تام کلی: رئیس دفتر استفاده می شود 'کارگزار' - Sun, 14 Jun 2020 PST

هنگامی که ما خرید خانه اول من و همسرم شد و حیرت زده به کشف این فرد به نمایندگی از ما در معامله را نداشته باشن

توسط NASERINEWS در 25 خرداد 1399

هنگامی که ما خرید خانه اول من و همسرم شد و حیرت زده به کشف این فرد به نمایندگی از ما در معامله را نداشته باشند مجوز املاک و مستغلات.

در اینجا ما با هر سکه ما همیشه می خواهم ذخیره اعتماد ما لانه تخم مرغ به یک "حرفه ای" که آمده بود به شدت توصیه می شود.

در آن روزها به عنوان طولانی به عنوان یک فرد بود "در حال آماده سازی برای تبدیل شدن به" یک فروشنده و مشغول به کار بود در یک بروکر کار ممکن بود به نمایندگی از خریدار و فروشنده و یا هر دو در یک ایالت واشنگتن مسکونی معامله. این دوره آماده سازی شد و قرار شده است تنها شش ماه اما برخی از دفاتر کشیده که قاب زمان برای افراد خاص.

دانستن است که ما را یک روز ما را ترک کوچک خانه اول من می خواستم به بازوی خودم را با حداقل به همان اندازه اطلاعات و دانش به عنوان فرد به نمایندگی از منافع ما. من در زمان یک قانون املاک و مستغلات دوره های معتبر املاک و مستغلات فروشنده دوره و پس از آن به تصویب دولت فروشنده است ، مجوز من بود "غیر فعال وضعیت" برای نزدیک به دو دهه تا سال من موفق به پرداخت هزینه تجدید. من پس از آن به اطلاع من خواهد نیاز به 30 ساعت ساعت آموزش به آن را دوباره. من کاهش یافته است و از آنجا که من نه وقت و نه علاقه و تنها ادامه داد: پرداخت هزینه سالانه به طوری که من می تواند دریافت مجوز خبرنامه.

املاک و مستغلات مجوز و مسئولیت هایی است که با آن آمده است یک راه طولانی است. در واقع در برخی از کشورها وجود دارد salespersons – تنها کارگزاران. در حالی که زمان بیشتر و تلاش آن طول می کشد برای به دست آوردن کارگزار وضعیت به نفع صنعت, تغییرات گیج کننده به مصرف کنندگان که مشروط شده اند به فکر که "کارگزار" مترادف است با "،"

برای مثال یکی از دوستان از خارج از کشور به نام multioffice شرکت به دنبال یک عامل خاص. معلوم شد که منشی جدید بود و نمی دانستم عامل مشغول به کار در شاخه های مختلف.

"بنابراین من گفت:" فقط به من اجازه حرف زدن به کارگزار'" من به یاد می آورد. "و در گوشی گفت:" فقط در مورد هر کسی در اینجا است که یک کارگزار.' من رفتم به وب سایت خود را و پیدا کردن حق با او بود. نه تنها آنها همه کارگزاران, اما آنها بسیاری از سوپ الفبا پس از نام خود را.'

متحده متفاوت در نحوه اداره آنها یک آژانس. در برخی از ایالت ها, ساختار کار می کند مثل این: یک شرکت دارای مجوز به عنوان یک نهاد. علاوه بر این شرکت مجوز وجود دارد تنها دو مجوز های اضافی. کسانی که شامل مدیریت کارگزاران و کارگزاران. مدیریت بروکر یک کارگزار است که مجوز برای حداقل سه سال گرفته شده اضافی در آموزش و پرورش تصویب اضافی امتحان به دست آورده و به عنوان "مدیر عامل کارگزار." یک عامل ممکن است واسطه مدیریت کارگزاران است اما موظف به انجام این کار. یک شرکت باید تعیین یکی از آن مجوز مدیریت کارگزاران به عنوان کارگزار تعیین شده.

اصطلاح کارگزار نمی دلالت ضمنی هر سطح از تجربه و تخصص و یا شایستگی فراتر از بودن با مجوز. تنها عامل واقعی از همه کارگزاران این است که آنها ممکن است مدیریت کارگزاران است.

و تنها کسانی که عضو انجمن ملی از Realtors "Realtors." دیگران به سادگی salespersons منظورم کارگزاران.

در حال حاضر برای سوپ الفبا ... Realtors می توانید انواع نامگذاریهای. آنها با استفاده از شناسایی حروف برای نشان دادن یک تخصص خاص. در اینجا برخی از رایج ترین:

ABR – معتبر خریدار نماینده; ABRM – معتبر خریدار نماینده مدیر; ALC – معتبر زمین مشاور; AHWD – در خانه با تنوع گواهینامه; CAE – گواهی انجمن اجرایی; CCIM – گواهی سرمایه گذاری تجاری عضو; CIPS – گواهی بین المللی ملک متخصص; CPM – گواهی مدیریت اموال; CRB – گواهی املاک و مستغلات کارگزاری مدیر; CRE – مشاور املاک و مستغلات; CRS – گواهی متخصص مسکونی; e-PRO – الکترونیک گواهینامه های حرفه ای; GAA – به طور کلی معتبر ارزیاب; سبز – طراحي سبز; GRI – فارغ التحصیل مسکن موسسه ؛ PMN – عملکرد مدیریت شبکه; RAA – مسکونی معتبر ارزیاب; RCE –انجمن مسکن اجرایی; REPA – املاک و مستغلات حرفه ای دستیار گواهینامه; RSPS – رفت و آمد مکرر و دوم صفحه اصلی بازارهای گواهینامه; SIOR – جامعه صنعتی و دفتر معاملات ملکی; SRES – ارشد املاک و مستغلات متخصص; TRC – فراملی ارجاع خبره.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن