اوج تابستان ذرت نیازی به پخته شود – این روشن سالاد با نخود ضربه محکم و ناگهانی کدو سبز آن را نشان میدهد - Mon, 13 Jul 2020 PST

برای بسیاری از ما تابستان فقط تابستان بدون ذرت شیرین. و در حالی که من می خواهم به طبخ آن را در تمام انواع از ر

توسط NASERINEWS در 24 تیر 1399

برای بسیاری از ما تابستان فقط تابستان بدون ذرت شیرین. و در حالی که من می خواهم به طبخ آن را در تمام انواع از راه هایی – بخار کوره تابه سرخ حتی مایکروویو (به من اعتماد کن!) – هنگامی که آن را در اوج خود صرف ساعت از زمینه من نمی تواند استدلال می کنند با منطق نه پخت و پز آن را در همه. آن را بسیار ترد و آبدار و بله شیرین هنگامی که شما صدق نمی کند حتی کوچکترین کمی از گرما.

به علاوه آن را بسیار با ملاحظه ذرت به همراه درست زمانی که ما در حال تلاش برای نگه داشتن آشپزخانه های ما سرد است.

در کالیفرنیا و نویسنده کتاب آشپزی ساده لوح Dalkin دست خام ذرت کمک می کند تبدیل به یک سالاد تابستانی به یک گیج کننده است. با هندوانه, تربچه, ضربه محکم و ناگهانی نخود فرنگی و کدو سبز روشن لیمو سرکه بریزید آن را کردم که تعادل بزرگ از بافت و طعم است که همه سالاد باید علاوه Instagram-ارزش رنگ ها و اشکال.

آخرین کتاب او "خوردن آنچه شما می خواهید" (آبرامز, 2020) جشن او رد از مواد غذایی قوانین به خصوص کسانی که در اطراف آنچه به منزله "سالم است."

به شوخ طبعی: "من برای زندگی, سالاد," او می نویسد: "اما نه به این دلیل آن را "سالم" یا " خوب است.' من آن را دوست دارم چرا که آن را نهایی ظرف برای مخلوط کردن و مطابق با, طعم, لایه بندی, مواد تشکیل دهنده و ستون یک دسته کامل از deliciousness در یک کاسه و حفاری در با بی پروا."

که قطعا آنچه اتفاق افتاده است زمانی که من ساخته شده این یکی که خیلی خوب بود به عنوان اصل نوشته شده است – و حتی بهتر از زمانی که من پاشیده در برخی از خفیف فتا و دانه کدو تنبل برای کمی بیشتر غنا و بحران. پس از همه Dalkin گفت: من به خوردن آنچه من می خواهم به طوری که آنچه که من انجام داد.

خام ذرت و کدو و نخود ضربه محکم و ناگهانی سالاد

½ فنجان روغن زیتون فوق العاده خالص

¼ فنجان آب لیمو تازه

2 قاشق غذا خوری سرکه شراب قرمز

2 حبه سیر ریز خرد شده

1 کوچک موسیر ریز خرد شده

1 قاشق چای خوری نمک کوشر به علاوه موارد بیشتر به سلیقه

½ قاشق چای خوری فلفل سیاه تازه زمین به علاوه موارد بیشتر به سلیقه

دانه از 3 گوش ذرت تازه (2 و نیم تا 3 فنجان)

8 اونس شکر نخود ضربه محکم و ناگهانی کمرنگ و درازا نصف شده

کدو متوسط 2 (12 اونس کل) نازک

2 هندوانه تربچه یا 4 قرمز تربچه (6 اونس کل) نازک

¼ فنجان برگ نعناع تازه خرد شده

2 قاشق غذاخوری پیازچه تازه خرد شده

½ فنجان خفیف فتا فروپاشید

½ فنجان تست دانه کدو تنبل

در یک کاسه کوچک, ماهوت پاک کن زدن با هم و روغن و آب لیمو و سرکه, سیر, موسیر, ½ قاشق چایخوری نمک و ¼ قاشق چای خوری فلفل. طعم و تنظیم ادویه در صورت نیاز.

در یک کاسه بزرگ ترکیب ذرت و نخود فرنگی و کدو سبز تربچه, نعناع, پیازچه, باقی مانده ½ قاشق چایخوری نمک و ¼ قاشق چای خوری فلفل و بازی شیر یا خط به ترکیب. اضافه کردن نصف سرکه بریزید و بازی شیر یا خط به ترکیب. طعم و تنظیم ادویه در صورت نیاز. نم نم با فتا و کدو تنبل دانه و خدمت با باقی مانده سرکه بریزید اگر شما می خواهم.

عملکرد: 4 تا 6 نفر

ذخیره سازی یادداشت ها: لیمو سرکه بریزید می توان در یخچال در ظروف محفوظ از هوا به مدت 1 هفته.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن