در اطراف از راه دور: المپیک به اشتراک گذاری ارسال بازی-بازی مبارزات در مستند جدید - شنبه, 25 Jul 2020 PST

از دست ندهید: "وزن طلا." اگر نه برای همه گیر بسیاری از ما خواهد بود در مقابل ما تلویزیون در این هفته و پرچ به

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

از دست ندهید: "وزن طلا." اگر نه برای همه گیر بسیاری از ما خواهد بود در مقابل ما تلویزیون در این هفته و پرچ به بازی های المپیک تابستانی 2020 در توکیو. این قانع کننده مستند به روایت افسانه ای مایکل فلپس شناگر بررسی چالش های بهداشت روانی است که بسیاری از ورزشکاران در سطح جهانی در مقابله با تلاش خود را برای المپیک شکوه. "خوب 80% شاید بیشتر از طریق نوعی پس از المپیک افسردگی" فلپس می گوید: در این فیلم است. او به همراه همکار آمریکایی standouts مانند شان سفید لولو جونز, Gracie طلا Bode Miller و ساشا کوهن صمیمی به اشتراک گذاری حساب های خود را در تلاش. (9 p. m. روز شنبه, HBO).

دیگر شرط

یکشنبه: "فاصله Skelter: آمریکایی اسطوره" است که تبلیغ به عنوان "جامع ترین گفتن از چارلز منسون خانواده تا به حال قرار دادن بر روی صفحه نمایش." آن را شش قسمت مجموعه مستند که به بررسی چرا بعد از 50 سال منسون ragtag گروهی از هیپی و دو شب قتل ولگردی و قانونی شکنی هنوز جذاب و گیج ما. (10 بعد از ظهر Epix).

یکشنبه: زمانی که فصل جدید از "Wynonna Earp" آغاز می شود, آن را در زمان بحران برای ما به عنوان قهرمان. او به شدت نیاز به پیدا کردن یک راه به باغ عدن قبل از خواهرش Waverly است برای همیشه لطفا برای به دام افتاده. (10 بعد از ظهر Syfy).

دوشنبه: در سری جدید "به ناشناخته," مانده صخره سیمون به بررسی اسرار ماوراء الطبیعه در جهان افراطی ترین و به چالش کشیدن محیط های. اولین توقف: شاخه فرعی رودخانه لوئیزیانا که در آن افسانه ای است که یک گرگینه-مانند موجودی به نام Rougarou lurks. (11 p. m., Travel Channel).

یکشنبه: فصل 5 از تحسین مجموعه مستند "آخرین شانس U" طول می کشد بینندگان به اوکلند به صورت "خام و معتبر نگاه" در junior college football برنامه در Laney کالج. به عنوان این سری آغاز می شود مربی جان پرتو را عقاب می آیند کردن یک قهرمانی ملی, اما مقدار زیادی از موانع پیش روست. (Netflix).

سهشنبه: در "به من بگویید یک داستان" افسانه های کلاسیک در حال reimagined به عنوان تاریک و پیچ خورده تریلر روانی. در مجموعه, مدرن, روز, New York City فصل 1 interweaves "سه خوک کوچک," "سرخ رنگ کوچک سواری هود" و "هانسل و گرتل" به خرابکارانه حماسه عشق از دست دادن حرص و آز و انتقام و قتل است. (9 p. m., The CW).

یکشنبه: فصل 1 از "Ultimate Tag" است و در زمان شبیه یک انسان دربی تخریب. امشب این رقابت ها به پایان می آید به عنوان "برچسب زن" تعقیب کردن گذشته مرد و زن شرکت کنندگان به دنبال به صفحه اصلی جوایز نقدی. (9 p. m., Fox).

پنج شنبه: این نبرد لس آنجلس ... در فلوریدا. NBA فصل در نهایت رزومه در داخل به اصطلاح دیزنی جهان حباب با طرفداران در می ایستد. از روز هشت بازی فریبنده ترین یک چاله لیکرز در برابر کلیپرز در یک matchup عنوان رقیب. (6 p. m. PT; 9 p. m. ET, مخفف کلمه تری نیتروتولوئن).

جمعه: به عنوان فصل 2 از "چتر آکادمی" آغاز می شود superpowered Hargreeves خواهر و برادر پراکنده در اطراف دالاس پس از زمان دیوانه پرش. در حال حاضر آنها باید در پیدا کردن یک راه برای دوباره کشف کردن چه چیزی باعث روز قیامت قرار دادن یک توقف به آن و بازگشت به امروز – در حالی که همه در حال شکار توسط سه نفر از ظالم سوئد بازی assassins. (Netflix).

جمعه: "برو برو" یک مستند جدید است که قطعا کردم ضرب و شتم. آن را دنبال صعود از یاد همه زنان گروه راک از لس آنجلس صحنه پانک به بالا از آلبوم نمودارها و بازگو ناهماهنگی است که به دنبال. (9 p. m., Showtime).

شنبه: برنده جایزه اسکار فیلم کمدی-درام "جوجو خرگوش" باعث می شود آن اولین تلویزیون. آن به شرح زیر 10 سال پسر (روم گریفین Davis) که آرزوی به یک نازی و conjures یک دوست خیالی – a zany نسخه از آدولف هیتلر. اسکارلت جوهانسون در نقش پسر ضد نازی مامان. (8 p. m., HBO).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب