نامه ها: چگونه بسیاری از فرصت های از دست رفته در مینیاپولیس?

فرصت های از دست رفته و درآمددر جولای 2, رادیو, نشان می دهد, Dave Ramsey اعلام کرد لغو خود را "هوشمند کنفرانس"

توسط NASERINEWS در 2 مرداد 1399

فرصت های از دست رفته و درآمد

در جولای 2, رادیو, نشان می دهد, Dave Ramsey اعلام کرد لغو خود را "هوشمند کنفرانس" که قرار بود در هدف قرار دادن مرکز در مینیاپولیس در Nov. 7.

او با اشاره به defunding پلیس و عدم امنیت به عنوان دلایل. او نمی خواهید برای قرار دادن خود مردم در وضعیت پرخطر است.

کسانی که از طریق دیو رمزی "صلح مالی" البته می دانم که چگونه با ارزش و زندگی در حال تغییر این اطلاعات می تواند باشد.

این یک فرصت بود برای بسیاری از مردم از همه نژادها و سطح درآمد به یاد بگیرند که چگونه به خارج شدن از بدهی را عاقلانه هر روز تصمیم گیری های مالی و شنیدن دیگر سخنرانان مشهور مربوط به زندگی و پول است.

این نیز یک فرصت برای صدها نفر از مردم محلی به کار این رویداد در امتیازات تعمیر و نگهداری وادار سازد ظرفیتهای ushers, پارکینگ, مسئولین ،

تصمیمات مینیاپولیس شورای شهر و به طور کلی anti-فضای کسب و کار در کشور ما در حال حاضر فقط هزینه مینیاپولیس صدها هزار دلار در درآمد از دست رفته و فرصت های شغلی.

این فقط یک رویداد ... چگونه بسیاری از خواهد شد ؟

جف پدرو رزویل

شجاعت بیشتری

من همیشه لذت بردم از جو Soucheray پست ها اما هرگز بیش از من بعد از خواندن ستون خود در روز یکشنبه کاغذ ("Lawless مردم تیراندازی تا شهرهای"). برای شما خوب جو برای داشتن شجاعت خود را به استفاده از پلت فرم عمومی به آدرس عمده مشکل ما در جامعه امروز است. تا زمانی که احترام و اخلاق بازگشت من می ترسم ما به عنوان یک ملت محکوم به فنا هستند.

این بی قانونی غالب است به دلیل آن اجازه داده شده تا با شجاعت از آمدن فرماندار ما و یا دیگر مقامات بالا به آدرس مشکل واقعی در اینجا. تنها شجاعت من امروز شاهد جالب اینجاست که از اجرای قانون بسیار افرادی که با انتقاد و تخطئه و کسی که در حال انتظار برای حفظ صلح و نظم در حالی که تف بر و حمله و می تواند تنها مجاز به نوبه خود گونه های دیگر. من می خواهم به فکر می کنم که ما Minnesotans بهتر از این اما تا زمانی که رهبران ما نمایش برخی از شجاعت و آدرس این مشکلات سر من می ترسم هیچ چیز تغییر خواهد کرد — فقط بیشتر ارعاب بی احترامی تخریب و بی قانونی است. و راه به جای صحبت کردن در مورد بازآموزی پلیس شاید پدر و مادر باید شروع به آموزش فرزندان خود را به احترام مردم و اموال.

لری Geisen, اوکدیل

بازگشت به مدرسه با خیال راحت

من تو را دیدم یک داستان اخبار در مورد جنوب غربی میسوری کمپ تابستانی که در آن آنها به هر کودک یک Covid-19 آزمون در هنگام ورود. نتایج آزمون نمی آیند به مدت یک هفته و زمانی که آنها دو فرزند به حال آزمایش مثبت است.

سپس از آنها آزمون مجدد و نتایج 42 مثبت بودند و پس از تست دوم. آنها پس از آن همه خانه.

که باید به ما برخی از ایده چگونه به مدرسه کار می کنند.

من هم دیدم در اخبار محلی که خصوصی مینیاپولیس مدارس در حال رفتن به کلاس های حضوری در پاییز. اگر آنها آزمون دانش آموزان پس از دو هفته نتایج آزمون باید به خوبی نشانه چقدر امن است که می تواند برای کودکان از مدارس دولتی به حضور در کلاس های مدرسه.

تام Kapsner, خرس سفید دریاچه

به مراتب بیش از

ایالات متحده در 19 سال جنگ در ویتنام هزینه زندگی 72,000 سربازان آمریکایی. در مقایسه با کمتر از شش ماه به رمان coronavirus همه گیر بیش از 141,000 آمریکایی ها از دست داده اند و زندگی خود را به این ویروس و پایان است که هیچ جا در چشم. ایالات متحده با حدود 4.25 درصد از جمعیت جهان در حال حاضر حساب برای عظیم 26.5 درصد از جهان را در پی نداشت.

ما یک رئیس جمهور که مسئولیت استعفا برای مبارزه با این ویروس و به جای آن استفاده کرده است همه گیر که در عین حال یکی دیگر از ابزار که با آن به تقسیم این کشور است. او تبدیل شده و بیش از مسئولیت به فردی متحده برای تهیه هر آنچه که منابع آنها نیاز به مبارزه با این بیماری همه گیر در حالی که در همان زمان قرار دادن موانع برای جلوگیری از آنها را از انجام این کار. به جای متحد پشت دانشمندان در خود دولت و گوش دادن به توصیه های خود را و به دنبال توصیه های خود را, او را تضعیف و آنها را مورد حمله قرار. چیزی به عنوان ساده به عنوان با پوشیدن یک ماسک صورت و تمرین های اجتماعی فاصله را تبدیل به اظهارات سیاسی با توجه به مغلوب ساختن پیشی جستن ذکراست.

در مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. والس و تیم خود را انجام داده اند قابل تحسین کار, تا کنون, مدیریت یک وضعیت بسیار دشوار. برخی از انتخاب های سخت ساخته شده اند و در طول راه و والس و تیم خود را ساخته اند هر تلاش برای شفاف باشد و در آینده در توضیح منطقی برای این تصمیم. هیچ سوال در بیشتر تصمیم گیری های دشوار پیش رو. اما در حال حاضر به نظر می رسد که چند جمهوری خواهان به شکایت فرماندار برای استفاده از قدرت اجرایی اعطا شده به او توسط هر دو حزب رای در ابتدا از این بیماری همه گیر. چه مزخرف است ؟

این بیماری همه گیر است که به مراتب بیش از. با تعداد موارد جدید به طور پیوسته در حال افزایش و رسیدن به یک روز رکورد بیش از 75 ، 000 در جولای 16, این است که زمان به پرتاب احتیاط به باد. به عنوان یک ملت ما باید همه با هم به جلو به ضرب و شتم این بیماری همه گیر. زمانی که Walmart, Target, بهترین خرید Menards و بسیاری از کسب و کارهای دیگر می توانید ببینید ضرورت الزامی ماسک-پوشیدن در فروشگاه خود باید آن را به ما بگویید چیزی. از آن زمان به کنار اختلافات سیاسی و به دنبال توصیه های کارشناسان: شستن دست های خود را پوشیدن یک ماسک و حفظ مناسب اجتماعی فاصله. لطفا.

هانس Mouritzen, St. Paul

ما باید بیشتر صاحبان

شهرهای دوقلو همواره مجادله با چشم انداز رشد آینده. برخی از درمان چشم انداز بالاتر تراکم شهری در هر مایل مربع با تحقیر در حالی که دیگران آن را در آغوش. واقعیت این است که شهرهای دوقلو است نه گرفتن هر گونه کوچکتر مگر اینکه ما در مجموع می خواهید برای تبدیل به آینده کلیولند یا دیترویت.

می توان امیدوار بود که شورش با الهام از جورج فلوید قتل را نمی ترساند دور جامعه سازندگان شهری و توسعه دهندگان. به همین دلیل شهرنشینی چیزی است که باید در آغوش نمی جنگیدند. آن است که بی شفقت روند. شهرهای انجام دو چیز است: رشد و یا کاهش است. به جای یادآوری در روز گذشته, چرا در آغوش آینده با یک تکاملی طرز فکر?

درست است ما باید بیشتر صاحبان املاک در جوامع ما نه صاحبخانه غایب و غفلت مستاجرها. بالاتر تراکم جمعیت نباید بلافاصله همراه با افزایش تقاضا برای اجاره خواص. چرا taxpaying عمومی نمی لابی سازندگان و توسعه دهندگان برای ایجاد فرصت های بیشتر برای مالکیت خانه از طریق یارانه اجاره به برنامه های خود از طریق مقامات منتخب خود را?

چرا ما نه شاهد افزایش ساخت و ساز تامین مالی عمومی townhome آپارتمان برای جمعیتی به چالش کشیده جوامع از رنگ ؟ چرا ما ساخته نیست تعهد به بازگشت به مالکیت خانه به عنوان یک چشم انداز برای کار در کلاس های بیش از جمعیتی ممتاز ؟ مردم به طور کلی بیشتر تمایل به مراقبت در مورد جوامع خود را زمانی که آنها خود را مستقیم بخشی از آنها را.

رشد نیاز به سرمایه گذاری در زیرساخت ها است. کاهش وابستگی ما به خودرو خواهد شد ویژگی خلاق renditions به جرم حمل و نقل از طریق گسترش نور راه آهن دوباره از این خودرو در خیابان و بررسی امکان گسترش مترو تحرک para-حمل و نقل به زیر در خدمت جوامع است.

شهرهای دوقلو به مدت طولانی عادت کرده اند به تفکر و اقدام کوچک است. در حال حاضر زمان برای معکوس کردن این روند بنابراین ما می توانید شروع به تمرین آنچه که ما موعظه.

عمر Alansari-Kreger, ریچفیلد

هیچ مجسمه بدون نام

با توجه به این های اخیر حذف تنها برخی از مجسمه ها و مجسمه در مجموع عدالت به هر نفر از افراد حساسیت تمام تندیس ها و مجسمه ها باید از تمام خواص عمومی.

هر دولت باید با راه اندازی یک سازمان که مسئول سیستماتیک روند حذف. نه یک گروه و یا گروه باید نشان داده شود هر طرفداری. حذف آیکون ها را می توان ذخیره شده در یک انبار فقط برای مقاصد آموزشی. این رویکرد را شامل حساسیت هر فرد در آمریکا هیچ طرفداری بدون تبعیض و بدون استثنا در هر موضوع هر فرد خطاب است. آیتالله سیستانی و همه حقوقی گروه موافقت خواهد کرد که این رویکرد رفتار همه منصفانه و غیر مميزی.

بعدی حساسیت است که نیاز به خطاب است به حذف نام هر و همه از هر نوع امکانات عمومی. فقط حذف نام و جایگزینی آنها را با آدرس و شماره.

تنها موضوع باقی مانده است که نیاز به خطاب خواهد بود سنت نامگذاری مدرسه و حرفه ای دو و میدانی. من مطمئن هستم که سیاستمداران و فعالان می توانند به آسان غیر تمایزی غیر تهاجمی سیاست است که رفتار هر کس به همان اندازه.

دیو Wilhelmy آژیر, Wis.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن