برانسون باکره مدار نتواند در اولین پرتاب موشک تلاش - Mon, 25 مارس سال 2020 PST

لس آنجلس – ریچارد برانسون, باکره مدار شکست خورده دوشنبه در اولین پرتاب آزمایشی یک موشک جدید انجام شده در بالات

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

لس آنجلس – ریچارد برانسون, باکره مدار شکست خورده دوشنبه در اولین پرتاب آزمایشی یک موشک جدید انجام شده در بالاترین نقطهء کشتی توسط یک بوئینگ 747 و منتشر شد بیش از اقیانوس آرام در سواحل جنوب کالیفرنیا.

افتتاحیه راه اندازی تا به حال به نظر می رسد به خوبی رفتن تا لحظات پس از این موشک را کاهش داده و از زیر بال چپ از جت ادم تنومند و بدقواره دوبله کیهانی ،

"ما تایید تمیز آزادی از هواپیما. اما ماموریت خاتمه مدت کوتاهی به پرواز. کیهانی و ما خدمه پرواز بی خطر هستند و بازگشت به پایگاه" باکره مدار گفت: در توییتر رسمی تفسیر در راه اندازی.

هیچ فوری کلمه در چه رفت با این موشک است که انجام تست های ماهواره ای.

خواهد Pomerantz, باکره, مدار معاون رئیس جمهور برای پروژه های خاص اظهار نظر در طول یک جلسه توجیهی قبل از شروع پرواز شنبه که حدود نیمی از اول راه اندازی موشک شکست.

"تاریخچه نیست وحشتناکی نوع لزوما به ازدواج پروازهای," او گفت:.

مدیر ارشد اجرایی دن هارت گفت: در این جلسه که وجود داشته است آزمایش های متعدد بحث و درون گرایی است که به منظور بررسی سیستم آماده بود.

"در پایان این پرسش همیشه همه چیز فکر شده است و در مورد وجود هر گونه شکاف یا درز و کسانی که به سوالات شما تنها یادگیری هنگامی که شما متعهد به پرواز" هارت گفت.

بسیار اصلاح جت ادم تنومند و بدقواره در زمان خاموش از موهاوی هوا و فضا Por t در صحرا در شمال لس آنجلس پرواز کرد و فقط فراتر از جزایر کانال که در آن کاهش رخ داده است.

این موشک قرار بود به سقوط برای چند ثانیه قبل از آن دو مرحله مشتعل و بطرف آن پایین ساحل به سمت قطب جنوب برای درج آن تظاهرات حمل بار به مدار زمین کم.

هدف از این پرواز بود برای جمع آوری داده ها در هر مرحله از فرآیند راه اندازی به جای به مفید ماهواره در مدار; تظاهرات حمل بار توضیح داده شد به عنوان یک اثر جرم و مدار در نظر گرفته شده بود بسیار کم برای جلوگیری از کمک به مشکل فضا های ناخواسته.

این تلاش پس از پنج سال از توسعه از 70 پا بلند LauncherOne موشک.

چگونه شکست را تحت تاثیر قرار شرکت روشن نشد. این شش اضافی موشک در حال ساخت در کارخانه خود.

"این تیم در حال حاضر سخت در کار حفر را به داده و ما مشتاق به هاپ به بزرگ بعدی ما تست ASAP" شرکت توییتی. "خوشبختانه به جای انتظار تا زمانی که بعد از 1 ما پرواز به مقابله با ما 2 موشک ما در حال حاضر تکمیل شده یک تن از کار به ما را در هوا نگه دارید در حال حرکت رو به جلو است."

موفق راه اندازی توسط باکره مدار مشخص شده اند دراماتیک گام در مسیر برگشت پس از بیماری همه گیر کوروناویروس فرستاده اکثر کارکنان خانه اوایل سال جاری در حالی که فضاهای کار و مراحل و ماموریت کنترل تنظیم شد.

باکره مدار است که با هدف قرار دادن بازار برای راه اندازی ماهواره در اندازه گرفته از توستر به یخچال و فریزر خانگی.

زمان مناسب برای کوچک ماهواره ای راه اندازی بازار هارت گفت: در روز شنبه.

پیشرفت تکنولوژی را فعال کرده اند ماهواره ها بسیار کوچکتر از سنتی محموله به انجام "کار واقعی" در فضا به طور معمول از مدار زمین کم و برای بازارهای اعم از تجاری به امنیت ملی گفت.

در حالی که شرکت های دیگر در حال توسعه موشک برای ماهواره کوچک بازار و سازندگان از راکت هایی مثل SpaceX می تواند آنها را به مدار در یک سوار-به اشتراک گذاری تنظیم با ماهواره, باکره مدار را هوا راه اندازی سیستم های مبتنی بر صنعت حمل و نقل هوایی را اسب بارکش 747 در نظر گرفته شده است برای قرار دادن یک ماهواره تا زمانی که و که در آن یک مشتری به آن نیاز دارد هارت گفت.

"ما می توانیم پرواز به فضا از هر محل است که می تواند میزبان یک 747 است که تقریبا در هر جای," او گفت:.

باکره مدار می گوید که ده ها تن از ماموریت در این کتاب برای مشتریان از جمله ایالات متحده در فضای زور و نیروی هوایی سلطنتی. در سطح بین المللی آن است که کار بر روی برنامه ای برای راه اندازی از انگلستان و ژاپن است.

هارت ارائه نکردند خاص ارزش دلار برای ماموریت های آن را در این کتاب اما مشخص آن را به عنوان "صدها میلیون نفر."

هوا راه اندازی تکنولوژی قدمت چند دهه از جمله استفاده از X-15 موشک هواپیما در 1950s و '60s. برای ماهواره های این روش این است که در حال حاضر در حال استفاده توسط چه شرکت نورث روپ گرومن را Pegasus برنامه موشک های که تا به حال چندین راه اندازی از سال 1990 است.

باکره مدار مستقر در کالیفرنیا شروع به عنوان یک خواهر شرکت Virgin Galactic اما از هم جدا شده. Virgin Galactic در حال آماده سازی برای شروع پرواز حمل مسافر به پایین می رسد از فضا از جنوب نیومکزیکو.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن