جان دیر کلاسیک انتخاب به لغو PGA Tour رویداد

دو هفته قبل از PGA Tour تنظیم شده است, رزومه, خود, برنامه, جان دیر کلاسیک مقامات تصمیم روز شنبه به لغو چه بوده

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

دو هفته قبل از PGA Tour تنظیم شده است, رزومه, خود, برنامه, جان دیر کلاسیک مقامات تصمیم روز شنبه به لغو چه بوده است پنجم مسابقات بازگشت.

مدیر مسابقات کلیر پترسون گفت: وجود بیش از حد بسیاری از موانع برای غلبه بر که شامل بیش از حد بسیاری از خطرات از COVID-19 همه گیر و که آن را ساخته شده از احساس های مالی در دراز مدت به برگزاری این مسابقات است.

جان دیر می شده اند جولای 9-12 در سیلویس ایلینوی پنجم PGA Tour متوقف تحت برنامه های تجدید نظر. تور اجازه می دهد تماشاگران برای حداقل یک ماه معنی دیری توانست در مسابقات برای اولین بار اجازه داده است که طرفداران.

اما پترسون اشاره کرد ایلینوی دستور محدود است که اجتماعات به 50 نفر از طریق تابستان و دیگر مسائل در TPC دیر اجرا مانند اندازه و محل باشگاه وانجمن گرفتن مردم از پارکینگ از طریق دروازه.

"هر نسخه — رویداد با فن و بدون فن چیزی در بین ما در حال رفتن به از دست دادن پول" او گفت:. "یا می خواهیم به مشاهده طولانی را از این و اطمینان از امنیت دراز مدت."

PGA Tour در حال حاضر تا به حال 11 مسابقات در آن برنامه با مجموع پول جایزه در حدود 92 میلیون لغو شد.

این شده اند که 50 سالگرد جان دیر کلاسیک.

این مسابقات آغاز شد و در سال 1971 — برنده دین بمان که بعدها PGA Tour کمیساریای — و یک افزایش بزرگ در جامعه که تایگر وودز به عنوان یک 20 ساله که به تازگی تبدیل حرفه ای. John Deere پا در عنوان حامیان در سال 1999 و آن را به رونق در سال های اخیر به عنوان توقف نهایی قبل از انگلیسی ها باز است.

پترسون گفت: John Deere Co. پشتیبانی تصمیم گیری.

"نبود رای خود را ساخته شده است که تصمیم نهایی را," او گفت:. "آنها تا به حال یک نگرانی در مورد همه خطرات."

در حالی که آن را "روز غم انگیز" — مسابقات تولید کتاب جشن آن سال 50 — پترسون گفت: "Birdies برای موسسات خیریه برنامه" گره خورده است به طور انحصاری به این رویداد به دلیل آن را شامل تخت کمک های مالی. آن را مطرح $13.8 میلیون دلار در سال گذشته برای بیش از 500 سازمان های خیریه محلی و پترسون گفت که او انتظار دارد حدود 10 میلیون نفر به اهدا این سال است.

این مسابقات بود شروع به ساخت کردن زیرساخت ها برای این مسابقات با یا بدون فن. پترسون گفت: حتی زمانی که این سفر اعلام کرد راه اندازی مجدد در ژوئن 11-14 در استعمار در فورت ورث تگزاس, او تا به حال شک و تردید خود را در مورد طرفداران.

"مردم از پارکینگ به زمین گلف از طریق پذیرش مهمان نوازی حامیان شنیدن از مهمانان خود," او گفت:. "من تا به حال یک حامی گفت: 90 درصد از مشتریان خود را گفت: آنها نمی خواهد در آینده است."

همراه با از دست دادن درآمد حاصل از فروش بلیط و بسیار بزرگتر آمار از مهمان نوازی پترسون گفت: سه نرم افزار-ams که برگزار شده است به طور معمول را در $1 میلیون نفر است.

"ما درک و احترام است که شهرهای چهار بازار پویایی و چالش های است که جلوگیری از پخش از جان دیر کلاسیک در سال 2020 گفت:" اندی Pazder تور ارشد تورنمنت و مسابقات افسر. "همانطور که ما دیده ایم این جامعه برای حمایت از جان دیر کلاسیک است که تزلزل و من شک ندارم این رویداد را در بازگشت قوی تر از همیشه در آن 50 بازی در 2021."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

این تور است که به دنبال در دیگر مسابقات برای پر کردن جای خالی که در این برنامه و آن را ممکن است در نظر جوامع اطراف آن را به عنوان تلاش می کند تا به نگه داشتن بازیکنان کدی و مسابقات عملیات در یک "حباب" در مراحل اولیه از سرگیری بازی.

موشک وام مسکن کلاسیک در دیترویت هفته قبل از. این یادبود در دوبلین اوهایو این هفته پس از. ارشد بازیکنان قهرمانی در Firestone در اکرون اوهایو در اصل به توان جولای 9-12 اما منتقل شده است را به پنج هفته تا ماه اوت است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب