UFC مبارزه با تایید جزیره ابوظبی, Yas Island

در حالی که برخی از طرفداران انتظار داشتند چیزی بیشتر شبیه به Gilligan جزیره UFC تایید جمعه است که بسیار ballyh

توسط NASERINEWS در 20 خرداد 1399

در حالی که برخی از طرفداران انتظار داشتند چیزی بیشتر شبیه به Gilligan جزیره UFC تایید جمعه است که بسیار ballyhooed مبارزه با جزیره ابوظبی, Yas Island.

Yas Island که اشغال 25 کیلومتر مربع است که یک جاذبه توریستی است که میزبان فرمول یک هواپیمایی اتحاد ابوظبی جایزه بزرگ از سال 2009. آن واقع شده است و 15 دقیقه از فرودگاه بین المللی ابوظبی.

UFC شده است شعار مبارزه با جزیره به صورت هفته به عنوان یک محل برای خود را بین المللی مبارزان که در صورت محدودیت سفر به ایالات متحده به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

UFC برنامه چهار رویدادها در جزیره یاس: UFC 251 در جولای 11 پس از سه برنامه های تلویزیونی در 15 ژوئیه 18 و 25. MMA سازمان نمی ارائه هر گونه مبارزه با جزئیات کارت.

UFC می گوید وجود خواهد داشت "امنیت منطقه" در جزیره — این برنامه شامل عرصه و هتل و امکانات آموزشی و رستوران ها — که خواهد بود محدود به UFC و ورزشکاران و مربیان UFC کارکنان و دیگر رویداد پرسنل و ضروری جزیره یاس کارکنان.

"ما آمد تا با ایده داشتن دعوا در مبارزه با جزیره' از آنجا که ما نیاز به یک مقصد برای برگزاری رویدادهای بین المللی در جهانی همه گیر" UFC رئیس دانا سفید در بیانیه ای گفت.

"ابوظبی شده است یک محل برای نگه داشتن دعوا بیش از 10 سال گذشته است و محل مناسبی برای این وقایع است. زیرساخت های ما در حال ایجاد خواهد شد یک بار در طول عمر فرصت برای مبارزان است که هرگز قبل از انجام — از عرصه خصوصی مرکز آموزش و هشت ضلعی در این جزیره است.

"این رفتن به یک تجربه است که هیچ یک از ما هرگز فراموش نکنید. من نمی توانم صبر برای تحویل شگفت انگیز دعوا از یاس در جزیره است."

در حالی که UFC شده بود نزدیک دهن در مورد مبارزه با جزیره محل قبل از سه شنبه ورزشکار پروزن هربرت (فروغ) سوختگی به بازی دور پس از پیروزی خود را بیش از اوان Dunham در روز شنبه در لاس وگاس گفت: آن را در ابوظبی.

UFC برگزار شد حوادث در ابوظبی در سال 2010 و 2014 از جمله آن اولین رویداد (UFC 112).

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب