چگونه سه ورزش, لیگ, همه از دست دادن ذهن خود را در همان زمان ؟

من نمی دانم اگر این تجمع از استرس ما تمام شود زندگی می کنند و برای چهار ماه گذشته همراه با گرما اما برخی از کس

توسط NASERINEWS در 13 تیر 1399

من نمی دانم اگر این تجمع از استرس ما تمام شود زندگی می کنند و برای چهار ماه گذشته همراه با گرما اما برخی از کسانی که در ورزش باید در نهایت از دست داده و ذهن خود را.

فقط دیروز به عنوان مثال.

به نحوی که کسی فکر می کند آن را یک ایده خوب است که به NBA راه اندازی یک دوم "حباب" – این یکی در شیکاگو – به طوری که Ungreat هشت تیم که در حال رفتن به اورلاندو می توانید خود را کمی اردوگاه های آموزشی و فصل است.

دیوانگی است.

مطمئن شوید که من نقطه ضعف رقابتی بد آن تیم ممکن است در زمانی که 2020-21 فصل در نهایت آغاز می شود (من هنوز حدس زدن روز کریسمس در مطلق اولین هنگامی که آن را همه گفته و انجام داده) اما شما می دانید که آوردن همه با هم در یک مکان به نظر نمی رسد پاسخ برای آن است.

اجازه دهید "اونا تمرین در خانه در ماه اکتبر یا نوامبر iif شما باید اما قرار دادن یکی دیگر از 100 بازیکن و یا پس و کارکنان لازم برای رسیدگی به آنها را در یک ورزشگاه فقط به نظر نمی رسد عاقلانه به من.

این ایده که به نوعی برخی از مردم خواهد شد تماشای بازی در تلویزیون به نظر می رسد بعید است که من آن را می خواهم می خواهم Summer League گمان می کنم به جز آن نمی تواند برای هر چیزی از هر گونه اهمیت و سرمایه گذاری هر زمان و یا پول در آن پخش خواهد به نظر می رسد زباله.

من همین حالا برای یک ثانیه فکر می کنم به اندازه کافی بازیکن به توافق برسند به خطر طوری که کل ایده این است که به احتمال زیاد مسئله بیش از حد. اگر لیگ اجازه نمی دهد آنها را به تعظیم و با هیچ واکنش آنها به عنوان با بازیکنان در اورلاندو من نمی توانم تصور کنید که به اندازه کافی از آنها موافقت خود را برای رفتن. بنابراین خطر بسیار با مطلقا هیچ پاداش و هیچ مجازات برای نجات? نه شانس هر یک از آنها را نشان می دهد.

لیگ خواهد بود بهترین گفتن هشت تیم به تدبیر فردی قصد دارد موضوع را به NBA NBPA و مقامات بهداشتی' تصویب و ببینید که چگونه است که کار می کند.

دوم حباب است ؟

خراش که این ایده در حال حاضر.

آه و سپس بیس بال و ما Blue Jays.

من خوب با توجه به این شرایط با تیم مجاز به برگزاری اردوی تابستانی در راجرز مرکز تحت سختگیرانه قرنطینه قوانین هستند که در وجود است.

به نظر می رسد به عنوان یک ایده قابل اجرا به عنوان آنها می آیند تا با من و من قطعا نمی خواهم آنها را در چاه مستراح از بیماری که فلوریدا.

(NBA طرح در حالی که مملو از خطر است و یک شانس برای اینکه هر کس در فلوریدا آنها واقعا نه در فلوریدا اگر شما نظر من)
اما نه برای یک دقیقه فکر می کنم من هیچ تایید باید با توجه به نیاز فصل به طور منظم بازی ها در اینجا به عنوان Blue Jays ظاهرا می خواهید به انجام. به هیچ وجه من فکر می کنم گروه 40 یا 50 یا پس باید مجاز به بزحمت راه رفتن بیش از یک بسته مرز زمان پس از زمان پس از زمان در طول این تابستان.

هیچ راهی وجود دارد من می خواهم اعتماد بازدید تیم به چوب به هر قرنطینه قوانین – تصور می کنم بازیکنان ارتباط خواهد چیزی برای گفتن در مورد این ایده اگر تنها برای "eff شما" که از آن خواهد شد به صاحبان و خطرات دور-وزن هر گونه مزایای.

من می خواهم وجود دارد به بازی بیس بال, من می خواهم Blue Jays بازی اما من نمی خواهم به طور منظم فصل بازی در اینجا.

و به ارمغان می آورد که ما را به pucks.

من می دانم که هیچ چیزی را به طور رسمی انجام می شود و تا زمانی که آن را به طور رسمی انجام می شود, آن را هنوز هم می تواند از ریل بنابراین این ممکن است زودرس.

اما.

با وجود تمام crowing و نوازش خود را در پشت در ادمونتون و تورنتو هنوز هیچ کس به من داده یکی خوب مشروع دلیل یا شهرستان می خواهم به یک hub.

نه برای طرفداران که نمی تواند رفتن به بازی.

نه به صورت پاره وقت آرنا کارکنان که هنوز هم نمی خواهد که مخاطبان به خدمت می کنند.

نه برای هر آینده ملاحظات چون فقط یک چند ماه.

ببخشید من فقط آن را دریافت نمی.

مثل من نمی تواند بسیاری از آنچه که دیروز اتفاق افتاده است.

بیشتر رپتورز بینش در صندوق پستی خود را

جزئیات منحصر به فرد تجزیه و تحلیل هر هفته از خبرنگار که پوشش رپتورز از آغاز با داگ اسمیت در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

-

کوچک قطعه از آدریان گریفین دیروز هنگامی که ما بودند و چت با او در روزانه زوم تماس رپتورز در حال راه اندازی برای ما.

Griff صرف بخش اول از قرنطینه-جداسازی اینجا در تورنتو و بازگشت به ایالات متحده برای برخی از زمان خانواده قبل از رفتن به فلوریدا.

این بود برخی از عالی هم خانواده با سه فرزند رشد کرده – او چهار بچه ioverall – و برخی از سرگرم کننده وانت و بازی.

گفتن آنهایی که بیش از حد.

"به طور معمول از آن خودم بود و جوانترین دختر من در برابر من دو پسر آلن و آدریان. و اوبری دختر من و من ما برنده تمام بازی ها به این دلیل که پسران مبارزه می کنند و سر و کله زدن در مورد عبور توپ به یکدیگر است. به طوری که آنها در واقع ضرب و شتم خود را (می خندد). ما احتمالا 99-1 برابر پسران است."

به نظر می رسد در مورد حق است.

-

هنوز هم مقدار زیادی o' اتاق در آخر هفته کیسه مراسلات پستی را برای شما به پر کردن لطفا.

فقط با کلیک بر روی askdoug@thestar.ca مدتی امروز و آتش خاموش یک سوال من می خواهم مطمئن شوید که آن را درک.

-

این است که واقعا مزخرف اخبار برای TFC; از دست دادن یک وعده تازه کار در واقع آستانه فصل است یک ضربه بزرگ.

و من تعجب می کنم اگر TFCs شروع به تولید برخی از منافع در اطراف این قطعات را از آنجا که آنها به نظر می رسد برای اولین بار در تورنتو تیم است که بازی "واقعی" بازی در این عجیب و غریب فصل هنگامی که آنها باز MLS برگشت مسابقات در فلوریدا آخر هفته آینده.

هنوز مطمئن شوید که گرفتن آب آن را باید در میان گاه به گاه محلی طرفداران گرسنگی برای خانه تیم به سرمایه گذاری زمان در; من امیدوارم که تغییرات آنها به عنوان نزدیک به بازی های مشروع مسابقات.

علاوه بر این یکی از بازی های گروهی است که در برابر مونترال تاثیر و مسلما بهترین رقابت مربوط به تورنتو تیم که امروز وجود دارد.

-



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن