روح مشاغل: Preedy لاستيك خودرو و مالک باقی می ماند نور با فوت او در طول همه گیر - Mon, 13 Jul 2020 PST

یادداشت سردبیر: ما سری, روح اسناد چگونه کسب و کار و کارگران در حال مدیریت اقتصاد را آهسته بازگشت به زندگی پس ا

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

یادداشت سردبیر: ما سری, روح اسناد چگونه کسب و کار و کارگران در حال مدیریت اقتصاد را آهسته بازگشت به زندگی پس از آن خاموش شدن ناگهانی در ماه مارس و تطبیق با چالش های جدید پیش رو است.

Preedy لاستيك و خودرو شده است جمع به بیشتر های صنعتی محله در پایان غرب از مرکز شهر اسپوکان دهه خدمت نسل از مشتریان.

آنها نمی بینم خیلی از رکود در کسب و کار در ماه مارس یا آوریل, اما آن را به طور قابل توجهی کاهش یافته است در ماه مه گفت: صاحب کلی رایت. "مردم فقط نشسته تنگ," او گفت:. "برخی از مردم نمی دانند ما باز شد."

کسب و کار دوباره و دوباره در ماه ژوئن با این حال و در آنجا ماند. رایت گفت که احتمالا دلیل این که مردم تمایل به تعمیر اتومبیل های خود را در یک رکود اقتصادی به جای خرید یک جدید.

"تایر کسب و کار گرایش به یک کسب و کار خوب در یک اقتصاد دشوار" رایت گفت. "ما خوب است."

یک تغییر آمد که نکردم تایر حذف مهلت عقب رانده شد. "آن فقط گسترش چیزهایی برای ما," او گفت:. "ما معمولا یک وحشت واقعی با عجله به آنها را توسط در تاریخ 1 آوریل."

شده اند وجود دارد تغییرات دیگری نیز هست. کارکنان پوشیدن ماسک و پلاستیک سپر خط مقدم مقابله با. و رها کردن فرایند نیست به عنوان ساده به عنوان توزیع بیش از کلیدهای ماشین دیگر. "ما باید تمام پروتکل" رایت گفت.

هنگامی که یک مشتری دست بیش از کلیدهای آنها با اسپری ضد عفونی کننده. سپس تکنسین با استفاده از دستمال مرطوب بر روی فرمان و هر سطح دیگر آنها نیاز به لمس در داخل خودرو. "ما همان چیزی که در معکوس هنگامی که ما در حال انجام," او گفت:. "به نظر می رسد خیلی خوب پروتکل. مشتریان ما به نظر می رسد به درک آن است."

کسب و کار نیز منظقه سرویس برای کسانی که نمی خواهند برای ورود به کسب و کار و رایت گفت: او حتی به مشتریان خانه را انتخاب کنید تا ماشین خود را. او شوخی که آن را به او می دهد چیزی برای انجام.

رایت نداشته به غیر روحانی کردن هر یک از کارکنان. "من را قطع پرداخت قبل از ما که" او گفت:. "مردم نیروی حیاتی کسب و کار ما. بسیاری از کارکنان من شده اند با من برای بسیاری از سال است."

او می تواند ردیابی ریشه های کسب و کار خود را به 1920s. فروشگاه باز به عنوان W. D. Goodrich. زمانی که صاحب کسب و کار را در زمان بیش از آن بود که تغییر نام راس لاستیک. کسب و کار بسته شده در هنگام رایت پدر امت رایت شد مدیر کل. او شروع به یک شرکت حمل و نقل است که در میان چیزهای دیگر بريدن نسخه سخنگوی-نقد و بررسی به Lewiston برای تحویل.

این Preedy برادران دیل و Hamed خریداری راس لاستیک پس از آن بسته شده بود را برای یک سال. آنها آن را تغییر نام داد Preedy را تایر و خودرو در سال 1962 و به زودی متقاعد امت رایت به عنوان یک شریک. کلی در زمان رایت بیش از کسب و کار در سال 1992. آن بوده است در محل فعلی خود در 703 E. Pacific Ave, از سال 1974.

هر چند او می خواهم مشغول به کار کمی در این فروشگاه به عنوان یک بچه رایت هرگز انتظار می رود به آن را بیش از. در سن 14 سالگی او به سمت چپ اسپوکن برای تبدیل شدن به یک کلاسیک رقصنده باله در کانادا در آلبرتا باله شرکت. او می خواهم به رقص با Pacific Northwest Ballet, the Joffrey, رقص باله در نیویورک و باله عامیانه از مسکو, Idaho.

پس از خروج از رقص او در الکترولوکس جارو برقی و 10 سال در نهایت تبدیل شدن به ملی مدیر خدمات. او منتقل شده به شرکت های شیمیایی و مدیریت یک کارخانه مواد شیمیایی در لس آنجلس هنگامی که او آمد به اسپوکن در سال 1986 به یک کار بزرگ غربی شیمیایی. اما او تا به حال یک زمان کمی در دست خود را قبل از کار جدید خود را آغاز و "بچه ها" از او خواست به کمک در فروشگاه تایر در حالی که او منتظر است.

"من آن را دوست داشت به طوری رفو چقدر من ماند" Wright گفت. "من خسته از این شرکت چیزی. چالش صنعت خودرو بسیار فنی تر و پیچیده تر از من فکر کردم آن خواهد بود. و من می خواهم مردم است."

در زمان رایت در زمان بیش از این فروشگاه آنها را به فروش لاستیک و هم ترمز کار و صف بندی. او گسترش کسب و کار شامل موتور و گیربکس کار می کنند. "برای اکثر ما سعی می کنیم به یک توقف فروشگاه" او گفت:.

کسب و کار تنها گودیر تایر فروشنده در اسپوکن. "همه که گودیر مسائل ملی, حساب," او گفت:. "ما در انجام بسیاری از ناوگان کار می کنند."

رایت گفت که او فکر نمی کند که قرارداد کار کمک کوسن COVID-19 ، "مخلوط تغییر نکرد برای ما," او گفت:. "بسیاری از کسانی که بچه ها بودند furloughed. این همه پایین است."

آن را ممکن است خود را در محل در مرکز شهر است که به کمک آنها را نجات داد, رایت گفت. آن را می سازد مغازه مکان مناسب برای مرکز شهر کارگران از جمله پزشکان و پرستاران به رها کردن اتومبیل های خود را در ابتدای روز است. "این یک نقطه بزرگ," او گفت:.

رایت است که به دنبال به جلو به ادامه ارائه خدمات به مشتریان خود است. "ما نه فقط در اینجا برای رفع خودرو," او گفت:. "کلید موفقیت این است که بدانید مشتری خود را. من می دانم که تمام مشتریان من. آنها دوستان بچه ها من شکار و, دوم, سوم, چهارم, نسل است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن