المپیک ایالات متحده رهبران چشم تغییر در تظاهرات با احتیاط در میان ورزشکاران

دنور—آمریکا المپیک و پارالمپیک کمیته باز است برای به چالش کشیدن قوانین کمیته بین المللی المپیک محدود کردن اعتر

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

دنور—آمریکا المپیک و پارالمپیک کمیته باز است برای به چالش کشیدن قوانین کمیته بین المللی المپیک محدود کردن اعتراضات در المپیک است.

در همان زمان برخی از ورزشکاران این فدراسیون در تلاش است برای کمک به در حال خشم است که آنها نگه داشته شده است خارج از حلقه در تصمیم گیری های کلیدی.

فدراسیون در پاسخ به این کشور تظاهرات زیر جورج فلوید را به قتل گفت: آن "می ایستد با کسانی که خواهان برابری." پس از آن مدیر عامل سارا Hirshland اعلام تشکیل یک ورزشکاران' گروه کاری است که در میان چیزهای دیگر نگاه به تغییر IOC را دیرینه قانون ممنوعیت سیاسی تظاهرات در المپیک مدال می ایستد.

اما Hirshland ابتدا نشان از حمایت از ورزشکاران شد و بلافاصله panned توسط گوئن بری آفریقایی آمریکایی چکش پرتاب کننده که جلب 12 ماه مشروط از USOPC پس از او مطرح مشت او در مدال ایستادن در تابستان گذشته در تابه آمریکا بازی.

و Hirshland حرکت دوم انتقاد قرار گرفته بود به دلیل ساییده شده ارتباطات بین فدراسیون و خود ورزشکاران شورای مشورتی است. AAC قرار است به نمایندگی از ایالات متحده تمام ورزشکاران المپیک و به مدت طولانی تلاش برای مساوی نقطه در فرایند تصمیم گیری.

"من فکر نمی کنم این ایده های بد" گفت: ایالات متحده و میدانی مدیر عامل حداکثر Siegel که به عنوان رهبر این ورزش است که اکثر آمریکایی های آفریقایی تبار در تیم المپیک ایالات متحده شده است تسهیل بحث بین ورزشکاران و USOPC. "اما واقعیت این است که ... ذینفعان شما در حال تلاش برای کمک به آنها می خواهند به درگیر در این فرآیند بیش از حد."

بری شکایت در این بود که اگر USOPC واقعا ایستاده بود با ورزشکاران آن هرگز تحریم ،

او و Hirshland سخن گفته اند در آنچه هر دو را به عنوان یک مولد گفتگو. اما بری نیست به طور کامل راضی است. در نامه سرگشاده ای در مدت کوتاهی پس از بحث خود را decrying واقعیت میلیارد دلار کسب و کار از بازی های المپیک, او نوشت: "آنچه من می شی به هر بهانه که ورزشکاران و حقوق خود برای اولین بار می آیند."

در حدود همان زمان بری و Hirshland صحبت مدیر عامل شرکت نیز به گوش ورزشکاران در دو شهر-سالن-سبک تصویری جلسات. موجب با انتقادات و پیشنهادات او اعلام کرد USOPC تشکیل شد ورزشکاران به "چالش قوانین و سیستم های ما در سازمان است که با ایجاد موانع برای پیشرفت" در مسائل نژادی. همچنین او گفت: مدافع برای تغییر جهانی است.

اما این اطلاعیه آمده قبل از مشاوره کامل با شورای مشورتی است. زنجیره ای از حوادث نا امید رهبران ورزشکاران ،

"در حالی که وجود دارد یک شکست در ارتباطات هفته گذشته با USOPC ما باید تمام تمرکز بزرگتر کار در دست: پرداختن به تهدید کننده زندگی نژادی و بی عدالتی" گفت: کودی Mattern های AAC را معاون اول صندلی.

Hirshland اذعان "من برای اولین بار بود به آسانی اذعان کرد که ارتباط این است که همیشه چیزی است که می تواند به راحتی بهبود یافته و ما همچنان به کار بر روی آن است."

پس از اعلام یکی دیگر از AAC عضو طلا-مدال قهرمان دو سرعت Moushaumi رابینسون داده شد نقش پیشرو و AAC مطمئن بود آن خواهد بود که راننده اصلی این گروه است.

Hirshland گفت: این گروه نه تنها با تمرکز در اعتراض به محدودیت های مدون در کمیته بین المللی المپیک منشور تحت عنوان "قانون 50" — اما همچنین دارای یک "بسیار گسترده تر گفتگو در مورد نژاد پرستی و انجام کارهایی است که ایجاد یک مانع به نژاد پرستی."

یک همگنی از قانون 50 می تواند مرتب کردن بر اساس بازی در حال تغییر حرکت است که بسیاری از ورزشکاران به دنبال از سال 1968 زمانی که sprinters جان کارلوس و Tommie Smith به خانه فرستاده شدند از شهر مکزیک در المپیک برای پاک نشدنی خود را مطرح مشت سلام بر مدال ایستاده است.

این USOPC به ارمغان می آورد بیشتر ورزشکاران و پول بیشتر به کمیته بین المللی المپیک بیش از هر کشور است. از آن شده است و تمایلی به اهرم قدرت خود را پس از خروج از رئیس پیتر Ueberroth در سال 2008. آن Ueberroth که معروف پرسید: سوال: "چه کسی می پردازد این لایحه برای جهان و المپیک ، اشتباه نکنید در مورد آن. شروع در سال 1988 شرکت های بزرگ ایالات متحده را به پرداخت 60 درصد از تمام پول ، مطمئن شوید که شما همه می دانند که."

اما با ورزش لیگ در سراسر جهان در واکنش به رشد خشم بیش فلوید مرگ — NFL در روز پنج شنبه گفت که ارتکاب 250 میلیون دلار (آمریکا) به عدالت اجتماعی طرح — چشم ها به سوی جنبش المپیک است که در طول تاریخ تغییر کند.

"ما در کمیته بین المللی المپیک و بین المللی پارالمپیک, کمیته) برای پایان دادن به این نفاق ایستاده توسط خود ورزشکاران و لغو قانون 50," ورزشکاران گروه حمایت جهانی ورزشکار در بیانیه ای گفت این آخر هفته. "ورزشکاران دیگر سکوت می شود."

مدت کوتاهی پس از USOPC این اطلاعیه از هفته های گذشته رئیس کمیته بین المللی المپیک توماس باخ گفت: این کمیته خود ورزشکار گروه را "کشف راه های مختلف" نظرات می تواند بیان شده در طول بازی در حالی که هنوز هم "احترام به المپیک روح."

Hirshland توصیف فشار در آمریکا برای بیشتر نژادی حساسیت در المپیک جهان نه به عنوان یک قدرت بازی با IOC اما به عنوان یک "تعهد رهبری" است که به انجام "در روح تواضع مشارکت و همکاری و باز و صادقانه گفت و گو است."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

این USOPC نقش خواهد, البته, تقویت, توسط یک صدای واحد از ورزشکاران که متنوع هستند نه تنها در مسابقه و پس زمینه نیز نظرات خود را.

با وجود برخی از تفاوت های Siegel گفته شده است وجود دارد کمی استدلال در میان ورزشکاران بیش از احساسات خود را در مورد اعتراض به قانون است.

"در طول مکالمات من فکر می کنم آنچه را تبدیل به کریستال روشن است که ماهیت حکومت 50 مظهر نژادپرستی نظاممند" او گفت:. "این که آیا یا نه شما را در درک آنچه آنها در حال تلاش برای رسیدن به حکومت و حکومت خود را در محل قرار داده است به نوعی محدود کردن بیان."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب