در ویسکانسین تهمت می بالد از استعداد برای تولید'

توسط ZEKE میلر و اسکات BAUERمرینت, Wis. (AP) — با وجود عظیم اقتصادی headwinds و آسمان-نرخ بالای بیکاری تعداد ج

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

توسط ZEKE میلر و اسکات BAUER

مرینت, Wis. (AP) — با وجود عظیم اقتصادی headwinds و آسمان-نرخ بالای بیکاری تعداد جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال به نمایش گذاشتن رکورد خود را به عنوان یک کار خالق در روز پنج شنبه در بازدید از یک کارخانه کشتیسازی در میدان نبرد ایالت ویسکانسین.

مغلوب ساختن پیشی جستن افتخار خود را "استعداد برای تولید" و دوباره ارائه شده گلگون که پیش بینی coronavirus-اقتصاد کتک تنظیم شده است به نوبه خود گوشه ای حتی به عنوان ایالات متحده مشخص شده آن 14 هفته با بیش از یک میلیون کارگر در ساخت تعداد مدعیان بیکاری.

مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده نظرات در طول یک تور از Fincantieri مرینت دریایی کشتی سازی اخیر برنده 5 میلیارد دلار فدرال قرارداد به ساختمان تا 10 جدید هدایت موشک ناوچه. دریایی و کشتی سازی است که ایالات متحده شرکت تابعه از شرکت ایتالیایی Fincantieri یکی از بزرگترین shipbuilders.

ویسکانسین دولت او به دقت برنده در سال 2016 است که انتظار می رود به یکی از مهمترین و به شدت مورد اعتراض battlegrounds به عنوان تهمت به نظر می رسد خود را نسبت به انتخاب مجدد تلاش کنید.

"من درک می کنم تولید" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در طول یک آدرس به کشتی سازی کارکنان. "به یاد داشته باشید تولید شد و هرگز به عقب می آیند. آن را به عقب می آیند. آن را به عقب آمد بزرگ."

اما زمان تغییر کرده اند در ویسکانسین و در سراسر کشور است.

بیکاری تا رسید به 12 درصد در ویسکانسین افزایش در تاریخ همتراز با مشاغل سراسر کشور به دلیل بیماری همه گیر. هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن آخرین مبارزات انتخاباتی در این ایالت در ماه ژانویه نرخ بیکاری 3.5% بود که.

مغلوب ساختن پیشی جستن در ویسکانسین به نظر می رسد درد و رنج از این دوره فوق العاده از آشفتگی و سفر خود بخشی از یک تلاش هماهنگ برای افزایش حمایت دوستانه در مناطق است که می تواند باعث شکستن و یا خود را از انتخاب مجدد شانس. سفر آمد روز پس از اعزام معاون رئیس جمهور مایک پنس به محافظه کار حومه میلواکی.

قبل از سفر خود به مرینت تهمت شرکت در یک سالن شهر, بعد از پخش توسط Fox News Channel از یک فرودگاه در خلیج سبز. تهمت استفاده تاون هال برای بارها و بارها حمله بایدن را حدت و شلاق را در برابر سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون خود بگویید-تمام کتاب. او همچنین هشدار داد که پتانسیل شکست دیرین تشکر. الیوت انگل در روز سه شنبه نیویورک اولیه است که نشانه ای از قدرت رو به رشد از "رادیکال حاشیه" در حزب دموکرات است. (آسوشیتد پرس هنوز برای اعلام برنده در این مسابقه است.)

دو بخش از ویسکانسین است که تهمت هدفمند این هفته — حومه میلواکی و سبز خلیج رسانه های بازار در شمال شرقی ویسکانسین — مناطق که در آن او نیاز به اجرای یک رای استفاده در نوامبر است.

مغلوب ساختن پیشی جستن به ذکر است که او تحت فشار قرار دادند تا برای یک 355-کشتی نیروی دریایی ناوگان تا پایان دوره اول خود را هر چند left unsaid است که نیروی دریایی در مسیر به بیش از 300 کشتی تا سال 2025. هنوز هم تهمت زدم دموکرات به انجام بیش از حد کوچک برای ارتش.

"من به شما بگویم که دموکرات ها نمی مانند تصویب پول برای ارتش به هر دلیل" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

برخی نظرسنجی ها نشان داده اند تهمت به زمین را در ویسکانسین. یک مارکت دانشکده حقوق دانشگاه نظرسنجی شنبه منتشر شد نشان داد حزب دموکرات جو بایدن با 8 درصد سرب بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن. مغلوب ساختن پیشی جستن ازمایش کرده دموکرات هیلاری کلینتون تقریبا در هر نظرسنجی انجام شده در ویسکانسین در سال 2016 — اغلب توسط شبیه حاشیه — قبل از اینکه او برنده دولت کمتر از 23,000 رای.

مرینت شهرستان کمک ارائه کرده است که برنده است. مغلوب ساختن پیشی جستن انجام شده در این شهرستان حدود 170 مایل (275 کیلومتر) شمال از میلواکی در امتداد سواحل دریاچه میشیگان خلیج سبز با 65 درصد آرا.

بر خلاف مغلوب ساختن پیشی جستن تجمع در اوکلاهما در آخر هفته گذشته و سفر خود به ققنوس megachurch سه شنبه سفر خود را از Fincantieri مرینت دریایی کشتی سازی بود و نه برای عموم.

تهمت که به طور کلی حاضر به پوشش صورت خود را نمی پوشیدن یک ماسک برای سخنرانی خود در کارخانه کشتیسازی هر چند بسیاری از کارکنان که برای جمع آوری آدرس انجام داد.

مرینت شده است سر چشمه برای ویروس فقط با چند ده نفر و سه مرگ و میر. سیزده کارکنان در shipbuilder باید آزمایش مثبت برای COVID-19 اما آنها همه بهبود و بازگشت به کار shipbuilder سخنگوی اریک دندانه گفت. هر کسی که وارد این مرکز در حال حاضر به نمایش در آمد, او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن ظاهر به او یک شانس به نمره امتیاز با آبی-کارگران یقه برای کسانی که اهمیت shipbuilder به اقتصاد منطقه گفت: جان Nygren یک جمهوری خواه عضو مجلس ایالتی که متولد و بزرگ شده در مرینت.

"اعطا مغلوب ساختن پیشی جستن است و نه سنتی در بسیاری از راه های, اما آن را یک فرصت بزرگ را از طبقه کارگر به نظر نشان می دهد جمهوری خواهان می تواند ایستادن برای آنها" Nygren گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن ترویج قرارداد برنده در ماه آوریل توسط Fincantieri مرینت دریایی برای ساخت به عنوان بسیاری از 10 نیروی دریایی ناوچه. این shipbuilder قصد دارد به سرمایه گذاری 200 میلیون دلار برای گسترش مرینت تسهیلات به دلیل قرارداد. این شرکت در استخدام 2500 نفر در حال حاضر و معامله می تواند اضافه کردن به 1000 شغل و ارزش 5.6 میلیارد دلار اگر تمام کشتی ها ساخته شده است. این اولین عمده جدید کشتی سازی برنامه برای نیروی دریایی در بیش از یک دهه.

بایدن در بیانیه ای گفت: پنج شنبه که تهمت بود از آمدن به مرینت "به اعتبار اوباما-بایدن مدیریت سوخت موفقیت در تلاش برای کاغذ بیش از این واقعیت است که در ویسکانسین بوده است خونریزی یقه آبی تولید شغل در طول چند هفته گذشته. به جای ارائه کمک واقعی به کار خانواده او در تلاش برای ادعای اعتبار برای پیشرفت در مرینت او نمی ساخت."

قبل از ترک واشنگتن تهمت و بانوی اول Melania Trump مشخص شده 70 سالگرد شروع جنگ کره با مراجعه به یادبود سربازان جنگ کره در بازار ملی.

مغلوب ساختن پیشی جستن مراجعه به مرینت شده است اعتقاد بر این بود که اولین بار یک رئیس جمهور نشسته است آمدن به شهر. به عنوان یک نامزد John F. Kennedy مبارزات انتخاباتی در مرینت در سال 1960 زمانی که او به یک سخنرانی در مورد اهمیت وام برای کشاورزان است. پنس بود در همان مرینت کشتی سازی در ماه نوامبر به ترویج مغلوب ساختن پیشی جستن معامله تجارت با مکزیک و کانادا است.

___

دنبال اسکات بائر در توییتر https://twitter.com/sbauerAP.

___

گرفتن تا در سال 2020 انتخابات با AP کارشناسان ما هفتگی سیاست پادکست "زمین بازی است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب