسون, تور های اجرایی گفت: تست بزاق اساسا مورد استفاده قرار گیرد به تایید سفر: گلف بازان و ویلچرهای نگاهی به آزمون قبل از رفتن به یک رویداد و پس از آن یک بار دیگر در روز شنبه از مسابقات برای تعیین اگر آنها می توانید هیئت مدیره تور چارتر هواپیما روز دوشنبه به رویداد بعدی.

اما این تور نیاز به یک سریعتر راه حل برای در سایت تست برای نظارت بر افراد بهداشت و درمان در حوادث بدون گرفتگی آزمایشگاه های محلی. که لوینسون گفت: آنها داوطلب خدمت سربازی Sanford, سلامت, یک, داکوتای جنوبی, شرکت بود که در حال حاضر یک عنوان اسپانسر PGA Tour قهرمانان رویداد.

سنفورد سلامت تبدیل پس مانده های پزشکی کامیون به همراه سه آزمایشگاه لوینسون گفت که می تواند نتایج بازگشت از نازوفارنکس سواب تست در کمتر از دو ساعت.

ناگهانی تقاضا

فیلیپس طیف راه حل های اجرایی گفت که او تا به حال صحبت با تقریبا تمام حرفه ای ورزش لیگ در ایالات متحده از جمله ملی فوتبال زنان لیگ UFC چرا که بسیاری از مقایسه یادداشت ها.

"این فقط یک اثر آبشاری," او گفت:. "یکی به نام من و سپس یکی دیگر و یکی دیگر." MLB او گفت: به او آمد در ماه آوریل بود و انتظار برای استفاده از 275,000 از کیت خود را تا پایان سال است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

برای پاسخگویی به تقاضای ناگهانی فیلیپس اخیرا گفته است که طیف راه حل ها' کارخانه مشغول به کار در سراسر ساعت به 3.5 میلیون بزاق تست کیت های این ماه است. او امیدوار است که تعداد کارکنان خود را به حدود 500 توسط اوت.

با تشکر از اتوماسیون, Dr. Andy بروکس افسر ارشد عامل از RUCDR گفت: آزمایشگاه خود را در پیسکتاوای, N. J., می تواند رسیدگی 50,000 آزمون در هر روز فضای بیشتری برای رشد. او گفت که آنها تا به حال پنج $2 میلیون ماژول — روبات اصل — دست زدن به هر مورد 10,000 آزمون و هر یک نیاز به حدود 25 نفر به اجرا.

"ما در حال مک دونالد مولکولی آزمایشگاه, خدمات," او گفت:. "ما برای ساخت یک فرآیند و آن را کارآمد می باشد."

در طول بیماری همه گیر بهداشت عمومی کارشناسان این سوال که آیا ورزش لیگ بودند پریدن به جلو از خط برای آزمون در هزینه از جمعیت عمومی است. فیلیپس گفت شرکت او اهدا کرده است کیت اورژانس پزشکی کارگران در ایالت یوتا و فروش آنها را به هر کس که می خواهد آنها را به تلاش برای پر کردن خلاء ایجاد شده توسط آنچه که او به نام دولت ناهموار پاسخ به همه گیر.

"وجود دارد کمبود محصول وجود دارد حتی بزرگتر کمبود تایید آزمایشگاه," او گفت: اشاره به FDA پرونده در اورژانس-استفاده از آیین نامه ها برای labs است که به طور بالقوه می تواند رسیدگی به چنین آزمون. "اگر ما 100 میلیون, ما می توانیم به فروش 100 میلیون."

بر خلاف دیگر لیگ MLB تصمیم گرفتند به استفاده از SMRTL این antidoping آزمایشگاه در یوتا به انجام آن تست. Eichner گفت SMRTL به دنبال راتگرز آزمایشگاه مدل برای آن بزاق تست.

چرا SMRTL غیر انتفاعی بدل از یک antidoping تست و آزمایشگاه تحقیقاتی به یک تمرکز بیشتر بر روی coronavirus تست با Eichner پس زمینه: او دکترای خود را در ویروسی ایمونولوژی از دانشگاه ملی استرالیا.

و به عنوان coronavirus خروشان از طریق ایالات متحده در ماه مارس او گیراندم که تقاضا برای antidoping تست را کاهش می دهد به عنوان ورزش را متوقف کرده و نیاز به کروناویروس تست سرعت افزایش مییابد.

"ما تا به حال بسیاری از واقعا خوب و هوشمند دانشمندان بسیاری از ابزار خوب و ما نمی خواهید به نشستن بیکار," او گفت:, و اضافه کرد بعد "من می دانستم که ما می تواند انجام این آزمون است."

به عنوان Eichner کاوش راه برای استفاده از SMRTL برای اضافه کردن به این کشور آزمایش ظرفیت MLB شد و به دنبال بازگشت به بازی تست. لیگ پرداخت می شود برای تبدیل SMRTL به کروناویروس تست سایت کمیسر راب مانفرد گفت: — و خوشبختانه برای SMRTL آن تا به حال نقل مکان به یک مرکز جدید در اوایل ماه مارس است که سه بار به عنوان بزرگ به عنوان قبلی خود سایت.

برای تست بزاق coronavirus نمونه آزمایشگاه نیز نیاز به پاک کردن چندین فدرال موانع. Eichner گفت SMRTL — مورد استفاده برای برخورد با ناشناس بازیکن نمونه — تقویت آن شبکه امن به ملاقات فدرال پزشکی قوانین حفظ حریم خصوصی برای دست زدن به اطلاعات بیمار. در حالی که SMRTL است منتظر تایید رسمی از سوی FDA در کاربرد آن برای مواقع اضطراری-استفاده از مجوز Eichner گفت: آنها مجاز به فعالیت در این میان است.

اما MLB را تست کردم به ناهموار شروع به عنوان تیم شروع آموزش رسمی دوباره این ماه است. حداقل شش MLB تیم از جمله سال گذشته در مسابقات جهانی شرکت کنندگان اتباع واشنگتن و Houston Astros لغو و یا به تعویق افتاد تمرینات در طول هفته اول به دلیل تاخیر در دریافت نتایج آزمون. آزمون جمع نیز گزارش موفق به نشان می دهد تا در برخی موارد.

MLB گفت: "تاخیر پیش بینی نشده" در حمل و نقل بیش از ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته را تحت تاثیر قرار بود تنها تعداد محدودی از نتایج آن بود و از آنجا خطاب به مسائل مربوط به تست.

قبل از تاخیر عمومی شد آخر هفته گذشته Eichner توضیح داد که SMRTL قول داده بود MLB چرخش 24 ساعته نتایج آزمون از لحظه ای که دریافت بزاق محموله. "ما هیچ کنترل در مجموعه و یا حمل و نقل, نمونه," او گفت:.

در پی کسانی که سکسکه یک MLB سخنگو در بیانیه ای گفت: در روز جمعه که بخشی از آن nonplayer تست شد و انتظار می رود به کار گرفته می شود توسط راتگرز آزمایشگاه و نه تنها SMRTL به عنوان اصل برنامه ریزی شده است. این سخنگو گفت: این تصمیم هیچ ربطی به SMRTL ظرفیت رسیدگی لازم را تست.

با MLB تست آن بازیکنان و پرسنل کلیدی حداقل دو بار در هفته Eichner گفت SMRTL نقل مکان کرد و از کار پنج روز در هفته برای هر روز اضافه شده حداقل پنج تن از افراد جدید و در حال حاضر می روند 2,000-2,500 نمونه در روز است. وجود دارد تقسیم شیفت: صبح زود و بعد از آن شروع به گرفتن نتایج با شب.

"همه این مسائل اداری بود و چیزهای سخت," او گفت:. "علم واقعی بود واقعا آسان است برای ما."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن