افزایش جمعیت صوتی می افزاید: یکی دیگر از ابعاد به پاورهای بازی

به وضوح وجود دارد یک تفاوت بزرگ بین یک جام و یک بازی بین دوستان در حوزه های محلی. اما هنگامی که شما را به دور

توسط NASERINEWS در 15 تیر 1399

به وضوح وجود دارد یک تفاوت بزرگ بین یک جام و یک بازی بین دوستان در حوزه های محلی. اما هنگامی که شما را به دور 54,000 طرفداران که خواهد بود در غیر این صورت آواز و تشویق در لیورپول در آنفیلد هم همان صدا.

که به نظر نمی رسد مناسب برای Pierre Moossa NBC را هماهنگ کننده تهیه کننده برای لیگ برتر پوشش. او یکی از کسانی که در آغوش اضافه کردن صدای جمعیت به telecasts با بازی حال بازی در خالی استادیوم به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"همه ورزش های مختلف در حال تلاش برای پیدا کردن راه هایی برای پوشش این بازی در پشت درهای بسته, اما به عنوان شما را به آن ورزشی خاص تر هستند گره خورده است و یا در ارتباط با تجارب خاص از دیگران" Moossa گفت. "آن را تعجب من چقدر چیزی است که طبیعی به این بازی به خودی خود به این معنی است که آن را در حال افزایش چنین تفاوت به تجربه مشاهده است."

با لیگ که در حال حاضر بازگشت و با استفاده از جمعیت صوتی آن است که به احتمال زیاد آن نیز استفاده خواهد شد در برخی از فرم زمانی که لیگ اصلی بیس بال, NBA, NHL و NFL رزومه. کسانی که لیگ باید گفت که آنها در حال ارزیابی گزینه های, اما هیچ چیز نهایی شده است.

Los Angeles Angels مدیر جو Maddon گفت که او خواهد بود برای برخی از مرتب کردن سر و صدا در ballparks در طول بازی.

"من نمی خواهد با آن مخالف چرا که این امر می تواند عجیب و غریب به گوش دادن به پخش از پشت صفحه خانه. شما نمی خواهید همه به شنیدن همه چیز به شما می گویند تمام وقت," او گفت:. "شما باید به فکر است و به نوعی از سر و صدا سفید برای جلوگیری از نوشتن مکالمات."

قبل از لیگ برتر بازگشت در ماه گذشته Moossa تمام شد برای صحت. است که تا زمانی که او به تماشای یک بازی با صدای طبیعی و در مقایسه با آن به تماشای بچه ها در حال بازی در یک پارک. دیگران گفته اند منطبق احساس, تخت, زیرا تنها صداهایی بودند که توپ در حال لگد از سوت داور و مربیان دادن جهت.

"برای بسیاری از ما که نیست بازی فوتبال حرفه ای یا فوتبال که در سطح جمعیت است که از جمله بخش بزرگی از آن است. من فکر می کنم اصطلاح موسیقی متن آن چنان ریشه دوانده" Moossa گفت.

طرفداران در خانه تنها کسانی هستند که می توانند تجربه سر و صدا از جمعیت. لیگ بیس بال کره ای تنها لیگ به طور منظم لوله کشی در صدای جمعیت در استادیوم به طوری که آنها به طور کامل خاموش هر چند صدا است که به سختی قابل شنیدن در طول بازی پخش ESPN.

در لیگ برتر نیز متوجه می شود وجود دارد purists که فکر می کنم با اضافه کردن صدای جمعیت اشتباه است. بازی در ان بی سی و NBCSN می تواند به صورت آنلاین با استفاده از صدای طبیعی از استادیوم.

Fox Sports گوینده جو باک گفت: در مصاحبه اخیر که برخی از سر و صدای جمعیت بود "ابزار لازم برای عادی مشاهده و تجربه در خانه."

حتی اگر استادیوم فوتبال نیست, لوله کشی در جمعیت سر و صدا, NBC Arlo سفید شنوایی تقویت صدا در هدست خود را در حالی که خواستار بازی. او گفت: آن نبوده است, حواس پرتی و که آن را نشانی از خدمت برخی از هدف های مفید.

"این برای تلفن های موبایل در گوش ما مانند یک بازی واقعی, البته ما می توانید به اطراف نگاه کنید و ببینید این جمعیت وجود ندارد و همه در خانه آن را برای تلفن های موبایل مانند یک بازی واقعی," او گفت:. "هنگامی که ما در حال commentating در یک بازی شگفت انگیز است که چگونه به آن بازی شما هستند."

برای adopters اولیه آن نبوده است, one-size-fits-all رویکرد است. آنها چیزی دارند که مشترک: آن را بیش از به سادگی با اضافه کردن تشویق در یک لحظه کلیدی.

آلمان بوندسلیگا بود برای اولین بار به آزمایش هنگامی که آن را بازگشت در اواسط ماه مه. آلمانی پخش Sky Deutschland تا به حال یک مهندس صدا با بیش از یک دوجین کلیپ های صوتی در اختیار خود را برای کلید بازی می کند. کلیپ های گردآوری شده از بازی های انجام شده پیش از آن در این فصل است.

لیگ برتر اسپانیا لالیگا رفت و یک قدم بیشتر با بهره گرفتن EA Sports برای ارائه به جمعیت و اثرات آن وارد شده در طول سال برای آن فیفا حق رای دادن بازی های ویدئویی. اندرو ونس یک تولید کننده و طراح برای EA Sports گفت: پخش بیش از 800 کلیپ های صوتی در دسترس برای لیگ مربوطه می باشند.

EA Sports می تواند انجام دهد همان چیزی که برای NFL NHL از آن است که قرارداد منحصر به فرد برای کسانی که در لیگ. NBA شده است در تماس با 2K Sports در مورد احتمالا با استفاده از آن کتابخانه صدا زمانی که لیگ برنامه ریزی شده است برای از سرگیری خارج از اورلاندو ،

این سیستم که طراحی اکثر تحسین است ایجاد شده توسط Fox Sports Australia برای آن راگبی و فوتبال استرالیایی پوشش.

استیو کرولی, Fox Sports Australia سر از تلویزیون می دانستم که وضع موجود بود نمی تواند قابل قبول در اواسط ماه مارس زمانی که او را تماشا St. George Illawarra مت Dufty رهگیری یک پاس و رفتن 80 متر برای یک امتحان کنید. این یک بازی بزرگ است, اما, اثر, از دست داده بود برای طرفداران به خاطر آن بود که در خالی ورزشگاه.

زمانی که لیگ ملی راگبی شد مجبور به تعطیل به مدت هشت هفته کرولی و تیم خود را به کار می رفت تلاش برای ایجاد سیستم خود را یکی پس از دیگری شرکت گفت: از آن می تواند ارائه مجازی سر و صدای جمعیت برای بقیه فصل اما در هزینه از 2 میلیون دلار (ایالات متحده).

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

تحت سیستم های ایجاد شده توسط کرولی و تیم خود را در هر یک از NRL 16 تیم باید حداقل 57 تخصصی کلیپ های جمع آوری شده از بازی های قبلی اعم از زمانی که آنها نمره امتحان کنید تا زمانی که آنها مرتکب خطا. کلیپ های مختلف هستند بسته به اگر آنها در خانه یا دور.

کرولی در مقایسه هماهنگ کننده صدا و عمل به "نواختن یک ساز." در بسیاری از جهات صوتی مهندسین باید یک قدم جلوتر از آنچه اتفاق می افتد در این زمینه به طوری که آنها می توانید در واکنش مناسب در زمان مناسب.

"این فقط یک غرش یک کف زدن و یا برخی از زمینه سوفل ما کار بسیار سخت برای به دست آوردن صدای حق" او گفت:. "مهم ترین چیز این است که بازی و چه در جریان است و به دنبال آن جمعیت سر و صدا. ما کار کرده اند بسیار سخت برای به دست آوردن ترکیب مناسب و بهتر به این بازی رفته اند همراه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن