'آن را تمام خواهد شد باز': فرماندار آلاسکا می گوید دولت به طور کامل بازگشایی در این هفته در میان همه گیر - Wed, 20 مارس سال 2020 PST

به امریکا باز می شود برگشت تا در متناسب و شروع می شود, یکی از دولت این است که مسابقه به دست آوردن وجود دارد. ه

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

به امریکا باز می شود برگشت تا در متناسب و شروع می شود, یکی از دولت این است که مسابقه به دست آوردن وجود دارد.

هر چند بسیاری از ایالت ها هنوز با فدرال معیار برای بازگشایی, تمام 50 شروع این هفته برای نرم کردن برخی از محدودیت های آنها در محل قرار داده برای جلوگیری از بیماری همه گیر کوروناویروس.

حتی به مقامات بهداشت عمومی در حال صدایی هشدار در مورد احتمال افزایش عفونت های جدید فرمانداران – تشویق نزولی منحنی و یا تحت فشار توسط antsy ترکیبات نقل مکان کرد به بازگشایی اقتصاد خود را.

اما یکی در حال رفتن مقدار بیشتر: آلاسکا تا کالیفرنیا ، مایک Dunleavy گفت: در یک کنفرانس خبری گفت دولت خواهد بود باز به قبل از همه گیر سطح شروع جمعه.

"از آن زمان به آلاسکا دوباره روی پای خود" او اشاره کرد. "آن را تمام خواهد شد باز درست مثل آن بود قبل از این ویروس است."

ترین کشور کم جمعیت دولت در حال حاضر در "فاز 2" از آن طرح پنج مرحله ای برای بازگشایی اقتصاد است. Dunleavy گفت: آلاسکا خواهد بود پرش مستقیم به "فاز 4" در روز جمعه.

کافه تئاتر و سالن های ورزشی که همه مجاز به باز کردن در یک چهارم از ظرفیت آنها اجازه خواهد داشت به رزومه, کسب و کار بدون هیچ نوع محدودیت Dunleavy گفت. همان می رود برای رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی که در حال حاضر مجاز به فعالیت در 50 درصد ظرفیت است.

همانطور که از اواخر سه شنبه, آلاسکا, بود گزارش, کمتر از 400 عفونت و فقط 10 مرگ و میر یک مورد شمارش پایین به اندازه کافی است که Dunleavy که رو به خاطر تلاش و تصمیم گرفت به طور کامل بازگشایی خانه عبادت کتابخانه ها موزه ها و فعالیت های ورزشی است.

تلاش خود را بر wildly مختلف قدم در آن کشور در حال حرکت است.

گرجستان در اوایل وفق شل سیاست اجازه مو سالن و ورزشگاه باز هفته پیش در همان زمان فرماندار کالیفرنیا شد و گفت حرفه ای موهایشان ممکن است امن برای ماه می باشد. سینما شده اند مجاز به بالا و در حال اجرا در تگزاس همه ماه اما ویروس زده ماساچوست تنها اجازه ساخت و ساز به رزومه کاری این هفته است.

فقط چهار نفر دیگر آمریکا -- داکوتای شمالی, داکوتای جنوبی, میسوری و وایومینگ – به نظر می رسد به سفارشات قابل ملایم به آلاسکا با توجه به تجزیه و تحلیل توسط واشنگتن پست.

اما هر چهار نفر باقی خواهد ماند و جایی در بازگشایی مجدد فرایند از طریق یادبود روز: وایومینگ هنوز ممنوعیت تجمع بیش از 25 نفر است. کنسرت و سالن های ورزشی بسته باقی می ماند در داکوتای شمالی و میسوری است که هنوز در فاز اول آن. در حالی که داکوتای جنوبی واقعا هرگز بسته برای شروع با آن دولت است که ظاهرا هنوز در دست دولت هدایت به "بازگشت به حالت عادی است."

اجتماعات بزرگ و جشنواره هم کردم درست در آلاسکا هر چند سازمان دستور داده شده است تا به مشورت با مقامات بهداشت عمومی.

Dunleavy تصمیم او گفت: Anchorage Daily News, همچنین مبتنی بر اعتقاد خود را که همه کسب و کار در داخل کشور را به طور کامل بازگشایی جمعه.

"شما در حال رفتن به کسب و کار متفاوت انجام, شما در حال رفتن به دیدن مردم رفتار متفاوت خود را به" فرماندار گفت.

آلاسکا ساکنان هنوز هم تشویق به عمل اجتماعی فاصله و پوشیدن ماسک صورت نزدیکی افراد دیگر در حالی که ارشد مراکز زندانها و سایر امکانات محدود خواهد شد بازدید کنندگان است. اجباری دو هفته ای قرنطینه برای کسانی که پس از رسیدن در آلاسکا گذشته از طریق ژوئن 2 و فردی شهرها و شهرداری ها ممکن است همچنان برای قرار دادن محدودیت های دیگر در محل.

اما دستور از دولت خواهد بود.

"این خواهد بود تا به ایجاد و فرد" Dunleavy گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن