محلی: ضربه شارپی شناگران اوون Lempert جیمی Siegler نام محقق All-آمریکایی ها - Sun, 12 Jul 2020 PST

جیمی Siegler و اوون Lempert از ضربه شارپی بودند به نام 2019-20 محقق همه آمریکایی ها توسط کالج شنا و غواصی مربی

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

جیمی Siegler و اوون Lempert از ضربه شارپی بودند به نام 2019-20 محقق همه آمریکایی ها توسط کالج شنا و غواصی مربیان کانون و دو دزدان دریایی هم تیمی و چهار از واشنگتن دریافت لوح.

این جایزه به رسمیت می شناسد دانش آموزانی که زمانی یک درجه دمای نقطه از 3.50 یا بالاتر و دعوت شده بودند به رقابت در مسابقات قهرمانی ملی.

Siegler یک کاربر از Littleton, Colorado است که در زنان, لیست و Lempert ارشد از آبرن (واشنگتن) Mountainview HS در مردان, لیست هستند بخش سوم انتخاب. هر دو نیز CSCAA همه آمریکایی ها پس از راهیابی D-III قهرمانی NCAA ملی که لغو شد به دلیل COVIS-19 بیماری همه گیر.

Siegler نیز شده بود یک 2019 NCAA Division III All-امریکا ذکر شریف برای 13-پایان محل در 100-حیاط شنای.

به دست آوردن بخش سوم CSCAA محقق All-امریکا لوح دزدان دریایی هستند هانا Galbraithارشد از سلام اورگان و کانر فلری (دهانه), یک دانشجوی سال اول از پورتلند (توالتین HS) در زنان و مردان, لیست بود.

واشنگتن juniors تیلور McCoy (پولمن), Whitworth بسکتبال 2019(Rapid City, داکوتای جنوبی) و مکنزی دوارت (Walnut Creek, California) و دوم لورن Burckel (Albuquerque, New Mexico) به دست آورده 2019-20 CSCAA من بخش زنان عالم همه-امریکا ذکر شریف.

این یک تکرار افتخار به صورت زنده و Burckel. McCoy در حال 3.93 معدل در بهار و 3.74 برای سال تحصیلی. Burckel بود 4.0 معدل در بهار و 3.83 برای سال تحصیلی.

این اولین دانشمند همه-امریکا افتخار برای هر دو لارسون (4.0 معدل در بهار 3.74 برای سال تحصیلی) و دوارت (3.55 در بهار).

تمام چهار ساله رقابت در CSCAA ملی دعوتی.

• برای هشتم مستقیم ترم و 18 بار در برنامه, تاریخ, WSU زنان شنا به دست آورده بخش من محقق همه تیم امریکا افتخارات از CSCAA با 3.54 معدل برای بهار سال 2020 ترم. آخرین چهار جایزه آمده اند زیر سر مربی مت صافی.

ضربه شارپی مردان و زنان و آیداهو بودند زودتر اعلام کرد به عنوان CSCAA محقق All-امریکا تیم با GPAs از 3.50 یا بالاتر.

بیس بال

اسپوکن سرخپوستان' زمین زیر کشت کافه در Avista ورزشگاه ادامه خواهد داد به کار دوشنبه تا پنج شنبه ساعت 11 صبح - 2 بعد از ظهر از طریق ژوئیه پس از موفقیت دو هفته آزمایشی اجرا در اوایل این ماه.

مشتریان خود را انتخاب کنید تا وعده غذایی در امتیاز ایستاده و آن را به یک جدول در برنده جایزه زمین زیر کشت.

علاوه بر این سرخپوستان در حال ارائه آنلاین قبل از سفارش ناهار برای منظقه وانت.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد سرخپوستان' وب سایت www.milb.com/spokane.

گلف

به نظر می رسد درک Bayley خود بازی دوباره رفتن.

گم شده و پس از برش در اولین تفرج در Dakotas تور اولین ماه پس موفق از روی لئامت دادن در آریزونا سابق فلوریدا از Rathdrum دبیرستان و واشنگتن standout قرار دادن با هم یک جفت از بالا و نه از اتمام هفته گذشته به لطف یک نیمه ده par-شکستن دور.

Bayley گره خورده است برای چهارم در Dakotas تور در ریج در Sioux Center, آیووا, دوشنبه از طریق شنبه با 15-تحت نمره 198 بیش از 54 سوراخ با تشکر از 19 birdies و عقاب.

از دوشنبه تا چهارشنبه به ضرب گلوله 11-تحت 205 با سه عقاب به کراوات برای نهم در فاکس اجرا گلف در Yankton, South Dakota.

Bayley آمد بر روی داکوتای تور پس از اتمام چهارم در لیست پول در یاغی تور در آریزونا.

یکی دیگر از سابق محلی standout, Eric Ansettاز دست رفته این تور در ریج پس از بستن برای 13th پیش از آن در هفته در ینکتون با سه عقاب برجسته 10-تحت 206.

اوکس فارغ التحصیل آکادمی که مدرسه خود را بالا گلف در فلک و کالج گلف در لیپسکام دانشگاه در نشویل آغاز شده بود داکوتای تور نجومی بستن برای پنجم در دره مرکزی در مسابقات, Hartford, S. D., با 14 زیر 202. او تا به حال پنج عقاب در دو تورنمنت را ایفا کرده است.

دنی اروین به ثمر رساند یک سوراخ در یک در 225-حیاط چهارم سوراخ در نهر در Qualchan روز شنبه (11 جولای) با استفاده از 5-آهن.

جیمی Parisotto به ثمر رساند یک سوراخ در یک در 173-حیاط هشتم سوراخ در Downriver در جولای 7 با استفاده از 5-چوب.

دیو Lafferty به ثمر رساند یک سوراخ در یک در 108-حیاط 11th, سوراخ در, دره عمیق و باریک در جولای 6 با 8-آهن.

تونی ماسون, 84 به ثمر رساند یک سوراخ در یک در 105-حیاط 11th, سوراخ در, دره عمیق و باریک در جولای 4 با استفاده از 9-آهن.

ریک Jenkin به ثمر رساند یک سوراخ در یک در 126-حیاط 11th, سوراخ در, دره عمیق و باریک در 30 ژوئن با استفاده از 9-آهن.

همین Henrichs' اولین سوراخ در یک در آمد 116-حیاط 13th, سوراخ در, دره عمیق و باریک در 20 ژوئن با استفاده از یک آهن 6.

نامه از قصد

واشنگتن بیس بال: کودی راسل, INF, دانشگاه محل را بشویید./پیرس کالج (خواهد بود junior) است و برادر بزرگتر از کایل راسلکه امضا شده با در Cougars این بهار از Curtis HS.

سافتبال (persian)

پس از دو تلاش را امتحان کنید و در ادامه آن دو-دهه-ایالات متحده آمریکا, پیر و سافتبال دختران مسابقات اسپوکن دختران Fastpitch Softball انجمن شد و در نهایت مجبور COVID-19 pandemic به لغو 2020 تابستان کلاسیک موکول برای Aug. 14-16 در دوایت مرکل و فرانکلین پارک.

آن را به حال شده است در اصل برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 12-14 اما به تعویق افتاد امید دولت همه گیر دستورالعمل کاسته خواهد بود به نقطه ای از آن می توان با خیال راحت.

در یک Facebook پست SGFSA اشاره کرد که پس از صحبت با مسئولان شهرستان در مورد چشم انداز بازی در rescheduled تاریخ "ما هیچ چاره ای جز لغو شده است.

"شهر اسپوکان در حال حاضر در فاز 2 (بازگشایی) با هیچ زمان قصد دارد به حرکت به مرحله 3." و حتی رسیدن به مرحله 3 "ما را مجبور به بازی با تنها مربیان و بازیکنان است." زمینه ظرفیت محدود خواهد بود به 50 محدود کردن پدر و مادر و تماشاگران.

"در حالی که همه ما عشق را به بازیکنان در زمین," پست افزود: "هدف اصلی ما این است که ایمنی خود را. در حال حاضر ما به سادگی هیچ چاره ای جز لغو شده است."

برای جزئیات بیشتر مراجعه کنید spokanewasoftball.com.

مجموعهای از مطالب گوناگون

واشنگتن مدیر دو و میدانی پت Chun را دریافت کرده است و چهار سال وقت ملاقات از NCAA به نظر من بخش شورا که مسئول روز به روز تصمیم گیری برای NCAA بخش بالا. هر کنفرانس سطح بالا رسمی یا دانش آموز-ورزشکار در شورای.

• Chun اعلام کرد که شش نفر از اعضای WSU ورزشی کارکنان بخش داده شده است تبلیغات و یا عنوان تغییرات. آن بود که در اطلاعیه اعلام حرکت می کند "در حالی که برخی از مسئولیت ها را تغییر وجود خواهد داشت هیچ ارتباط مالی تاثیر بر بودجه است."

Kaila Evenoff بود ارتقا به مدیر روح برنامه های; آدم Ganders (خانمها ورزشی صندوق) و مت Zollinger (بازاریابی/تجربه فن) بودند بالا به همراه مدیران ورزشی و برایان بلر (chief operating officer), Chris پارک (روابط خارجی) و میچ Straub (خانمها ورزشی صندوق) دریافت عنوان تغییرات به معاون مدیر دو و میدانی.

دوون توماسدر سال سوم خود را به عنوان یک مدیر در شرق واشنگتن ورزشی بخش خواهد بود که مدرسه را تنوع و شمول نماینده به عنوان بخشی از یک نیاز جدید توسط NCAA است.

گسترش وظایف برای EWU معاون مدیر ورزشی خارجی برای عملیات شامل خدمت به عنوان اصلی تماس با ما و مجرا برای تنوع و ورود اطلاعات مربوط به NCAA حرکت برای ایجاد و حفظ یک محیط است که ارزش تنوع فرهنگی و برابری جنسیتی را به عنوان اذعان کرد در قانون اساسی آن. نیاز به اثر می رود در اوت. 1.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن