'کسب و کار ناتمام': مارتینز نشانه های جدید مقابله با بلژیک پیش از سال 2022 جام جهانی

بروکسل—روبرتو مارتینز امضا قرارداد جدید منجر به بلژیک از طریق جام جهانی 2022 در قطر گفت: روز شنبه او "کسب و کا

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

بروکسل—روبرتو مارتینز امضا قرارداد جدید منجر به بلژیک از طریق جام جهانی 2022 در قطر گفت: روز شنبه او "کسب و کار ناتمام" با برتر تیم ملی پس از به تعویق افتادن این سال مسابقات قهرمانی اروپا.

مارتینز در زمان شارژ در سال 2016 و رهبری بلژیک به نیمه نهایی جام جهانی در سال 2018 در عمده دوره مسابقات بین المللی به عنوان یک سر مربی است. تیم او بوده است No. 1 در رده بندی فیفا پس از پایان 2018.

با آن نسل درخشان بازیکنان از جمله ادن هازارد و کوین ده بروین, بلژیک شده اند که در میان مورد علاقه های شما برای یورو 2020 اما این مسابقات تا به حال به عقب رانده شود یک سال به دلیل شیوع کروناویروس.

مارتینز معامله شد و با توجه به پایان می رسد در تابستان امسال اما او گفت که او تا به حال هیچ تردید گسترش آن است.

"آن شده اند که شرم واقعی برای شکستن آن رابطه قبل از یورو را می توان" 46 ساله اسپانیایی مربی گفت: در مجازی کنفرانس خبری.

"این یک فرایند احساس که کار نیست, به پایان رسید," او اضافه شده است. "تقریبا یک احساس از کسب و کار ناتمام."

یک مربی سابق در لیگ برتر تیم های اورتون و ویگان مارتینز در حال حاضر تمام در آغوش نقش با بلژیک فدراسیون زیرا او دو برابر شده است تا به عنوان مدیر فنی از نوامبر سال 2018 است. او همچنان در آن موقعیت تا بعد از جام جهانی 2022 ،

بخشی از خود را حواله مارتینز گفت: خواهد بود برای کمک به توسعه برخی از بازیکنان ستاره — او نام-بررسی ده بروین, بلژیک, Axel Witsel دست Mertens, توماس Meunier و Romelu Lukaku — به مربیان پس از بلژیک می توانید اقامت در بالا از جهان فوتبال.

"من فکر می کنم واقعی لذت بردن از دو شغل" گفت: مارتینز بود که صحبت از خانه و خانواده خود را در ویگان شمال غرب انگلستان "است که شما می توانید این رویکرد با آوردن بینش است که یک سر مربی شیاطین سرخ و گسترش آن را به عنوان یک مدیر فنی و قادر به تاثیر زاویه دیگر.

"آن شده اند که غیر ممکن است برای انجام این کار زمانی که من وارد 2016 اما در حال حاضر من احساس می کنم من درک می کنم همه فوتبال موسسات."

پرسید که آیا یک روز ممکن است او را به آتش خود را از کار مربیگری مارتینز گفت: "من به دنبال به جلو به آن سخت مکالمات!"

بلژیک واجد شرایط برای یورو با 10 برنده مستقیم در این گروه به ثمر رساند مقدماتی-بهترین 40 اهداف و اذعان فقط سه.

برخی از این تیم مدافعان مانند Vertonghen (33), Witzel (31), توبی آلدرویرلد (31) و پابلو آلکاسر (34) ممکن است خود را به بازی نهایی مسابقات در یورو و مارتینز هشدار داد وجود دارد می تواند تغییرات به این تیم در سال آینده.

"اضافی 12 سال در فوتبال است یک ابدیت," او گفت:. "من مطمئن هستم که ما بازیکنان جوان پله کردن و هل دادن به سعی کنید به شیاطین سرخ. در همان راه ما را ببینید بازیکنان از فرم. که ملی محیط زیست ما می خواهیم."

بعد از 2.5 سال خواهد بود شدید برای پیشرو اروپایی تیم های ملی مانند بلژیک با مسابقات در سازمان ملل لیگ, جام جهانی, مقدماتی برای 2022 و همچنین یورو و جام جهانی مسابقات.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

"این احتمالا مهم ترین سال در فوتبال ما سابقه گفت:" پیتر Bossaert مدیر عامل شرکت بلژیکی فدراسیون.

"ما می خواستیم به انجام همه چیز ما می تواند به طوری که تیم ما می تواند این چرخه در شرایط مطلوب. با روبرتو ما را نه تنها یک مربی نجیب زاده واقعی بلکه ایده آل سفیر بلژیک فوتبال است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن