از سازنده: اگر شما در حال برنامه ریزی یک گاراژ جدید برو بزرگ - شنبه, 13 Jun 2020 PST

Q. من نمی توانم به شما بگویم که چگونه بسیاری از هزار دلار من صرف ذخیره سازی از راه دور مرکز هزینه. من می خو

توسط NASERINEWS در 24 خرداد 1399

Q. من نمی توانم به شما بگویم که چگونه بسیاری از هزار دلار من صرف ذخیره سازی از راه دور مرکز هزینه. من می خواهم برای قرار دادن همه چیز من در زمین خود من در خواب گاراژ. من متوجه یک گاراژ می تواند جدا شود و همچنین متصل به خانه من. آیا شما ساخته شده رویای گاراژ برای خودتان و یا یک مشتری ؟ خواهد به شما لطفا با من به اشتراک گذاشتن آنچه که شما گاراژ رویایی خواهد بود اگر شما می تواند موج یک عصای جادویی است ؟ من می خواهم به آن را دریافت حق این زمان هستم و خیلی خسته است از کوبیدن ماشین و کامیون درب در برابر چیزهایی که من باید برای فشار به داخل و خارج از ماشین من. – آماندا G., Westport, Conn.

A. من واقعا یک شرط بندی فرد (اگر چه من شرط می بندم پسر من سال پیش من می تواند یک سبد از دست داده) اما من حاضر به شرط بندي بسیاری از خوانندگان را به همان سرخوردگی آماندا می کند با گاراژ بود که احتمالا ساخته شده برای کوتوله یا کوتوله. خود من گاراژ – که من نمی ساخت است که بیش از حد باریک. من باریک گاراژ در همه زمان ها و برای زندگی از من نمی توانند درک کنند که چگونه این اشتباه است که تداوم.

من ساخته شده چندین گاراژ برای خودم دخترم و مشتریان که بدست بسیار نزدیک به رویای سطح. آن را سخت به انجام, اما آن را نشانی از نیاز به فضای کمی بیشتر از شما ممکن است متوجه است.

برای حل هر گونه برنامه ریزی مشکل شما باید شروع به از داخل و به سمت دیوار بیرونی. شما می توانید این کار را با ساده ¼ اینچ کاغذ گراف. یک ورق ساده که 8½ اینچ 11 اینچ را جای مناسب خود را در گاراژ. هر بلوک می تواند نشان دهنده یک پا در طرح خود را.

من پیشنهاد می کنم ما را حل کند گاراژ عرض مسئله اول است. بزرگترین چیزی که می رود در بسیاری از گاراژ یک ماشین یا کامیون. همسایه من یک بار سعی کنید خود را در قایقهای موتوری و تریلر در گاراژ خود را در یک زاویه و نا امید شدم در عجله بسر می رسانید. او کالایی, اما این داستان برای یک روز دیگر.

اتومبیل های بزرگتر از شما فکر می کنم. من سال 1969 VW سوسک شد بیش از 13 ، من زمان وانت تقریبا 21 ، کامیون من عرض با سمت آیینه است تقریبا 9 فوت است. ماشین من عرض نزدیک به 7 فوت و 6 اینچ. اکثر ماشین و کامیون درب نوسان در حدود 3 فوت است. آیا شما ببینید که در آن این است که رهبری?

شما می تواند عاقلانه به ترکیب 10-پا گسترده ای درب گاراژ است که 8 فوت قد برای شروع. اگر شما در حال رفتن به باید دو درب مطمئن شوید که وجود دارد 4 فوت از حداقل فضا بین دو دهانه. این اجازه می دهد تا شما را به باز کردن درب خودرو و انفجار آنها را به یکی دیگر بای.

اجازه دهید بحث در مورد دیوارههای از گاراژ. شما در حال حاضر می دانم که شما نیاز به 3 فوت از فضا به باز کردن یک درب اما در حال حاضر شما نیاز به فکر می کنم در مورد آنچه ذخیره شده بر روی دیوار. سطل زباله می تواند 30 یا 36 اینچ عمیق و یا در قطر است. برو به گاراژ خود را موجود و ببینید که چگونه تنگ است میان سمت ماشین خود را و هر آنچه که ذخیره شده است در امتداد دیوار.

شما به سرعت به این نتیجه است که شما نیاز به حداقل 5 فوت از فضا از گاراژ باز کردن درب به سطح داخل کناره. شما ممکن است توسط با 4 پا, اما شما در نهایت خود را تکان سر در نمی رفتن برای 5 فوت است. اضافه کردن همه این اعداد و شما کشف کنند که خود را در گاراژ بنیاد احتمالا باید 36 فوت عرض است.

عمق رویای خود را از گاراژ ساده است. هنگامی که شما انجام برخی از ریاضی شما خواهید دید که آن را باید به کمتر از 30 فوت عمق. این به شما می دهد مقدار زیادی از فضای برای یک میز کار, دوچرخه, ابزار باغبانی, و غیره. یک گاراژ 34 یا 36 سر پا, عمیق روش های رویای ابعاد.

در اینجا لیستی از چیزهای دیگر است که شما را در گاراژ خود را که دوستان و همسایگان را ترشح بزاق بیش از. نصب طبقه تابشی گرما. شما می توانید ایجاد و مورد نیاز آب گرم با آب ساده بخاری تقریبا در همه موارد. مطمئن شوید که ارتفاع سقف کمتر از 10 فوت است. این اجازه می دهد تا شما برای قرار دادن در کوچک سازی گیم لافت است که آویزان کردن بیش از هود از وسایل نقلیه خود را.

در نظر باریک 6-پا گسترده ای درب گاراژ سربار برای عقب دیوار به شما می دهد دسترسی آسان به تجهیزات چمن ، نصب طبقه تخلیه تحت هر خودرو و شیب بندی بتن کف تا برف ذوب اجرا می شود به تخلیه و نمی استخر در برابر درب گاراژ. شما می شود شگفت زده چگونه بسیاری از ساختمان بازرسان اجازه خواهد داد این طبقه تخلیه. نصب بر روی دیوار خانه یک شلنگ شیر آتش نشانی با هر دو آب سرد و گرم بنابراین شما می توانید شلنگ همه چیز را با آب گرم و شستن ماشین خود را در داخل خانه در زمستان.

اجازه ندهید فضای بالای گاراژ به هدر. ساخت سقف با استفاده از اتاق زیر شیروانی خرپا. این ایجاد یک اتاق بالای گاراژ. برنامه ریزی خلاق شما می توانید به راحتی ترکیب کامل به طور منظم راه پله های منتهی به این اتاق به جای شیب دار کشیدن به پایین راه پله. این جایی است که شما می خواهید قرار داده و تمام آن چیزهایی که شما در حال ذخیره سازی offsite.

کم نیست در رسانه های الکتریکی, برای خاطر خوبی! فکر می کنم در مورد که در آن شما باید یک میز کار و ارائه مقدار زیادی از قدرت وجود دارد. مطمئن شوید که برای قرار دادن یک خروجی بر روی دیوار در بین دو مقابل درب گاراژ. این خروجی را در مفید آمده است هنگامی که شما در حال کار بر روی چیزی در جلوی خانه. فکر می کنم حدود 240 ولت رسانه ها در مورد شما می خواهم به جوش و یا دیگر سنگین الکتریکی نیاز دارد.

اشتراک کارتر خبرنامه رایگان و گوش دادن به پادکست جدید. برو به: AsktheBuilder.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن