گلف, تنیس, باشگاه های بازگشایی به عنوان محدودیت های شل در انگلستان

لیام هریسون از دست رفته گلف تا آنجا که او به خانه در ساعت 4 صبح روز شنبه برای اولین بار به توپ را روی گوه کردن

توسط NASERINEWS در 25 اردیبهشت 1399

لیام هریسون از دست رفته گلف تا آنجا که او به خانه در ساعت 4 صبح روز شنبه برای اولین بار به توپ را روی گوه کردن در باشگاه در منچستر.

42 ساله هریسون حتی معتقد است که او اولین گلف باز به بازی در هر نقطه در انگلستان پس از شل شدن coronavirus مستند محدودیت در دوره های گلف و تنیس.

هریسون کمک قرار دادن فنجان به سه سبزها در روز سه شنبه به عنوان بخشی از خود را در یوتیوب سریال در groundskeepers در Chorlton-تقدیر-هاردی باشگاه گلف جایی که او یک عضو.

"است که به من اجازه برای شروع کردن هر زمان من می خواهم" او گفت:. "امروز صبح من فکر کردم من توپ را روی گوه در ساعت 5 و اولین فرد در انگلستان به بازی گلف پس از مستند."

نخست وزیر بوریس جانسون در روز یکشنبه مشخص شده یک "نقشه راه" برای کاهش محدودیت ها در حالی که حفظ اشکال اجتماعی فاصله.

"این کاملا امن واقعا" هریسون گفت: قبل از teeing در 13th سوراخ در دور دوم در روز شنبه. "ما نمی ارام. فقط در مورد قوانین است."

سالن های ورزشی شد و دستور داد تا بسته شود در ماه مارس زمانی که بریتانیا تحمیل مستند. اسکاتلند و ولز و ایرلند شمالی می توانید مجموعه خود را از موضع بر زمین تنیس و زمین گلف. ولز است که انتظار می رود برای باز کردن زمین های گلف در مارس 18.

Coronavirus ادعا کرده بیش از 32,000 زندگی سراسر بریتانیا در مرگ و میر پس از ایالات متحده امریکا.

گلف و تنیس باشگاه های هولناک بود با تماس و ایمیل از کاربران و پس از جانسون اعلام شروع به بازگشایی.

در کینگتن باشگاه گلف در Herefordshire, مقامات تا به حال دست عفونی در 1st و 18 سوراخ ممنوع لمس کردن پرچم و راه اندازی یک طرفه مسیرهای روشن و خاموش ،

وندی داگلاس که نظارت زنان در مسابقات باشگاه واقع در مرز با ولز گفت: حداقل نیمی از آنها حدود 375 اعضای بازنشسته هستند.

"اگر ما به دنبال دستورالعمل های ما باید کاملا خوب," او گفت:.

باشگاه 1,280 فوت بالاتر از سطح دریا داگلاس گفت: که باعث می شود برای نمایش زیبا به خصوص از 8 توپ را روی گوه.

"شما می توانید در سراسر ولز و بازگشت به انگلستان," او گفت:. "این در مورد بالاترین نقطه در این دوره است."

حدود 75 درصد از اعضای تمدید اشتراک خود را در ماه آوریل است که پایین تر از سال های گذشته اما هنوز هم "بسیار خوب" همه چیز در نظر گرفته داگلاس گفت.

انگلستان گلف بدن حاکم از تازه گلف در انگلستان گفت: معلوم نیست اگر طرفدار مغازه ها و محدوده رانندگی می تواند بازگشایی تحت دستورالعمل های جدید.

"ما توصیه می کنیم که که در آن وجود دارد هیچ جایی برای شک و باشگاه و امکانات دنبال ساده ترین و امن ترین گزینه" سازمان که نظارت بر 1,800 باشگاه ها و 630,000 بازیکنان گفت: در بیانیه ای در وب سایت خود را.

برای محافظت از کارگران انگلستان گلف دستور باشگاه به تلو تلو خوردن ساعت کار و زمان استراحت و تخصیص فردی ماشین آلات مانند ماشین چمن زنی به یک کارگر تنها. اقدامات دیگر شامل به طور مرتب ضد عفونی سطوح از قبیل دستگیره درب.

در لندن نانسی سرعت رزرو کرده بود یک زمین تنیس برای چهارشنبه در را به نفع خود پارک Regent اما آن لغو شد چرا که این باشگاه نیاز به زمان برای آماده سازی او گفت:. به جای او بازی جمعه.

"من هم دادگاه زمان برنامه ریزی شده در شنبه دوشنبه و سه شنبه و من فکر کردم در مورد یکشنبه. اما من احتمالا به درد" 46 ساله آمریکایی گفت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

"زندگی در داخل خانه است غیر قابل تحمل برای یک دوره نامحدود از زمان" سرعت گفت. "در حال حاضر این است که هیچ راهی برای زندگی است. این فقط موجود است."

کیم Britten دیگر آمریکا گفت که او نتواند رفاقت با او تنیس همکاران از جمله سرعت.

"من به دنبال به جلو" Britten گفت: "برای آزادی از بودن در دادگاه است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن