در مینیاپولیس به دنبال استخدام پلیس که می تواند مقاومت در برابر 'جنگجو فرهنگ'

حتی به عنوان مینیاپولیس اداره پلیس قرقره پس از آن ماموران دخالت در قتل جورج فلوید بخش بوده است, استخدام, یک مح

توسط NASERINEWS در 2 تیر 1399

حتی به عنوان مینیاپولیس اداره پلیس قرقره پس از آن ماموران دخالت در قتل جورج فلوید بخش بوده است, استخدام, یک محصول جدید از کارآموزان که همان چالش هر rookie: مرور تفاوت چشمگیر بین آنچه که موعظه در آکادمی و چه تمرین در خیابان.

در مینیاپولیس پلیس آکادمی دانشجویان آموزش دیده به فکر خود و تعصبات به درمان با احترام و به استفاده از زور تنها زمانی که لازم است. اما پس از آن آنها وارد خانه ایستگاه و تیم ملی, ماشین با جانباز افسران که ممکن است مشاهده پلیس متفاوت — به عنوان ما در مقابل آنها حرفه ای با یک تهدید بالقوه در هر گوشه خیابان.

پس آقای فلوید مرگ فرآیند تبدیل شهروندان به موثر افسران در مینیاپولیس زور گرفته شده در فوریت اضافه شده و سوالات مطرح شده در ذهن یک افسر ارشد چگونه به بگویید که ممکن است قادر به سوء استفاده پلیس از جمله فشار دادن یک زانو را به یک مظنون گردن به عنوان افسر سابق Derek چوین را در شب 25 ماه مه به عنوان سه تن از همکاران او دو نفر از آنها rookies های نگاه.

فرمانده چارلز آدامز جونیور از مینیاپولیس پلیس در مینیاپولیس, ژوئن 18 سال 2020 است. حتی به عنوان مینیاپولیس اداره پلیس قرقره پس از آن ماموران دخالت در قتل جورج فلوید بخش بوده است, استخدام, یک محصول جدید از کارآموزان که همان چالش هر rookie: مرور تفاوت چشمگیر بین آنچه که موعظه در آکادمی و چه تمرین در خیابان. (Andrea الن نی/نیویورک تایمز)

"ما فقط در تلاش برای استخدام بیشتر در حال حاضر و من فقط نشسته وجود دارد —" چگونه می توانم من می دانم که یکی از این بچه ها در حال رفتن به بعدی درک چوین?'" گفت: Cmdr. چارلز آدامز 34-سال کهنه که استخدام افسران جدید و آموزش آنها را بر ضرورت تعامل جامعه. "چگونه می توانم شما را که تعیین زمانی که رکورد خود را تمیز است به عنوان هک? ما فقط به علف هرز از آنهایی که نمی خواهید برای خرید به این برنامه است."

مرگ فلوید منجر به ملی بازنگری از آموزش پلیس. برخی از آنها خواستار اصلاحات قابل توجهی در حالی که دیگران شکایت دارند که سیستم فعلی است irredeemably شکسته با تاریخی طولانی از تغییر سیاست شکست خورده اند که برای جلوگیری ماموران از توسل به خشونت بیش از حد اغلب به خصوص در برابر ساکنان سیاه مانند فلوید.

فلوید به قتل در بازداشت پلیس روشن ساخته عمق مشکل است. چوین که یک رشته از شکایت علیه او را برای سوء استفاده پلیس, یک افسر آموزشی اختصاص داده شده به نمایش افسران جدید طناب.

کسانی که فشار برای تغییر اساسی در پلیس شک و تردید که آیا افزایش آموزش به تنهایی می تواند غلبه بر تثبیت فرهنگ تجاوز است که آنها احساس فراگیر در این حرفه است. آنها همچنین سوال که آیا الزامات اساسی برای گرفتن یک نشان و یک اسلحه در ایالات متحده در حال کافی است.

در آن طول می کشد بیش از سه سال برای تبدیل شدن به یک افسر پلیس در کشورهایی مثل فنلاند و نروژ اما در برخی از ایالات آمریکا کسی می تواند تکمیل آموزش های پایه در عنوان کمی تا 11 هفته. مینیاپولیس است در پایان بالاتر از مقیاس نیاز به بیش از یک سال از آموزش قبل از ادای سوگند در جدید افسر.

اکثر ایالات آمریکا نیاز به کمتر از حداقل ساعات آموزش برای تبدیل مجوز به عنوان یک افسر پلیس از آنها برای آرایشگران و یا زیبایی. نیویورک دولت قانون مقرر 1000 ساعت آموزش برای درمانگران ماساژ در مقایسه با حدود 700 برای افسران. هاوایی هیچ حداقل الزامات مورد نیاز برای افسران پلیس اما manicurists باید قطار برای 300 ساعت است.

و در حالی که بسیاری از ادارات پلیس نیاز به آموزش اضافی, 37 متحده اجازه ندیده افسران به کار با اقتدار کامل برای ماه قبل از حضور در آموزش های پایه.

"این دیوانه است که مدل مو نیاز به آموزش بیشتر از پلیس در این کشور گفت:" شیدا Shrewsberry مدیر اجرایی موسسه عدالت کیفری آموزش اصلاحات. "ما نیاز به افسران پلیس به تحصیل مانند سایر حرفه ای که با توجه به اختیارات از زندگی یا مرگ یا آزادی. و آن طول می کشد به مراتب بیشتر از افزایش آموزش توسط یک زن و شوهر از صد ساعت."

قانونگذاران در کنگره و وزارت امور خارجه پایتخت باید اقدامات پیشنهادی برای اجرای قانون آموزش در د-تشدید استفاده از زور و برخورد با بهداشت روانی بحران در میان دیگر شرایط است.

در مینیاپولیس چوین بود 19-سال کهنه کار که شامل آموزش افسران دیگر در این زمینه است. دو نفر از افسران او تا به حال تحت نظارت بودند تنها چند روز به کار هنگامی که آنها در پاسخ به تماس 911 متهم فلوید با استفاده از جعلی $20 bill در جنوب مینیاپولیس گوشه فروشگاه نسبتا جزئی جرم.

به عنوان دو rookies و چوین برگزار شد فلوید رو به پایین در خیابان یکی از rookies پیشنهاد تبدیل فلوید در کنار او اما چوین رتبه بندی افسر در صحنه کاهش یافته است به طوری دادستان ها می گویند.

چوین دو rookies و یک چهارم افسر حاضر بودند همه از کار اخراج شده و به اتهام جنایات.

"من شاهد قتل" آدامز گفت: از تصویری از فلوید بازداشت و اضافه کرد که به نظر می رسید به طور گسترده ای از احساسات در این بخش حتی در میان افسران که معمولا اصرار صبر کنید و ببینید رویکرد زمانی که همکاران در حال متهم به تخلف است.

یک نا امیدی آدامز گفته بود که چوین اقدامات پاک گام او بر این باور است که این گروه تا به حال ساخته شده برای آموزش افسران به بیشتر پاسخگو به جوامع مانند عمدتا سیاه و سفید, سمت شمال, که در آن او بزرگ شده.

آدامز آگهی های بخش عدالت رويهای طرح که شامل آموزش افسران در نحوه تعامل خود را با ساکنان می تواند شکل درک عمومی و امنیت عمومی را تحت تاثیر قرار.

ضمنی و تعصب آموزش که در آن گروه شروع شد و حدود هشت سال پیش شامل بحث های تهاجمی پلیس تاکتیک از سال 1960 که آسیب دیده و اعتماد عمومی در اجرای قانون و تصویری شبیه سازی شده از یک افسر صحبت disrespectfully به رانندگان تنها به یاد بگیرند که بعد از آن که او همسر یک افسر پلیس رتبه بندی.

اما اجرای قانون مقامات و کارشناسان می گویند ده-تشدید آموزش کافی نیست.

"من اهمیتی نمی دهند که چگونه بسیاری از سیاست های جدید و قوانین عبور شما" گفت: شکایت رار کلانتر سابق است که مدیر اجرایی واشنگتن عدالت کیفری کمیسیون آموزش که نظارت بر آموزش از تمام مأموران اجرای قانون در دولت است. "اگر ما نمی نشانی از فرهنگ است که رفتار این است که رفتن به تغییر دهید. دوره. پایان داستان است."

با وجود چند دهه جامعه محور تلاش های بسیاری از کشور پلیس راهنمایی و رانندگی و 18000 گروه ها به مدت طولانی بر یک جنگجو ذهنیت با افسران آموزش دیده برای جنگ و مجهز به دنده و سلاح های جنگ های مدرن, او گفت:.

جنگجو فرهنگ اغلب آغاز می شود در طول آموزش های پایه در دانشکده های مدل در نظامی بوت کمپ. پلیس راهنمایی و رانندگی در حدود 168 ساعت آموزش استخدام در سلاح های گرم خود دفاع و استفاده از زور اما تنها دو ساعت در مدیریت تعارض و میانجیگری با توجه به وزارت دادگستری گزارش.

"اگر شما آموزش پلیس مانند سربازان لباس آنها را مانند سربازان و تجهیز آنها مانند سربازان شما می شود جای تعجب نیست که عمل آنها مانند سربازان و این دقیقا کاری است که ما انجام داده ایم" گفت: Shrewsberry از موسسه عدالت کیفری آموزش اصلاحات. آموزش تعادل او گفت: تقویت یک "خط نازک آبی رنگی" پلیس فرهنگ تداوم در بسیاری از بخش های بالاتر یو پی اس و اتحادیه های کارگری. "وجود دارد فقط این ثابت تکرار که پلیس ها در معرض خطر ثابت," او گفت:.

اصلاح نظام تلاش هستند مانع از فقدان هر گونه متمرکز استاندارد برای ملت ادارات پلیس نزدیک به نیمی از آن کار کمتر از 10 افسران با توجه به وزارت دادگستری. حتی اگر بسیاری از ادارات ارائه آموزش های اضافی کسانی که درس تنها تا کنون.

ایالت واشنگتن است که به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان برخی از این کشور بالاترین آموزش استانداردهای اما نیروی پلیس در شهر سیاتل شده است تحت فدرال نظارت از سال 2012 پس از بررسی دریافتند که نیروی بیش از حد بود به طور معمول استفاده می شود.

"هر پلیس و آژانس بیانیه ماموریت اما فرهنگ چیزی است که مورد قبول رهبری در یک روز به صورت روز" گفت: Sean Hendrickson یک مربی در واشنگتن دولت در آکادمی پلیس. "که می شود تا با حمایت سایر افسران و بسیار عمیق و بسیار دشوار است برای تغییر."

تبدیل شدن به یک افسر پلیس در مینیاپولیس نیاز به گرفتن یک افسر صلح مجوز از دولت که مستلزم به عنوان بسیاری از 1,050 ساعت آموزش.

هنگامی که سربازان به دست آوردن مجوز خود را, آنها را مجبور به رفتن را از طریق آموزش های اضافی اجرا شده توسط مینیاپولیس اداره پلیس که شامل 19 هفته در آکادمی. این اداره گفته است آن را به کار نمی جنگجو سبک و شهر ممنوع آموزش چنین آشکار در سال گذشته اما این اتحادیه ارائه کرده است به پرداخت برای افسران به دریافت آن از خارج فروشندگان.

پس از اتمام آکادمی افسران جدید صرف پنج ماه در خیابان با یک زمینه آموزش افسر که قرار است به استخدام آموزش نحوه ترجمه آنها چه آموخته در آکادمی به شرایط واقعی زندگی است. اما این همیشه مورد نیست. فعلی و سابق افسران با اشاره به یکی از اولین چیزهایی که در زمینه آموزش افسران اغلب می گویند به استخدام جدید: "فراموش نکنید که همه چیز به شما آموخته در آکادمی."

رئیس Medaria Arradondo شده است که در مینیاپولیس, نیروی از سال 1989 گفت که او آن را شنیده هنگامی که او بیرون آمدن از آکادمی. که نگرش بسیار کمتر شایع در حال حاضر, او گفت:, اما هنوز هم یک نگرانی است.

"ما باید به غیر روحانی که به بقیه که فرهنگ" او گفت:. "این مورد اطمینان حاصل کنید که وجود دارد آموزش مداوم و آموزش در این آکادمی فقط نمی شود این خرده فرهنگ چیزی است که شما یاد بگیرند و شما بی اعتنایی."

سابق مینیاپولیس افسر اندرو Arashiba گفت: در یک طرح دعوی در دادگاه در برابر این شهرستان که در زمینه آموزش در سال 2016 و 2017 یکی از آموزش افسران او گفت: نه به فعال کردن بدن خود دوربین در زمانی که آن را لازم بود مگر اینکه او مطلع دیگر افسران ،

همان افسر آموزشی نیز یک بار سرزنش او برای عدم استفاده از زور علیه یک مست پیرمرد آنها مواجه بودند با توجه به طرح دعوی در دادگاه. "شما از دست رفته یک رایگان slap" او به یاد می آورد آموزش افسر گفتن او را.

"آنها یک فرهنگ و یک نانوشته عمل قرار دادن هر کسی که مخالف استفاده بیش از حد از زور" گفت: پیتر Nickitas وکیل برای Arashiba.

Arashiba ژاپنی و آمریکایی است که تحت پیگرد به صورت نژادی و تبعیض سنی پس از فسخ از گروه در اکتبر سال 2017.

تاکید بر افسر ایمنی در آموزش می توانید افسران احساس به عنوان اگر آنها به طور مداوم تحت حمله در خیابان ها و است که می تواند مانعی برای توسعه روابط معنی دار با جوامع آنها خدمت می کنند گفت: Michael Friestleben سابق مینیاپولیس بازرس پلیس که بازنشسته سه سال پیش.

"این بسیار دشوار است برای گرفتن بسیاری از افسران ما به درک که مردمی خارج از ساختمان بودند نه دشمنان ما اما در واقع دوستان ما" Friestleben نوشت: در بلانت Facebook پست در ماه گذشته به عنوان خیابان مینیاپولیس فوران در اعتراض.

هنگامی که او به رهبری 4 حوزه در سمت شمال Friestleben گفت: او شروع نیاز به افسران برای حضور در رویدادهای اجتماعی. بسیاری از گله و شکایت. "این کار ما" برخی گفت. "همه ما متنفر است و در اینجا" دیگران گفت.

در سال 2015 زمانی که تظاهر کنندگان راه اندازی یک اردوگاه در خارج از 4 حوزه ایستگاه به مدت 18 روز در اعتراض به پلیس قتل Jamar Clark Friestleben صرف ساعت هر روز صحبت با تظاهر او گفت:. که بدستآمده snarls از برخی از افسران او.

"که شما در حال رفتن به را انتخاب کنید," او به یاد می آورد افسران درخواست "پلیس یا جامعه؟"

وزارت ناتوانی برای خلاص شدن از شر نیروی است که نگرش به ارمغان آورده است این شهر به این لحظه از تحولات بیش از پلیس و نژادپرستی Friestleben گفت.

"حال امروز ما شاهد نتایج حاصل از آشنایی با جامعه خود را," او نوشت: در Facebook "را واقعا در خدمت جامعه خود را نمی مراقبت در مورد جامعه خود را."


جان Eligon گزارش از مینیاپولیس و دن لوین از نیویورک است. کیم بارکر کمک گزارش از مینیاپولیس و کونور Dougherty از اوکلند, کالیفرنیا. سوزان Beachy کمک پژوهش است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب