جانسون McIlroy آماده شدن برای گلف بازگشت قبل از اینکه تلویزیون مخاطب

داستین جانسون در سمت چپ این بازیکنان در مسابقات قهرمانی دو ماه پیش و بازی نمی کند دور دیگری از گلف تا چهار روز

توسط NASERINEWS در 26 اردیبهشت 1399

داستین جانسون در سمت چپ این بازیکنان در مسابقات قهرمانی دو ماه پیش و بازی نمی کند دور دیگری از گلف تا چهار روز پیش از شروع یک دوره سقوط خود را برای بازگشت به بازی قبل از مخاطبان تلویزیون است.

او نیز مدیون آن را به شریک زندگی خود را, Rory McIlroy به عمل است.

آنها در بازی در برابر ریکی فاولر و متی ولف در روز یکشنبه در سمینول باشگاه گلف در یک موسسه خیریه پوسته بازی برای اولین بار زنده گلف در تلویزیون پس از باز کردن دور از بازیکنان قهرمانی در مارس 12. آن لغو شد — همراه با ورزش در سراسر جهان — به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

"من نمیفهمد من احتمالا باید کمی از گلف قبل از ما توپ را روی گوه از آن در اینجا این جمعه" جانسون گفت: در یک کنفرانس پنج شنبه. "اما من آماده شود. لازم نیست شما نگران باشید."

McIlroy است اما برخی واقعا کار می کند. او انتظار دارد که برای شروع پس از بازی یکشنبه او سه هفته سخت تمرین برای آماده شدن برای تور PGA را در استعمار.

اما آن را بیش از گلف است که خواهد شد بر روی صفحه نمایش از Seminole دونالد راس طراحی در امتداد اقیانوس اطلس است که میزبانی این بازی را با بهترین طول سال فقط هرگز در تلویزیون.

همراه با 4 میلیون دلار (ایالات متحده) و یا بیشتر برای COVID-19 امداد تلاش این است که به همان اندازه در مورد چگونه گلف را نگاه هنگامی که آن را می گرداند ،

بازیکنان نمی خواهد که ویلچرهای خواهد شد و خود را حمل کیسه. مزیت وجود دارد می رود به ولف بود که هنوز هم در ایالتی اوکلاهما این زمان در سال گذشته و تجربه های اخیر سقز خود باشگاه است.

اجتماعی فاصله میباشد.

"من فکر می کنم ما یک مسئولیت بزرگ بر خودمان را به مطمئن شوید که ما در عمل همه دستورالعمل ها که PGA Tour در حال رفتن به راه در محل" جانسون گفت. "بدیهی است که هر کس در حال رفتن به تماشای آنچه که ما در حال انجام, بنابراین من فکر می کنم این بسیار مهم است برای ما برای انجام این کار به درستی. ما مسئولیت خودمان را و همه بازیکنان دیگر برای ایمن ماندن و سالم ماندن است."

پناهگاه نمی خواهد که با چنگک جمع کردن. آنها نمی خواهد نیاز به هر حال نه تنها با یک مسابقه در این دوره است. فقط در مورد PGA Tour قوانین رسمی انجام خواهد شد چنگک جمع کردن با او. بازیکنان را تشویق به زدن توپ با flagstick در جام. اگر به آن نیاز دارد برداشته شود که این کار از دیگر PGA Tour قوانین رسمی.

اندی لوینسون, تور, معاون ارشد رئیس جمهور از اجرایی مسابقات گفت: تمام چهار بازیکن رفته اند از طریق تشخیصی تست PCR برای این ویروس وجود خواهد داشت و اضافی تست متوسط مصرف و پرسشنامه سلامت برای همه در سمینول (یک شماره به احتمال زیاد حدود 50).

"این یک فرصت بزرگ برای ما به پیاده سازی روش مشابه به آنچه که ما در حال رفتن به اجرای هنگامی که ما بازگشت به رقابت در تور PGA و ببینید چگونه کار می کنند, البته بسیار بسیار کوچکتر شیوه" لوینسون گفت.

در تور بود و هنوز هم کار با پالم بیچ شهرستان در گرفتن معافیت از آن الزامات مورد نیاز برای گلف است که شامل ممنوعیت لمس flagsticks با استفاده از فوم استخر رشته فرنگی در جام حذفی و یک محدودیت در چگونه در اوایل بازیکنان می رسند قبل از خود را بار توپ را روی گوه.

"اگر آن را معلوم است که ما راحت رفتن به پایین این جاده پس از آن ما فقط می خواهیم در ادامه با ماکارونی در سوراخ" قوانین رسمی استفان کاکس گفت. "و که خواهد شد به یک فرصت برای نشان می دهد که گلف در بالاترین سطح را می توان در شیوه ای سرگرم کننده. اما از آن است که ما قصد به بازی گلف فقط می خواهم ما را در استعمار در چند هفته زمان است."

این رویداد به نام "TaylorMade رانندگی تسکین" با چهار بازیکن را تایید معاملات با TaylorMade. با کیفیت از گلف ممکن است تا استاندارد با بازیکنان آینده مانند یک استراحت طولانی.

بیشتر متوجه خواهد شد که ثانویه است. این یک فرصت برای سرگرم کردن شاید تیز کردن اشتها برای گلف بازگشت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

"من احساس می شده است وجود ندارد بسیار زیادی زنده ورزشی" ولف گفت. "من می دانم UFC شده است, اما آن را واقعا دشوار است. این coronavirus واقعا تحت تاثیر قرار زندگی هر کس و هر کس می خواهد فقط به عقب بر گردیم به حالت عادی رفتن به محل کار یا تماشای ورزش یا هر چیزی شبیه به آن و قادر به آوردن که به آنها در حالی که جمع آوری پول برای یک علت بزرگ است آنچه که من واقعا فکر می کنم مهم است. و من خوشحال می شود بخشی از آن است."

18 سوراخ بازی طراحی شده است به منظور بالا بردن به سمت بالا از 4 میلیون دلار به سمت coronavirus تلاش های امدادی با UnitedHealth Group حمایت $3 میلیون نفر است. هر تیم شروع می شود با 500.000 دلار و بقیه پول است بر اساس که چه کسی برنده — جانسون و McIlroy نمایندگی از پرستاران آمریکایی بنیاد فاولر و ولف بازی برای CDC پایه و اساس است.

کشاورزان بیمه متعهد شده است مبلغ 1 میلیون دلار برای یک birdies-و-عقاب استخر به نفع کارکنان مراقبت های بهداشتی و PGA Tour موسسات خیریه کمک مالی آنلاین در طول بازی. آن را در حال حاضر مطرح است بیش از 400.000 دلار است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن