کانادا او مالکوم گوردون می شود شانس خود را در UFC مبارزه جزیره

پس از یک رشته از لغو دعوا و گیر کانادا او مالکوم (X) گوردون خود را نمیفهمد MMA حرفه ای برخورد کرده بود بست.اما

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

پس از یک رشته از لغو دعوا و گیر کانادا او مالکوم (X) گوردون خود را نمیفهمد MMA حرفه ای برخورد کرده بود بست.

اما کانون توجه خواهد بود و در 125-کوبنده شنبه با عنوان جلسه در یک سخنرانی تلویزیونی UFC Fight Night کارت در ابوظبی. و گوردون را بازی نقش حمایت خود را UFC در اولین undercard — برای اولین بار در کانادا برای رقابت در مبارزه با جزیره است.

30 ساله از کلگری که در حال حاضر تماس تورنتو خانه است و انجام آن در کوتاه مدت متوجه پس از شنیدن از UFC on July 5.

"هنگامی که من کردم که تماس من شوکه شده بود" گوردون گفت. "تمام زندگی من اساسا تغییر یک شبه ... این یک فرصت بزرگ است."

شنبه رویداد اصلی می بیند برزیل Deiveson Figueiredo رتبه شماره 1 در میان 125 پوند رقیب و شماره 2 جوزف Benavidez دیدار برای او عنوان شده است. Figueiredo متوقف Benavidez توسط TKO دور دوم زمانی که آنها ملاقات کرد در ماه فوریه اما در کمربند قهرمانی زیرا او شکست خورده به وزن 2.5 پوند است.

گوردون (12-3-0) است پله در روسیه Tagir Ulanbekov که انصراف پس از مرگ اخیر از سر مربی Abdulmanap Nurmagomedov پدر سبک وزن UFC قهرمان Khabib Nurmagomedov.

کانادا در ابتدا میله میله به صورت اوکراین Oleksandr Doskalchuk. اما Doskalchuk بود مجبور به عقب نشینی به دلیل مسائل پزشکی با توجه به UFC.

گوردون در حال حاضر رو در سوئد امیر (شاهزاده) Albazi. 26-در سال Albazi (12-1-0) رو 10 روز متوجه فشردن در یکی از آخرین جلسه تمرینی در لندن پس از گرفتن تماس بگیرید قبل از رفتن به فرودگاه هیترو.

گوردون پرواز به ابوظبی از طریق لاس وگاس توقف کردن در شهر گناه به انجام COVID-19 تست و 36 ساعت در قرنطینه. سپس آن را به یک پرواز چارتر به, امارات متحده عربی, تست بیشتر و دیگری قرنطینه.

سفر به او زمان به اجازه دهید آن را حل و فصل در.

"من فکر نمی کنم این بود که برای رفتن به هر نقطه" گوردون گفت: از اخیر خود مبارزه حرفه ای. "اگر شما تا به حال از من خواست ... 'آیا شما فکر می کنم شما در حال رفتن به UFC' من می شده اند مانند " من شایسته وجود داشته باشد.' اما من هرگز فکر نمی کردم که این اتفاق خواهد افتاد. این چنین دور برسد."

UFC 125 پوند بخش نیز تا به حال فراز و نشیب با ستارگان ترک — قهرمان سابق Demetrious (ماوس توانا) Johnson نقل مکان کرد و به آسیا بر اساس یک قهرمانی در حالی که هنری gabriel gomez rojo خالی عنوان و سپس بازنشسته شد.

گوردون فکر تقسیم ممکن است خورده شود.

او مبارزه کرده است و نه از آوریل 2019 زمانی که او نیاز فقط 92 ثانیه برای خفه کردن یونی Sherbatov در TKO کارت در مونترال — یک matchup بود که چندین بار به تعویق افتاد.

"آره من نیست و مبارزه برای یک سال, اما من در اردوگاه های آموزشی برای حداقل سه دعوا که افتاده بود از طریق" گوردون گفت. "من تا به حال برخی از (بد) شانس مرد دو سال گذشته ... این یک جاده ناهموار چند سال گذشته."

گوردون مبارزه کرده است فقط سه بار در سه سال گذشته است.

"من را از طریق رفته بود سه اردوگاه های آموزشی ... با هیچ پاداش," او گفت:.

گوردون سابقه بدون شک ساخته شده است او را غیرجذاب matchup برای مبارزان به دنبال صعود MMA نردبان. او برنده هفت از هشت دعوا و پنج تن از شش برنده به پایان رسید و در دور اول.

آن را کمک کنید که وجود ندارد بسیاری از 125 pounders مبارزه در کانادا.

او برنامه ریزی شده بود برای مبارزه با مارسل Adur در مارس 18 در برزیل در یک شجاع مبارزه با فدراسیون کارت اما این اوراق با توجه به همه گیر. از آن پس او آموزش دیده و بهترین او می تواند در حال اجرا در نزدیکی پارک shadowboxing حتی بهره گرفتن نامزد خود را برای کمک به او را با مته.

او موفق به دریافت یک هفته آموزش در بدنسازی قبل از این مبارزه با چند همکاران نزدیک است.

پنج-پا-هفت گوردون استفاده می شود برای آموزش و تدریس در آدرنالین مرکز آموزش در لندن, Ont., اما پس از گرفتن مشغول نقل مکان کرد و در ماه ژانویه به تورنتو که در آن او در حال حاضر مدیریت تورنتو BJJ ،

او همچنین قطار در بازوکا جو کیک بوکسینگ در سکربروق تحت جو Valtellini سابق شکوه قهرمان سبک وزن.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

گوردون آغاز شده و در هنرهای رزمی با برزیل jiu-jitsu و کیک بوکسینگ. آن را تبدیل به یک شور و شوق و در 19 او شروع به صرف زمان آموزش در لاس وگاس تحت اواخر شاون Tompkins مشهور کانادایی مربی که هدایت امثال سام تنومند, علامت Hominick و کریس Horodecki.

او در نهایت به لندن نقل مکان کرد که در آن Tompkins تیم به حال خود کانادا پایه.

دیانا (جنگجو) Belbita رومانیایی او که قطار در مجلس از قهرمانان در Stoney Creek, Ont مبارزه در یکشنبه مبارزه جزیره کارت. او از دست رفته توسط دور اول ارسال به Liana (She Wolf) Jojua.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن