روح مشاغل: Clay studio صاحب آتش سوزی, جامعه, حتی در حالی که تلاش برای نگه داشتن کسب و کار زنده - Wed, 20 مارس سال 2020 PST

یادداشت سردبیر: Oتو سری, روح اسناد چگونه کسب و کار و کارگران در حال مدیریت اقتصاد را آهسته بازگشت به زندگی پس

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

یادداشت سردبیر: Oتو سری, روح اسناد چگونه کسب و کار و کارگران در حال مدیریت اقتصاد را آهسته بازگشت به زندگی پس از آن خاموش شدن ناگهانی در ماه مارس و تطبیق با چالش های جدید پیش رو است.

Linnell Hinchey گفت که او هرگز می خواستم به عنوان یک صاحب کسب و کار.

اما این تغییر زمانی که صاحب خاک رس اتصال – خاک رس و ذوب شیشه استودیوی هنری که ارائه می دهد کلاس های فضای استودیو و شلیک همراه با یک فضای خرده فروشی -- تصمیم به فروش حدود دو سال پیش.

Hinchey تصمیم گرفت او تا به حال به صرفه جویی در استودیو و جامعه خود را که او تا به حال رشد به عشق بیش از یک دهه به عنوان یک به طور منظم. او خریداری رس اتصال و اجرا شده است و پس از آن.

اما زمانی که COVID-19 pandemic تهدید یک محل است که یک پناهگاه برای خلاقیت و جامعه برای دهه Hinchey تا به حال به انطباق دوباره به نگه داشتن آن رفتن.

در ابتدا پس از بسته شدن استودیو Hinchey تصمیم به ارائه فروشگاه-توسط-انتصاب و منظقه-وانت خدمات را به کسب و کار و بازگشت به زندگی است.

و فقط به عنوان او توسط پله در دو سال پیش دیگر به طور منظم پاسخ, خرید لوازم و در غیر این صورت حمایت از استودیو.

برای Hinchey در حال اجرا رس اتصال هرگز در مورد پول ساخت اما در عوض در مورد تسهیل جامعه – چیزی که او می داند که سخت خواهد بود به انجام اگر او نمی تواند پرداخت صورتحساب.

قبل از COVID-19 تعداد انگشت شماری از مشتریان پرداخت 100 دلار هزینه ماهانه مشغول به کار در هر لحظه در رس اتصال فضای استودیو. مشابه تعدادی از معلمان با تجربه led کلاس ها در طول هفته, آموزش, تازه کار سفالگران تکنیک های جدید و کمک به آنها را با سنگ تیز کردن مهارت خود را.

"من حدس می زنم این چیزی است که کسب و کارهای کوچک مانند" Hinchey گفت: پس از در نظر گرفتن یک تماس از یک مشتری. "من به طور منظم من شماره تلفن."

استودیو به طور منظم همه می دانیم که نه تنها با یکدیگر بلکه Hinchey. آنها اغلب او را به سوال بپرسید و ببینید که اگر او تا به منابع مورد نیاز و یا از آنها بخواهید اگر آنها می تواند رها کردن چیزی به اخراج می شود.

فروش خاک رس لعاب و سفال-ساخت لوازم به طور معمول برای حدود یک چهارم از Hinchey کسب و کار.

"بیشتر از من سود آمد از کلاس ها و استودیو استفاده" Hinchey گفت و اشاره کرد که کسانی که برای کلاس و یا برای استفاده در این مطالعه همچنین خرید خشت و لعاب.

Hinchey گفت که او دیده است یک افزایش در تقاضا برای خاک رس و لعاب بیش از چند ماه گذشته. مردم در حال خرید کمتر بلکه بیشتر خرید با هر خرید. با زمان اضافی در دست خود را, برخی از مشتریان شده اند خرید مقادیر زیادی از خاک رس برای ایجاد در خانه.

Hinchey برآورد خرده فروشی را افزایش 20-30 ٪ است. در هفته های اخیر فروشگاه شده و مشتریان از آنجا که Wenatchee که در حال چیدن لوازم از آنجا که بسیاری از فروشگاه ها بسته به طور کامل.

با وجود افزایش فروش Hinchey گفت که او به سختی می تواند به پرداخت صورتحساب خود. صاحبخانه او کاهش می یابد خود را برای اجاره ممکن است و برخی به طور منظم در حال پرداخت برای زمان استودیو آنها در حال استفاده نیست.

Hinchey دریافت 1000 $از انجمن کسب و کار کوچک برای کمک به هزینه های اما اعطای نبود تا آنجا که او انتظار داشتم.

"منظور من این نیست کمک, اما آن را بسیار کوچک کمک" Hinchey گفت.

Hinchey فقط یک کارمند به علاوه فروشگاه به طور منظم که تجارت کار برای استفاده رایگان از کوره.

"من واقعا نمی هر گونه پول از این کسب و کار" Hinchey گفت. "و بسیاری از مردم آمده است که در اینجا در حال حاضر می دانیم که."

بسیاری از به طور منظم نمی توانید صبر کنید برای بازگشت به فضای استودیو. Hinchey گفت که او خواهد بود هیجان زده به استقبال آنها را به عقب زمانی که مقررات اجازه می دهد.

در ضمن Hinchey شده است تمیز کردن repainting و سازماندهی مجدد به آماده شدن برای بازگشایی در یک ظرفیت محدود.

برای افرادی که می خواهید برای شروع در سفال Hinchey نشان می دهد یک کارگاه آموزشی دو روزه به یاد بگیرند که چگونه به استفاده از چرخ سفالگری و پرتاب سفال. کسب و کار خود را نیز ارائه می دهد پنج هفته کلاس.

Hinchey قصد دارد برای شروع با انتصاب-تنها studio زمان و کاهش اندازه کلاس اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله. او همچنین قصد دارد به منظور سپر چهره به در دسترس برای مشتریان.

بهترین قسمت در مورد بازگشایی مجدد Hinchey گفت: خواهد بود و اتصال با او به طور منظم.

"این یک جامعه" Hinchey گفت. "این بسیار متقابلا تعاونی گرم و فراگیر محیط زیست است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب