تجربه قاضی واگذار شده به افسران موارد در Floyd مرگ

موارد چهار مینیاپولیس افسران پلیس که در صورت اتهام به مرگ جورج فلوید اختصاص داده شده به شهرستان Hennepin قاضی

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

موارد چهار مینیاپولیس افسران پلیس که در صورت اتهام به مرگ جورج فلوید اختصاص داده شده به شهرستان Hennepin قاضی است که به تجربه به عنوان یک وکیل مدافع و دادستان است.

قاضی پیتر کاهیل اختصاص داده شده است برای نظارت بر این موارد از درک چوین, J. Kueng توماس خط و Tou Thao. هر چهار نفر برنامه ریزی شده به نظر می رسد قبل از او در 12:15 بعد از ظهر در ژوئن 29, با توجه به پر کردن دادگاه جمعه.

وکلای دفاع باید 10 روز به یک فایل درخواست برای حذف کاهیل به عنوان قاضی. آنها می گویند که جایگزین او و آنها نمی تواند حذف خود را جایگزین استار تریبیون گزارش داد.

ارل گری لین وکیل آسوشیتدپرس گفت او نمی خواهد فکر می کنم از بین بردن Cahill. وقتی پرسیده شد که اگر تمام چهار افسر را در صورت آزمایشی با هم و یا درخواست برای محاکمه شود به طور جداگانه خاکستری گفت که مسئله نبوده است, بحث نشده است, اما از آن خواهد شد در حال حاضر که یک قاضی اختصاص داده شده است.

چوین وکیل گفت که او تا به حال هیچ نظر. پیام های چپ با دیگر وکلای دفاع نمی شد و بلافاصله بازگشت جمعه.

فلوید یک مرد سیاه و سفید بود که دست به دستبند, درگذشت مارس 25 بعد از چوین یک افسر سفید پوستی استفاده می شود زانو خود را به پین فلوید به زمین. چوین که خود را نگه داشته زانو در Floyd گردن حتی پس از فلوید را متوقف کرده در حال حرکت با اتهام قتل درجه دوم و سوم-قتل عمد و قتل نفس.

لین Kueng و Thao متهم شده اند با کمک و معاونت در جرم دو قتل درجه دوم و قتل نفس. تمام چهار افسر شلیک نشده است.

کاهیل شروع به کار خود را در شهرستان مدافع عمومی در سال 1984 استار تریبیون گزارش داد. او همچنین برای کار 10 سال در شهرستان دفتر دادستان خدمت به عنوان مشاور بهداشت ، ctq هنگامی که او به شهرستان سر دادستان.

او شده است یک قاضی از سال 2007 و دارای تجربه در موارد بالا مشخصات. او همچنین به عنوان شهرستان قاضی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن