جان کاس: قبل از ماه نوامبر آمریکا باید به دانستن بیشتر در مورد اوباما در کاخ سفید و مغلوب ساختن پیشی جستن-روسیه پروب

اخیر تیتر در روزنامه نیویورک تایمز یک مقاله از رکورد ضد مغلوب ساختن پیشی جستن مقاومت قاطعانه بود:"بر رد تهمت و

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

اخیر تیتر در روزنامه نیویورک تایمز یک مقاله از رکورد ضد مغلوب ساختن پیشی جستن مقاومت قاطعانه بود:

"بر رد تهمت و ادعا می کنند که روسیه درخواست شد اوباما طرح است."

خواندن است که شما ممکن است به دور و اعتقاد داشتند که دادستان کل ویلیام بار تا به حال فقط خار جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را بسیار توییتی Obamagate تئوری. مغلوب ساختن پیشی جستن اصرار دارد در حال حاضر بی اعتبار روسیه تبانی کاوشگر در برابر او بود که اوباما طرح.

فقط یک مشکل با این تیتر: Barr نیست رد شدن از آن. بر نگفت هیچ طرح.

او نگفت که سابق باراک اوباما رئیس جمهور یا معاون رئیس جمهور جو بایدن — در حال حاضر presumptive دموکراتیک نامزد — تا به حال هیچ چیزی برای انجام با آن.

روسیه تبانی بررسی پاره کشور از هم جدا. آن را برخی از هزینه 40 میلیون دلار و تقریبا سه سال به طول انجامید و منجر به حزبی استیضاح در برابر تهمت که شکست خورده به نتیجه در یک اعتقاد. اجرا شده توسط مشاور ویژه رابرت مولر آن هیچ مدرک معتبری برای متهم هر آمریکایی با تبانی با روسیه در سال 2016 انتخابات.

اما هیستریک رسانه ای و حزبی انگشت اشاره است که آمد با آن را انجام رساندن چیزی از ارزش.

آن را مجاز اوباما و استقرار حزب دموکرات کارفرمایان برای فرار از سرزنش برای حمایت هیلاری کلینتون و از دست دادن کاخ سفید به مغلوب ساختن پیشی جستن. اگر آنها می تواند سرزنش روسیه برای مغلوب ساختن پیشی جستن آنها می تواند گله ضد استقرار دموکرات مانند برنی Bros به یک فضای امن و حفظ کنترل خود ، و پس از آن انجام شد.

با وجود این بار' تیتر و خیلی از رسانه ها پوشش بیش بر اظهارات همه بار گفته بود که او پیش بینی نشده است بر اساس آنچه که او می داند که در حال حاضر هر گونه تحقیقات جنایی به اوباما و یا جو بایدن.

اما اگر شما در جستجوی فضای منفی بین آنچه اتفاق افتاده و آنچه که ممکن است شما را ببینید شواهد وحشت در میان اوباما بندگان خود واشنگتن Kemalists. مانند خود را همنام در ترکیه سال پیش آنها عمل به عنوان اگر ماموریت خود را به حفاظت از دولت در برابر اراده مردم در انتخابات و یا هیچ انتخابات و نگه داشتن خود را نگه دارید و بر روی قدرت عالی.

این خدمات عبارتند از اوباما سابق مدیر سازمان سیا جان برنان رئیس سابق اف بی آی James Comey سابق FBI ضد جاسوسی, رئیس, پیتر "بیمه" Strozk. این فهرست طولانی است. اگر وجود دارد هر کسی که در این خدمه که به نظر می رسد مانند او به پوشیدن ژاکت برای آن Strozk.

اگر من این فیلم, من می خواهم که Strozk با بازی ادوارد نورتون بازیگر مشهور برای انتشار درونی خود weasel.

من نوشتن این از شیکاگو در یک روز بارانی و نه از واشنگتن کمربندی. اما اگر من ممکن است قرض گرفتن از Strozk من می خواهم بگویم شما می توانید بوی ترس آنها را از اینجا.

اخبار شایعه است همه چیز در مورد تهمت مصرف هیدروکسی کلروکین برای دفع coronavirus و همه گیر را پر می کند آمریکا پهنای باند. اما داستان از اوباما Kemalists همچنان ادامه دارد. این است که چرا اوباما و خدمه در حال خشم و مشغول شلاق تا خود را مفید احمقها. آنها می توانید ببینید چه چیزی در حال آمدن است.

آنچه در حال حاضر در فقط چند هفته است که یک حماسه papered با دروغ میفروخت توسط spymasters و سیاستمداران به روزنامه نگاران. برخی از سابق spymasters تحت سوگند شهادت داد قبل از کنگره که آنها تا به حال هیچ مدرکی در مغلوب ساختن پیشی جستن-روسیه تبانی و سپس مشتاقانه به بیرون رفت در کابل اخبار برای پرداخت به فریاد که تهمت بود یک ابزار ولادیمیر پوتین.

وجود دارد نهفته است حمایت در حال حاضر بی اعتبار استیل پرونده پرداخت کلینتون در مبارزات انتخاباتی و دروغ به دادگاه FISA و دولت اوباما سیاسی دریدن از مغلوب ساختن پیشی جستن اولین مشاور امنیت ملی, مایکل فلین.

فلین التماس کرد گناه را به دروغ به اف بی آی در مورد صحبت خود را با یک دیپلمات روس. خود را قهرمان می گویند او تحت فشار توسط دولت فدرال در برابر تهدیدات پسر خود را. بار کاهش یافته و مورد و نام آن را یک دام است. وجود دارد یک سری از جدی دادستان خطاها از جمله FBI رسمی بدونم که در یک پرونده اگر عوامل سؤال شد فلین به "او به دروغ به طوری که ما می تواند پیگرد قانونی او و یا او را از کار اخراج شدند."

برخی از حامیان اوباما از جمله دادستان سابق ارائه مخالف نظر. آنها مصمم است که حذف فلین مورد خواهد سایه انداختن بر روی تمام موارد فساد سیاسی. دیگران از جمله من فکر می کنم هدف از فلین همه چیز در مورد گرفتن او را از راه به طوری که Kemalists ادامه می تواند در برابر مغلوب ساختن پیشی جستن.

فشار است که اعمال می شود. مردم تلنگر خواهد شد. برخی از سردبیران روزنامه ها که دریافت Pulitzers برای پوشش در حال حاضر شکست خورده روسیه تبانی حماسه ممکن است فکر می کنم در مورد اختصاص خبرنگاران تحقیقی به راه رفتن این گربه و پیدا کردن فقط چه کسی نگه داشته و به آن شیر است. اما زمان در حال رشد است ،

Barr محقق محترم حرفه ای دادستان جان دورهام بسته می شود. کمربندی حملات بر رسیدن به زمین تب. چه Barr در واقع می گویند در طی یک کنفرانس خبری نمی تبرئه دولت اوباما. آن damns آن است.

باید آن حک شده به دیواره های برنامه ریزی شده چند میلیون دلاری اوباما به ریاست جمهوری مرکز در شیکاگو و یا به عنوان من از آن تماس اوباما معبد ستایش و Fealty.

"در طول چند دهه گذشته وجود داشته است افزایش تلاش برای استفاده از سیستم عدالت کیفری به عنوان یک سلاح سیاسی," Barr گفت: به وضوح اشاره هر دو حزب جمهوری خواه و حزب دموکرات افراط.

"قانونی تاکتیک شده است به جین تا اتهام جنایت توسط یکی از مخالفان سیاسی بر اساس flimsiest حقوقی نظریه های" Barr گفت. "این است که یک توسعه خوب. آن را خوب است برای ما زندگی سیاسی و این خوب نیست برای سیستم عدالت کیفری. و تا زمانی که من دادستان در سیستم عدالت کیفری را نمی توان به حزبی سیاسی به پایان می رسد و این امر به ویژه برای انتخابات آینده در ماه نوامبر است."

که همان است که باید باشد.

اما قبل از نوامبر آمریکایی ها باید در پیدا کردن دقیقا همان چیزی اتفاق افتاده است با اوباما در کاخ سفید و روسیه تبانی تحقیقات و چرا.

جان کاس مقاله نویس برای شیکاگو تریبیون. خوانندگان ممکن است او ارسال ایمیل در jskass@chicagotribune.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن