قیمت طلا سنبله بیش از موج دوم coronavirus نگرانی - Mon, 22 Jun 2020 PST

طلا لبه سمت بالاترین سطح از سال 2012 با حمایت نگرانی موج دوم coronavirus عفونت و چین حرکت برای سفت کردن نظارت

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

طلا لبه سمت بالاترین سطح از سال 2012 با حمایت نگرانی موج دوم coronavirus عفونت و چین حرکت برای سفت کردن نظارت از هنگ کنگ.

ویروس موارد در برخی از مناطق از جمله آلمان فلوریدا و کالیفرنیا و تگزاس در حال افزایش است و سازمان بهداشت جهانی هشدار داده است از "جدید و خطرناک فاز" هر چند نشانه هایی وجود دارد که شیوع اخیر در پکن در حال آمدن است تحت کنترل است. چین تایید پیشنهادی امنیت ملی قانون اجازه می دهد پکن به نادیده گرفتن هنگ کنگ نظام حقوقی به احتمال زیاد اضافه کردن به تنش با آمریکا

نقطه طلا شد تا 0.3 درصد در $1,748 فتح کرد گرفته شد.41 هر اونس 10:55 صبح در لندن پس از دست زدن به بالاترین سطح خود از مارس 18, وقتی قیمت به یک سطح گذشته دیده می شود در سال 2012. نقره و پلاتین نیز به دست آورد در حالی که پالادیوم کمی تغییر بود.

طلا تا 15 درصد در این سال ها رو با بی سابقه ای محرک برای کمک به اقتصاد جهانی صدمه دیده از این بیماری همه گیر. گلدمن ساکس است و پیش بینی یک رکورد 2000 دلار در هر اونس طی 12 ماه آینده در حالی که جی پی مورگان چیس گفت: سرمایه گذاران باید با طلا آن را به عنوان بسیاری اهرمی برای کم واقعی-عملکرد محیط زیست است.

"Covid-19 نگرانی همراه با احتمالی تورمی تاثیر بانک مرکزی محرک در حال ارائه پشتیبانی برای طلا گفت:" اوله هانسن رئیس کالا استراتژی در بانک Saxo. در حالی که دستاوردهای اخیر بار دیگر جذب برخی از سود در نظر گرفتن خریداران نیز از بازگشت او گفت:.

خالص صعودی شرط در معاملات آپشن و آتی افزایش یافت و برای اولین بار در چهار هفته دوره نقاهت بعد از یک سال اخیر کمیسیون معاملات آتی کالا داده ها نشان داد در روز جمعه.

سرمایه گذاران همچنین در ادامه به شمع به طلا-حمایت ارز داد و ستد وجوه است که افزایش دارایی های خود را با تقریبا 30 تن در روز جمعه با توجه به داده های اولیه وارد شده توسط بلومبرگ. از این جریان در حدود 23 تن رفت به SPDR Gold سهام در یک سال در تناژ نظر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن