مینیاپولیس پلیس رهبران اتحادیه بگویید سنا: شهرستان رهبران شکست خورده مینیاپولیس'

رهبران اتحادیه به نمایندگی از همکار مینیاپولیس افسران پلیس روز چهارشنبه گفت: ماموران آماده شد به زندگی خود را

توسط NASERINEWS در 26 تیر 1399

رهبران اتحادیه به نمایندگی از همکار مینیاپولیس افسران پلیس روز چهارشنبه گفت: ماموران آماده شد به زندگی خود را به محافظت شهر سوم پلیس حوزه قبل از آن را به آتش کشیده است اما پلیس گفت: رهبران آنها را به ایستادگی کردن و اجازه دهید تظاهرکنندگان آن را.

افسران گفت مینه سوتا سناتورها در مورد تجربیات خود در پاسخ به arsons و غارت در مینیاپولیس است که به دنبال تظاهرات بزرگ پس از جورج فلوید مرگ در حالی که در بازداشت پلیس. گفتند شدید نرخهای پایین در روحیه داشتن اثرات عمیقی در میان صفوف خود را.

این جلسه آخرین برگزار شده توسط مشترک در ایالت مینه سوتا در مجلس سنا پنل وظیفه کاوش آسیب هایی که به دنبال فلوید مرگ است.

و در چهار ساعت جلسه که با تمرکز بر معترضان اشغال بزرگراه و پلیس در واکنش به ناآرامی های مدنی در شهرهای دوقلو قانونگذاران جمهوریخواه کنگره گفت: آنها را قانون افزایش مجازات برای نشان دادن در بزرگراه های تماس برای پاسخ از دولت و رهبران محلی که آنها احساس می شد مسئول تخریب.

دموکرات ها در پنل در عین حال گفت: نمایندگان مجلس باید با تمرکز بر این موضوع که محرک ناآرامی های مدنی: مرگ فلوید پس از در حال حاضر-افسر سابق Derek چوین زانو در گردن او.

مینیاپولیس افسر غنی واکر Sr. محکوم چوین اقدامات و گفت: بد عمل می کند از یک تعداد انگشت شماری از افسران نباید خراب کردن شهرت کل گروه.

"حقیقت این است که رهبران مینیاپولیس شکست خورده مینیاپولیس" واکر گفت. "ما می اید به این فداکاری قبل از ما داد تا ما ساخت."

مینیاپولیس شهردار یعقوب فری گفت: در ماه گذشته که او را "توجه داشته باشید که فرماندار بارها اعلام کرده هیچ شهر می تواند به یک بحران این قدر بدون پشتیبانی از سایر حوزه های قضایی و کامل بسیج مینه سوتا گارد ملی لازم بود."

افسران بود riot gear اما مینیاپولیس اتحادیه پلیس گفت: ماموران خواسته شد به آن را می پوشند بنابراین به عنوان به نه ملتهب و تنش. و که باعث آسیب به تظاهرکنندگان lobbed بطری و سنگ و سایر پرتابه با توجه به این اتحادیه است.

"ما می تونستیم دفاع که حوزه ما تونستیم دفاع است که بخشی از خیابان دریاچه و اگر ما تا به حال این منابع گفت:" گروهبان. آنا Hedberg که همراه با واکر در حال مینیاپولیس پلیس فدراسیون مدیران.

وزارت امنیت عمومی در هفته گذشته گفت: در این پنل که دولت آماده شد برای فعال کردن صدها نفر از اعضای گارد ملی برای کمک به افسران در مینیاپولیس. اما تلاش برای مقیاس کردن نیروهای به میزان لازم در زمان روز.

دولت در زمان کنترل اوضاع در مینیاپولیس در مه 29, استقرار بیش از 7000 اعضای گارد ملی بزرگترین عملیات از زمان جنگ جهانی دوم است.

جدید مجازات ممکن است

این پنل همچنین در زمان شهادت روز شنبه در مورد صدها نفر از تظاهرکنندگان ریختن بر روی بزرگراه در مه 31.

دولت گشت سرهنگ مت لانگر گفت: سربازان رفت و به "تریاژ" حالت است که روز به عنوان دو تظاهرات در آمریکا بانک ورزشگاه و کاپیتول رشد در اندازه. آنها همراه با بخش حمل و نقل و نقل مکان کرد به بستن بزرگراه ها قبل از زمان برنامه ریزی شده از 8 p. m. برای جلوگیری از موقعیت های خطرناک برای تظاهر و یا از درایور.

"هر زمان که وجود دارد نقض اتوبان توسط یک گروه که مایل به نشان دادن و یا اعتراض این است که یک دلخراش تجربه به عنوان ایمنی ترافیک مقامات" لانگر گفت. "... ما کاملا نگران است که کسی در حال رفتن به دریافت صدمه دیده است."

که تقریبا اتفاق افتاده است مارس 31, هنگامی که یک راننده کامیون تقریبا سوار به جمعیت معترضان در بزرگراه بین ایالتی 35W در مینیاپولیس. او گفت که او قصد ندارد اما خودش اشتباه در یک بزرگراه که او را درک نمی کنند بسته شد.

جمهوری خواهان در این پنل گفت: آنها بیرون می آورد مجازات سنگین تری برای تظاهر کنندگان که وارد جاده.

"مردم ... کاملا مریض و خسته از این گفت:" از سوی دیگر ، دیوید Senjem R-روچستر. "من فکر می کنم ما نیاز به نگاه در برخی از عواقب و یا ما در حال رفتن به این تکرار بر اساس."

اما دموکرات ها گفت: نمایندگان مجلس باید به جای نگاه به آنچه که در دامن زدن به ناآرامی.

"آنها به خیابان ها ریختند زیرا آنها می خواستند اقدامات خود را به شنیده می شود توسط Minnesotans" گفت: سناتور. ملیسا Franzen, D-ادینا. "... چگونه اجتناب کنیم یکی دیگر از قتل یک مرد سیاه و سفید? چرا که در واقع اتفاق افتاده در خیابان توسط یک بنده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب